1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

steamissa dirt rally ja dirt3 surisee

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi micro2013 24.03.2017.

  1. micro2013

    micro2013 Active member

    Liittynyt:
    03.09.2012
    Viestejä:
    1,248
    Kiitokset:
    26
    Pisteet:
    58
    moikka!

    veljelle vein uuden koneen jossa on asus maximus ranger viii,i7-6700k......ym
    windows 10 home 64bit suomi aito.

    niin kun steamista käynnistää joko dirt rallyn tai dirt 3 complete editionin niin alkaa tausta surina pelissä ja pelien äänet eivät toimi kunnolla,esim kartturin ääniäkään ei kuulu. ollaan testattu ääni säätöjä pelistä ja windowsin puolelta mutta ei auta mikään.
    mafia 3 on myös steamin kautta ja sen äänet kyllä toimii hyvin.
    world of tanks ja world of warships on asennettu ja niissä äänet toimii hyvin.
    youtubea kun kattoo niin äänet toimii hyvin.

    aloin sitten miettii että kun on windows asennettu intel 256gt ssd m.2 p600 levylle,steami on myös siellä ja toi dirt rally niin voiko se aiheuttaa tuon ongelman?

    itse en keksi että mistä voisi johtua tuo...

    emolevy,prossu,muistit oli mulla itsellä ennen käytössä ja silloin ei ollut ongelmia steamissa.
    tässä maximus ranger emossa mulla oli asus xonar 5.1 äänikortti ja sillä kuului tankkipelissä tausta surinaa. sitten vaihdoin vastaavaan soundblaster audixy2 äänikorttiin ja roccat kave 5.1 kuullokkeilla kuului myös taustasurina tuolla maximus emolla....

    on tämä nyt mystistä...
     
  2.  
  3. pelaaja35

    pelaaja35 Member

    Liittynyt:
    16.05.2014
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jos vaikeustaso on pelissä vaikeimmalla niin ei kuulu kartturia ja katoppa ääniasetukset näin alkuun.
     
  4. wwallu

    wwallu Senior member

    Liittynyt:
    06.08.2014
    Viestejä:
    16,433
    Kiitokset:
    3,872
    Pisteet:
    223
    Joko dirt rallyssä pystyy säätämään vaikeustasoa?
     
  5. pelaaja35

    pelaaja35 Member

    Liittynyt:
    16.05.2014
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ainakin dirt 3 pystyy
     

Jaa tämä sivu