Sitten mounttaatsen daemon toolssiin. Ja peli ei toimi ilman crackia, johon en voi linkkiä antaa.. Saanko kuitenkin antaa sivuston etusivun, kun onhan siellä paljon muutakin kuin crackeja? En nyt vielä anna sitäkään, koska en ole varma.
Kun kyseessä on paketti joka on monena Rar-tiedostona (esim 50 kpl numeroituja tiedostoja suuntaan (Tiedosto01.rar, tiedosto02.rar jne...) niin tarkoitus on, että winrarilla/muulla purkuohjelmalla avataan se sarjan ensimmäinen tiedosto (jolloin purkuohjelma tunnistaa paketin muutkin osat ja älyää avata koko suuren tiedoston) jotta koko paketti saadaan auki. Muuten tulee ongelmia purkamisen kanssa ja sinulla on vain kasa sekalaisia tiedostoja. Idea tällaisessa pakkaamisessa on yleensä se, että saadaan jaettua tiedosto pienemmiksi osiksi joita on kätevämpi käsitellä vaikka yksi kerrallaan (esim tallentamisen kannalta). Purkamisen jälkeen sieltä pitäisi ilmestyä tuttu image tai jotain muuta, mille voi jo tehdä jotain.
Ainakin winrar osaa purkaa koko paketin, avaa sitten minkä tahansa osan pakettia. Tosin itsekkin olen tottunut avaamaan joko .rar:in tai .r01:sen
Miksi minulle tulee tulee tälläinen ilmoitus "sinun pitää aloittaa aikaisemmista taltioista purkaaksesi tiedoston rld-scct.iso" vaikka se tiedosto on rld-scct.r00 vaikka se olisi väärä olen koittanut purkaa kaikki muutkin ja kaikissa tulee sama ilmoitus. MIKÄ ON VIKANA???:'(