1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Star Wars 3 - Sithin kosto

Viestiketju Keskustelua elokuvista -osiossa. Ketjun avasi AKZ 26.04.2005.

  1. psymbiote

    psymbiote Regular member

    Liittynyt:
    01.04.2004
    Viestejä:
    718
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyllä innolla odotan, teatteriin en kyllä mene katsomaan (en kyllä käy teatterissa muutenkaan). Odotukset on kyllä korkealla, toivottavasti ei tule pettymystä. Episodit 1 ja 2 ovat kyllä olleet ehkä pienoinen pettymys, mutta 4, 5 ja 6 iskee vieäkin kuin tuhat volttia. SW pelejä olen pelaillut aikoinaan mm. TIE Fighter ja Jedi Knightit. Ja tottakai kannatetaan 7-9 elokuvien tekemistä.

    Use the force, young Skywalker. ;)
     
    Viimeksi muokattu: 08.05.2005
  2.  
  3. LcD

    LcD Regular member

    Liittynyt:
    16.09.2004
    Viestejä:
    1,214
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Itse en kyllä kannata noita 7-9 episodia. Episodi 6 on loistava lopetus upealle SW sarjalle, eikä mitään taisteltavaa enää ole koska kapinalliset ovat jo tuhonneet Imperiumin ja Keisarin!
     
  4. juppe22

    juppe22 Active member

    Liittynyt:
    28.05.2002
    Viestejä:
    2,660
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Varmaan moni odottaa, mutta itseä ei voisi vähempää kiinnostaa...
     
  5. L1M175

    L1M175 Regular member

    Liittynyt:
    20.10.2004
    Viestejä:
    204
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Odotukset korkeella tän leffan suhteen, mutta en aio mennä katsomaan sitä teatteriin. Ostan sen dvd:nä sitte ku se tulee. Paras Sw peli on varmaan Ps1:lle Star wars: mAster of teräskäsi :D (kova peli)
     
  6. wipe2000

    wipe2000 Senior member

    Liittynyt:
    05.08.2002
    Viestejä:
    6,109
    Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    118
    Jos vaikka lukee Star Wars -sarjan kirjoja, niin näkee, että Imperiumin kukistumisen jälkeenkin voi vielä keksiä hyviäkin tarinoita aiheen ympäriltä.
    Mutta valitettavasti Ep 1 ja 2:n perusteella näyttää siltä, että olisi ollut parempi tehdä leffojen sijaan vaikka TV-sarja, niin kauas alkuperäisten jalkoihin nuo uudet osat ovat jääneet hengeltään. Toivottavasti kolmonen on edes vähän parempi.
     
  7. LaLLi80

    LaLLi80 Senior member

    Liittynyt:
    23.11.2003
    Viestejä:
    5,010
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
  8. trooper78

    trooper78 Regular member

    Liittynyt:
    18.04.2005
    Viestejä:
    521
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eikös se Spielberg suunnitellu, että osat 7-9 tulisivat ulos tv-sarjan muodossa. Jostain sci-fi lehdestä olin lukevinani viime vuoden puolella (SFX/Dreamwatch??...)

    Puistattava ajatus sinänsä, koska ei ole enää mahdollista saada alkuperäisiä näyttelijöitä mukaan.
     
  9. trooper78

    trooper78 Regular member

    Liittynyt:
    18.04.2005
    Viestejä:
    521
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eikös se Spielberg suunnitellu, että osat 7-9 tulisivat ulos tv-sarjan muodossa. Jostain sci-fi lehdestä olin lukevinani viime vuoden puolella (SFX/Dreamwatch??...)

    Puistattava ajatus sinänsä, koska ei ole enää mahdollista saada alkuperäisiä näyttelijöitä mukaan.
     
  10. LaLLi80

    LaLLi80 Senior member

    Liittynyt:
    23.11.2003
    Viestejä:
    5,010
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    Käsittääkseni noissa sarjoissa ei olla missään tekemisissä leffahahmojen kanssa. Kapinallisilla, Imperiumilla, Trade federaatiolla yms on kyllä porukkaa johtajien lisäksikin.
     
  11. pelttu

    pelttu Regular member

    Liittynyt:
    22.11.2000
    Viestejä:
    576
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Vaikka Star Warsista pidänkin, niin ei niitä osia 7-9 kannata tehdä elokuviksi tai tv-sarjoiksi. Lukekaa em. kirjat niin tiedätte...
     
  12. ReiserFS

    ReiserFS Regular member

    Liittynyt:
    29.12.2004
    Viestejä:
    202
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Slashdotissa(en oo varma) taidettiin puhua sellaisesta, että noihin sarjoihin tulisi joitain sivuosissa esiintyneitä näyttelijöitä.

    Ja alkaperäiseen kysymykseen: liput on jo hankittu.
     
  13. ChampiO

    ChampiO Regular member

    Liittynyt:
    04.04.2005
    Viestejä:
    146
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    On noita kirjoja tullu luettua ja täytyy sanoa että aika lepsoa kamaa, vaikka Star Wars fani olenkin ja vaikka välillä joissain kohdin onkin ripaus sitä kunnon Star Warsia, eli lasermiekoilla väläyttelyä yms. kun taas välillä selostetaan mitä ihmeellisimpiä juttuja josta ei kukaan (en ainakaan minä) ymmärrä yhtikäs mitään. Ja kun on päästy itse asiaan niin sitten jo luku loppuukin ja siirrytään jonnekkin jabbapalatsiin kauas avaruuteen, jossa joku ennentuntematon hutti selostaa monen sivun verran omiaan. Johan siinä jo silmätkin väsyy :( Tosin itse olen aina pitänyt Star Warseissa parhaana (kuten varmasti moni muukin) sitä toiminnan osaa, elikkä juuri tätä mahtavan Voiman käyttöä, eikä kirjoissa mielestäni päästä sen makuun riittävästi. Joissain kirjoissa tätä tositoiminnan puolta ei juuri nähdä ollenkaan, ja sen vuoksi olen muutaman kirjan jättänyt jo puolivälissä.
     
    Viimeksi muokattu: 09.05.2005
  14. Eza

    Eza Regular member

    Liittynyt:
    05.08.2002
    Viestejä:
    489
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse en nyt mikään kauhea SW-fani olekkaan, vaikkakin 4-6 kuulut suosikki leffoihini, niin tuli hankkittua liput tähän kolmosen ensi-iltaan ;)
     
  15. lam0r

    lam0r Guest

    star warsit kaikki on huonoja
     
  16. ONSnaab

    ONSnaab Regular member

    Liittynyt:
    13.04.2005
    Viestejä:
    179
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    En kovin perusta star_wars_leffoista_ja_sarjoista, mutta aion kumminkin katsastaa tämän leffan ehkä jopa elokuvateatterissa.
     
  17. nrautava

    nrautava Guest

    Kai toikin on ostettava omaksi kun tulee kauppojen hyllylle. Niin kuin aikasemmatkin Tähtiensota matzkut...

    Ei sitä viitti turhaan mennä elokuvateatteriin kattomaan, kun DVD:lle se tulee kuitenkin :)
     
  18. LcD

    LcD Regular member

    Liittynyt:
    16.09.2004
    Viestejä:
    1,214
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Kuinkas moni aikoo mennä kattoo leffan jo yönäytöksesä, klo 00.03?
     
  19. Eza

    Eza Regular member

    Liittynyt:
    05.08.2002
    Viestejä:
    489
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Minäpä olin katosimassa sitä 00.03 =)
    Täytyy kyllä sanoa että tämä hakkaa ykkösen ja kakkosen 10-0!
    Hieno leffa!
     
  20. CodecDude

    CodecDude Regular member

    Liittynyt:
    14.10.2004
    Viestejä:
    163
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ehdottomasti on pakko mennä katsomaan! :D Tosin en mene ihan esimmäisten joukossa, koska haluan välttää sitä suurta tungosta.
    Itse kannatan tuota DVD:n muodossa myöhemmin katsomista ja itse tekisin niin jos vain malttaisin odottaa sinne asti kun se tulee myyntiin. Onnimittäin odotettu tuota kolmatta osaa jo siitä asti kun kävin katsomassa ykkösen :)

    Tosin tuo ykkönen ei kovin hyvä ollutkaan, mutta kakkonen oli jo huomattavasti parempi joten kolmosen odotukset ovat korkealla :)

    Ja kyllä ne 7-9 pitää kuvata! :)
     
  21. AKZ

    AKZ Member

    Liittynyt:
    05.07.2004
    Viestejä:
    63
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tottakai noi 7-9 pitää tehdä. Kyllä siihen varmaan jo ideat on keksitty ja ne ideat on varmaan sellaiset ettei se pilaa aikaisempia star wars elokuvia
     

Jaa tämä sivu