1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Streaming ei toimi(Netikka Tv)

Viestiketju Digivideo-ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi artsu 22.09.2008.

  1. artsu

    artsu Regular member

    Liittynyt:
    11.06.2004
    Viestejä:
    153
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eli nyt tarvittais hyviä neuvoja. Oon jo kolme tuntia tään kans takkuillu tuloksetta ja nyt on pakko kysyä täältä. Eli ongelma on se etten saa mitään suoratoistovideota näkymään. Kaikissa videoissa lukee että "Video is loading" mutta silti mitään ei tapahdu. Tämä koskee siis kaikkia videoita, joita haluaisin katsoa vlc-playerillä. Olen laittanut palomuurin tukemaan imcp:tä kumpaakin suuntaan, asentanut vlc:n active X:n ja pluginin firefoxiin. Jopa yrittänyt tehdä portinohjauksia syöttämällä sitecomiini paikallisen IP:ni ja portit UDP:hen 1234-1237.

    Eli olisko kellään enään mitää muita ideoita. Alkaa olla itella ainaki kyllä ideat loppu.
     
  2.  
  3. artsu

    artsu Regular member

    Liittynyt:
    11.06.2004
    Viestejä:
    153
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Vastaanpa itse itselleni. Eli netikan sivuilla sanotaan, että Netikka pctv:n käyttö vaatii, että modeemin pitää olla sillattu. Eli mitä tämä käytännössä meinaa? Enkö pysty kiertämään siltausta mitenkään ja miksi sellaista vaaditaan? Mun mielestä mun modeemi( Sidestream 4100) ja reititin (Sitecom WL-534) ei tue siltausta. Eikö saman pitäisi onnistua myös portinohjausten avulla? Olen sallinnut ICMP:n kumpaankin suuntaan, asentanut active X:n ja pluginin firefoxiin. Eli tuo siltaus vissiin aiheuttaa ongelmia Netikka PCTV:n ja vlc playerin kans. Eli olisko kellään neuvoja tähän vai onko edessa purkin vaihto? Eli tosiaan tulee vain teksti, että "Video is loading" mutta digikuva ei näy.

    http://www.netikka.fi/index.php?sivu=netikkatv-ohje
     
  4. -=J=-

    -=J=- Member

    Liittynyt:
    24.03.2004
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ilmoittele kun/jos olet keksinyt ratkaisun tähän..
     
  5. -=J=-

    -=J=- Member

    Liittynyt:
    24.03.2004
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hei,

    Sain netikka tv:n toimimaan reititetyssä (+nat) moodissa olevalla adsl modeemilla (Zyxel 660H-D1 ja liittymä 8/1). Nat asetuksissa ei ole ainuttakaan port forwardointia päällä..Minun piti tehdä ainoastaan seuraavat säädöt että alkoi toimimaan.

    1.) Network -> Wan -> Advanced Setup -> Multicast -> IGMPv2

    2.) Network -> Lan -> Advanced Setup -> Multicast -> IGMPv2



    En tiedä miksi nuo ovat oletuksena pois päältä.. joku viisaampi voisi kertoa onko tuosta jotain haittaa/hidastusta liittymään.

    hakusanoja: Nat, Routed, IGMP, pctv, stream
     
    Viimeksi muokattu: 08.11.2008
  6. phs_ak

    phs_ak Member

    Liittynyt:
    10.02.2009
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla reitittimenä aztec 600ER ja nat päällä. Samalla tavalla jää tilaan "ladataan videota" eikä muuta tapahdu. En ole mikään spesialisti purkin konfauksessa, mutta ainakin Nattina on.

    Yhteys on jaettu kolmelle koneelle ja yhdelle langattomalle erillisen langattoman modeemin kautta.
     

Jaa tämä sivu