1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Spotify ja asemat täyttyvät?

Viestiketju Keskustelua musiikkiohjelmista -osiossa. Ketjun avasi Kimmo_86 01.04.2011.

  1. Kimmo_86

    Kimmo_86 Member

    Liittynyt:
    01.04.2011
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ongelma on siis seuraavanlainen:
    Minulla on Spotify
    Minulla on myös kaksi asemaa koneessa, C: ja D:
    Minulla on kaikki windowstiedostot yms. "tärkeää" C:llä ja loput D:llä
    D: asemalta löytyy monia kansioita, joista yhdessä lukee Spotify
    Se on jo yli 19 Gt:n kokoinen ja näin ollen syö köykäisen koneeni kovalevytilan olemattomiin!
    Kansio sisältää satoja alikansioita joiden nimet ovat mm: b4, b5, b6, f1, f2...jne
    Ne taas sisältävät .file-tiedostoja, joiden nimet ovat mm: f4a4a1d3579bc7dc573e687a008133b4b54dc204.file...jne

    Kysymys kaikessa lyhykäisyydessään kuuluu: Voiko ne poistaa siten, että kaikki toimii edelleen? Miksi näitä tiedostoja on?
     
  2.  
  3. jusatin

    jusatin Guest

    Niitä tiedostoja on koska:
    Ne on spotifyn "offline playlist" kappaleita, eli oot valinnu spotifyssä että haluut jotkut playlistit kuunneltaviksi offline tilassa

    Toimiiko kaikki niiku ennen:
    jos poistat nuo tiedostot nii et voi enää niitä ilman nettiä kuunnella.
     
  4. admins

    admins Guest

    Katso Spotifyn asetuksista kummalle asemalle olet cachen laittanut ja poista väärä pois.
    Voit myös poistaa kaikki. Ne on välimuistia kun kuuntelet samaa kappaletta useamman kerran, (ei tarvitse ladata uudelleen) ja muodostetaan uudelleen kun käytät Spotifya.
     
  5. HifiToday

    HifiToday Member

    Liittynyt:
    23.07.2011
    Viestejä:
    54
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Jos Spotify vie liikaa kovalevy tilaa ja haluat kuitenkin kuunnella kappaleita offline, niin määritä cathe pienemmäksi spotifyn "preferences" kohdasta. Oletuksena cathen koko taitaa olla 10% kovalevyn kapasiteetista.
     

Jaa tämä sivu