1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Spotify-asennusohjelma Installer -ongelma

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi niksotus 23.06.2015.

  1. niksotus

    niksotus Member

    Liittynyt:
    05.01.2007
    Viestejä:
    78
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Spotify ei aukene, kun sitä yrittän avata. Käyttöjärjestelmänä minulla Windows X Home (SP3). Tulee viestiini liittämiäni virheikkunoita ("Spotify-asennusohjelma Installer" -otsikolla). Uudelleenasennusta jo kokeiltu, muttei sekään auta. Spotify kyllä alkaa toimimaan, mutta kun klikkaan sen yläreunassa olevaa linkkiä päivittääkseen uudempaan versioon, homma tyssää taas siihen.

    Jos yrittää päivitystä, ja klikkaa sitä ohjelman ehdottamaa uudelleen avaamista päivityksen yhdeydessä, Spotify vain sulkeutuu, sekä samat ikkunat ilmestyvät näytölle.

    Onko mitään vinkkejä, vaiko pitääkö vaan minun välttää tuota Spotifyn päivittämistä?

    Liitteenä virheikkunat. Ilmestyvät tällä hetkellä siis koneen käynnistymisen yhdeydessä työpöydälle. Yritä uudelleen -vaihtoehto siinä toisessa ikkunassa ei auta, alkaa vaan asentaa ikäänkuin spotify:a, mutta jää näytölle pyörimään ns "ikuista looppia".

    Spotifyn tämän hetkinen versio: 1.0.4.90

    virheikkuna_spotify2. virheikkuna_spotify1.
     
    Viimeksi muokattu: 23.06.2015
  2.  
  3. JoniS

    JoniS Active member

    Liittynyt:
    06.10.2008
    Viestejä:
    2,951
    Kiitokset:
    261
    Pisteet:
    93
    Vältä päivitystä, pikaisella googletuksella(error koodia vastaan) löydät aika monta kohtalon toveria :) ihan tästä parin kuukauden ajalta.
     
  4. niksotus

    niksotus Member

    Liittynyt:
    05.01.2007
    Viestejä:
    78
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Niinpä olikin, ihan tuolleen muutama samanlaine kohtalotoveri.:D

    Noh, pitemmittä puheitta kiitos vinkistä. Ei tullutkaan heti mieleen, että olisi voinut googlettaa ks. virhekoodilla. Sain päähänpiston äskettäin kumminkin laittaa ohjelma avautumaan seuraavasti, ja nyt toimii taas ilman uudelleen asennusta:

    C-asemani juuressa oli minulla nimittäin Spotify Launcher ja jotain Spotifyn muuta tiedostohärpäkettä. Nyt siis toimii, klikattuani siis ainoastaan tätä Spotify Launcher -ikonia C-aseman juuresta. En sitten tiedä miten minulla on tällainen sinne jäänyt. Outoa tietysti on sekin, että vaikka olin jo poistanut koko ohjelman ihan sillä tavallisella Windowsin "Lisää/poista" metodilla.
     

Jaa tämä sivu