1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Sonyn vai Pioneerin viritinvahvistin?

Viestiketju Kotiteatterin äänentoisto -osiossa. Ketjun avasi ManWithNoFame 19.12.2012.

  1. ManWithNoFame

    ManWithNoFame Member

    Liittynyt:
    07.09.2012
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jep. Kotiteatterin 5.1 kaiutinpaketti olisi vähän niin kuin jo katsottu. Ei niistä sen enempää, ettette vain saa minua enää toisiin aatoksiin (hifistit, prkl)... :)

    Ja viritinvahvistin vaihtoehdot olisi nyt rajattu kahteen: Sony 7.1 STRDH520 tai Pioneer VSX322K.
    Sonyyn saisi 7 kaiutinta kiinni ja siinä on joku HDMI1080p ylösskaalaus. Nämä ominaisuudet Pioneerista puuttuvat. Sitten kaksi vahvistimeen liitettävästä laitteista on kyllä Sonyja, BluRay-soitin ja PS3, onko samalla merkillä vahvistimen kanssa jotain merkitystä/etua?
    Pioneerissa olisi taas puolestaan enemmän HDMI-paikkoja (ruhtinaalliset 6), enemmän tehoja (5 x 130W), joku D/A muunnin sekä joku DLNA. Kuten fiksuimmat jo huomasivatkin, olen alan varsinainen ammattilainen... :D

    Mielipiteitä ja perusteluita, kiitos. Kumman kannalle kääntyisitte? Ja onko jollekin perus-petterille, niin kuin minä, mitään väliä D/A muuntimilla tai DLNA-jutskilla?

    Kiitos jo etukäteen. Linkit vielä heitän tuohon:

    http://www.gigantti.fi/product/tv-j..._VAHVISTIMET&gclid=CJHd2KGfp7QCFaJ3cAodZAYAYA

    http://www.gigantti.fi/product/tv-j...RDH520/sony-7-1-3d-viritinvahvistin-str-dh520
     
  2.  
  3. sidrend

    sidrend Regular member

    Liittynyt:
    21.06.2009
    Viestejä:
    3,188
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Päteviä vahvistimia molemmat, itse olen ihan tykännyt tuosta STR-DH520:stä, kaikinpuolin hyvä laite.

    Vanhempien kotiteatteriin tuli juuri Pioneerin VSX-827K - eli hieman aprempi malli tuosta linkkaamastasi ja hyvältä sekin vaikuttaa. Kaukosäädin tosin jotenkin epälooginen.

    D/A muunnin muuntaa digitaalisen signaalin analogiseksi, mielestäni sinun ei kannata näistä ruveta välittämään sen kummemmin.

    DLNA on ihan mukava ominaisuus, se mahdollistaa esimerkiksi verkkoon kytketyltä tietokoneelta kuvien, musiikin ja videon suoratoiston verkkoon kytkettyyn vahvistimeen.
     
  4. ManWithNoFame

    ManWithNoFame Member

    Liittynyt:
    07.09.2012
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitoksia tiedoista. :)
     
  5. Negative81

    Negative81 Regular member

    Liittynyt:
    14.09.2012
    Viestejä:
    256
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  6. Huligaani23

    Huligaani23 Regular member

    Liittynyt:
    26.04.2012
    Viestejä:
    344
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    EDIT: Onko tarkoituksena ostaa pioneer vsx 322 vai 527?
     
    Viimeksi muokattu: 30.12.2012

Jaa tämä sivu