1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Steam VAC bannit

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi mans1kk1 02.09.2007.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. dashii

    dashii Member

    Liittynyt:
    12.09.2007
    Viestejä:
    24
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Totta :p mäki
     
  2.  
  3. zero_244

    zero_244 Member

    Liittynyt:
    16.09.2007
    Viestejä:
    28
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Näin jotenkuten asiaan liittyvänä miten tämä vac itseasiassa toimii serverillä? Huomaako esim cheatin jos käyt suojatulla serverillä esim tyyliin 10 sekunttia sit lähdet pois?
     
  4. dashii

    dashii Member

    Liittynyt:
    12.09.2007
    Viestejä:
    24
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ei huomaa ! korjatkaa jos menee väärin..
    Elikkä jos sul on vaikka aimbot. Se Ohjelma mikä siin servussa pyörii niin tarkistaa ne sun STeam kansiossa olevat tiedostot (korjatkaa jos menee väärin :p ) Siit se huomaa se joku kakka ohjelma niin se lähettää jonnekkin jotain jutskaa että sul on koodit...
     
  5. deleted-user

    deleted-user Guest

    Liittynyt:
    28.04.2007
    Viestejä:
    1,905
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    1. Jos olet bannattu se ei päästä sinua serverille.

    2. VAC tunnistaa tietyt ohjelmat ,jotka on luokiteltu haitallisiksi ,listaa päivitellään kaiken aikaa kun uusia ohjelmia tulee. Kuten peliä pelanneet tietävät ,erilaisia kiertoteitä keksitään koko ajan kuten uusimmassa aimbotissa tähtäin tärisee jolloin VAC ei tunnista kyseistä huijausta. Tietääksen myös uusi wallhack on juuri tehty myös ,johonkin samanlaiseen reikään. VAC voi bannia myös kolmannen osapuolen ohjelmisat ja esim. skineistä.

    Erästä foorumilaista lainatessa ,VAC on hyvin "emmental" koodattu.

    EDIT: Jos viikonloppuna ehdin niin yritän tehdä selvityksen VAC:in toiminnasta ja Valven huojauspolitiikasta. :D Selventäisi asiaa kummasti.
     
    Viimeksi muokattu: 19.09.2007
  6. asdpene

    asdpene Guest

    voi teitä banaaneja.. mä olen xiitannu joku 2kk nyt koska sourse alkoi tylsistyttää.. BÄNNEJÄ EI OLE TULLU EIKÄ TULEmuualta ku adminilta.. mut jos alatte xiittaamaan hankkikaa kunnon haxit..
     
  7. dashii

    dashii Member

    Liittynyt:
    12.09.2007
    Viestejä:
    24
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jaahas... Mee muualle koodaa
     
  8. lauri_lr

    lauri_lr Regular member

    Liittynyt:
    31.03.2006
    Viestejä:
    3,401
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    "Ei ne bannit nyt just mulle voi tulla"
     
  9. dashii

    dashii Member

    Liittynyt:
    12.09.2007
    Viestejä:
    24
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tuliko sulle vacit??
    Piti ostaa uus acco että päässee pelaa css :p:p
     
  10. deleted-user

    deleted-user Guest

    Liittynyt:
    28.04.2007
    Viestejä:
    1,905
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Jos mua alkaa ikävystyttää niin hankin sulle bannit. Helpottaisi tietyisti kunhan tietäisi millä servuilla pelaat ,mutta kyllähän nekin saa selville. Et ole "kova" vaikka uhoat hyvillä haxeilla ,lasten touhua asentaa vaan joku Undetected Wallhack 4 3 tiettyyn kansioon joka on ihan helppoa ja tyhmää. Itse kehuskelisin vasta jos olisin team Elitessä ja osaisin valmistaa viruksia sekä murtautua tietokantoihin ym. ym. joka on myös tyhmää. Mutta äläs uhoa noilla suorituksilla pentu. Lapsellisat touhua kun et osaa pelata.
     
  11. asdpene

    asdpene Guest

    oon kyllä´hyvä pelaamaan ilman koodejakin... hankis mulle bännit ja ota demoo niinhän ne tulee.. ei ole mitään wh mulla on multihack kaikkineen.. peli nimi fanks ( bännätty virastoilta :D )

    ps. team elite sul on perseessäs
     
  12. opaaliola

    opaaliola Regular member

    Liittynyt:
    15.09.2005
    Viestejä:
    325
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Adspene rajoitappa vähän. Tällä foorumilla ei tuollaisesta kielenkäytöstä tykätä. Lisäksi voisit mennä rehentelemään "pelitaidoillasi" jonnekin myg0tin foorumille, täällä ei tarvita sellaista.
     
  13. lauri_lr

    lauri_lr Regular member

    Liittynyt:
    31.03.2006
    Viestejä:
    3,401
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Mitä hauskaa cheattaamisessa? Juokset puukko kädessä 100000km/h, tietämättä ollenkaan mihin meet ja tapat kaikki?
     
  14. asdpene

    asdpene Guest

    opaaliolapalalala kin voisi lopettaa tollasen viisastelun. vastasin vaan ku toi sano ettei oo taitoo nii pitää koodata..-
     
  15. opaaliola

    opaaliola Regular member

    Liittynyt:
    15.09.2005
    Viestejä:
    325
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ja minä sanoin ja sanon vielä. Että. Täällä ei mitään koodareita tarvita eikä täällä tarvitse tuollaista kielenkäyttöä katsella.
     
  16. dashii

    dashii Member

    Liittynyt:
    12.09.2007
    Viestejä:
    24
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    TunTuu vaa siltä että ot osaa pelaa ilman hackkejä ! jos oot 10-14wee oot aika (paska jätkä ku kooodaat)
     
  17. Jannejt

    Jannejt Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.02.2005
    Viestejä:
    5,045
    Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    118
    ja sitten sääntöjä tälläiset asdpenet ja dashiit lukemaan.
     
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu