1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Sovelluksen käynnistys epäonnistui, koska sen rinnakkaismääritys on virheellinen. Lisätietoja on sovelluksen tapahtumalokissa?

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi emma92momo 21.06.2012.

  1. emma92momo

    emma92momo Member

    Liittynyt:
    21.06.2012
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Oon yrittäny kysellä neuvoa jo vaikka kuinka monelta tähän. Mulla on ollu köytössäni jo vaikka kuinka kauan vuoden 2009 mese, koska musta toi uusin on ihan apinoiden tekemä ja hymiöistä en pidä kans yhtään. Kauan aikaa sitten sain viestin ruudulle kun yritin kirjautua meseen, että mun pitää päivittää verisoni uudempaan jos haluan kirjautua sisään. No mä sitten vastentahtosesti päivitin mutta sitten kun yritin kirjautua sisään sain viestin: Sovelluksen käynnistys epäonnistui, koska sen rinnakkaismääritys on virheellinen. Lisätietoja on sovelluksen tapahtumalokissa.

    Ei ollut mitään hajua mitä tää tarkottaa tai miten ois voinu korjata joten mä sitten poistin uuden mesen koneeltani ja etin taas vanhan version asennettavaks.

    Nyt sitten eilen kävi sama homma. Mese vaati taas päivittämää, jos haluan kirjautua sisään vanhalla versiolla mun pitää päivittää. Ja sitten kun mulla on käytössä uusi versio tulee taas toi: Sovelluksen käynnistys epäonnistui, koska sen rinnakkaismääritys on virheellinen. Lisätietoja on sovelluksen tapahtumalokissa.

    Eilen yritin samaa mikä oli toiminut aikaisemmin eli poistaa uusimman version ja asentaa vanha takaisin, mutta se ei auttanut. Jos mulla on vanha versio käytössä mese vaan valittaa että mun pitää päivittää se ennen kun pääsen kirjautumaan sisään. Ja jos taas on uus versio sitäkään ei saa ees auki ku tulee vaan toi: Sovelluksen käynnistys epäonnistui, koska sen rinnakkaismääritys on virheellinen. Lisätietoja on sovelluksen tapahtumalokissa.

    Apua?
     
  2.  
  3. 1pertti

    1pertti Senior member

    Liittynyt:
    10.09.2008
    Viestejä:
    9,078
    Kiitokset:
    1,201
    Pisteet:
    243
    Onko käyttöjärjestelmänä Vista? Kyseessä näyttää olevan yleinen ongelma ja useat googleosumat kertovat, että syynä on Visual C++ 2008 Redistributable -sovellus. Korjaukseksi tarjotaan tällaista: http://www.thewindowsclub.com/fix-s...ncorrect-error-opening-windows-live-messenger

    Joissakin korjausohjeissa neuvotaan asentamaan uudelleen kaikki VC++ Redistributablet aikajärjestyksessä: http://www.vistax64.com/general-discussion/283887-side-side-configuration.html#post1293020

    Edellinen on kirjoitettu vain tiedoksi ja arvioitavaksesi. Itselläni ei ole kokemuksia kyseisestä ongelmasta tai sen korjaamisesta.
     
  4. emma92momo

    emma92momo Member

    Liittynyt:
    21.06.2012
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo Vista kyseessä. Kiitos neuvosta pitää kokeilla mitä noissa linkeissä on neuvottu. Vistaa en kyllä enää ikinä ota niin paljon saanu aina tapella tän kaa.
     

Jaa tämä sivu