1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Spämmiarvosteluita?

Viestiketju Palautetta ylläpidolle -osiossa. Ketjun avasi hentriz 15.09.2008.

  1. hentriz

    hentriz Guest

    Asiaahan on jo pitkälti käsitelty loppuun, mutta kerrompa vain täälläkin.
    Varmasti moni muukin on huomannut, kun tuonne etusivulle ilmaantuu noita 5800 XpressMusicin arvosteluita (Ja ylläpito ja modet(?) poistelee niitä vähän väli). Tokihan niitä pitäisi saada jo nyt esimerkiksi Espanjasta ja Suomeenkin pitäisi alkaa rantautua 50. viikolla.
    Kuitenkin eivätkö ihmiset ymmärrä, että se on arvostelupuoli, ei foorumi. Porukat pistää "offtopic", mutta eihän siellä ole edes topicia? Nehän ovat itsenäisiä arvosteluita, eiköh :) Kaiken kruuna se, että arvostelun kirjoittamisen sivulla on siinä kirjoitusboxin yläpuolella suhteellisen selvästi ilmoitettu, että sen tekstin pitäisi olla arvostelu ja vielä kunnollinen jne... Kuitenkin osa ei näköjän ymmärrä sitä. Noh, saapa ainakin hyvät hymyt huulille =P

    Okei, äskeinen tekstini taisi olla aika turhauttva? Itse kehitysideaan: Voisiko kenties tuonne laitearvostelupuolelle tulla arvostelun kommentointijärjestelmä, esimerkiksi peukku ylös ja alas. Samantapainen kuin YouTubessa ja aika monella muullakin sivulla. Ja jos "peukut" menisivät vaikka yli 10 ääntä pakkasen puolelle, siitä tulisi viesti admineille tai modeilla? Tällä hetkellä ei näytä olevan sellaista "ilmoita viestistä moderaattorille", jollaista olen pitkään kaivannut laitevertailuun.
     
  2.  
  3. TemeTee

    TemeTee Regular member

    Liittynyt:
    12.12.2006
    Viestejä:
    1,541
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Tuo oli joskus ollut munkin mielessä. Mutta sitten vois tulla näitä "miks --tussa mun viestit saa miikkaa ---un ---kut!!!11" Itsestä joku takaisinkommentointimahdollisuus voisi olla hyvä, jos vaikka jollain käyttäjällä on ongelmaa laitteen käytössä, ja ei siksi anna laitteelle hyviä pointseja :)
     

Jaa tämä sivu