1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Sony Walkman NWZ-A829 vai Creative Zen?

Viestiketju MP3-soittimet -osiossa. Ketjun avasi DarthWee 02.12.2008.

  1. DarthWee

    DarthWee Member

    Liittynyt:
    02.12.2008
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Vanha iPodini sanoi itsensä irti tuossa muutama päivä sitten. Laite ei suostu enään käynistymään ja play/pause näppäin jumitti jo ennen totaallista hajoamista. Nyt kun tämä joulukin sattui mukavasti alle niin ajattelinpa ostaa uuden soittimen. Vaihtoehtoina olen miettinyt Creative Zen 16Gt tai Sonyn NWZ-A829 16Gt ja Bluetoothilla varustettu.
    Jos täällä on ihmisä joilla kokemusta jommasta kummasta soittimesta tai mahdollisesti molemmista, kertokaa.
    Creative vaikutti ihan mukavalta vehkeeltä kun sitä näpräili vähän aikaa. Ainut että kaveri sanoi että näyttö helposti naarmuille ja erikseen ostettava muovinen suojakotelo on vähän niin ja näin. Tallennuskapasiteettiin nähden ja 2,5" näyttöä ajatellen Creative on aika halpa laite. Tietysti Creative on muovinen mikä vähän häiritsee kun iPod ei tainnut olla muovia. Ja vakiokuulokkeetkin ovat kuulema vähän mitä on.
    Sonyn NWZ-A829 soittimesta minulla ei pahemmin ole tietoa. Bluetooth ja 2,5" näyttö näyttää olevan. Ja siskon vanhempi Walkman on kyllä ihan kelpo soitin.
    Eli kertokaahan kumpaa suosittelisitte. Walkman on kyllä hiukan hintavampi (Verkkokauppa.comissa 214€) kuin Zen (n.160€). Eli minulle on tärkeää hyvä äänenlaatu ja videoitakin olisi ajatus laittaa. Eli myös tiedostojen siirtämisestä voisi kertoa. Kiitos jo etukäteen. Ja kysykää jos kysyttävää löytyy :)
     
  2.  
  3. DarthWee

    DarthWee Member

    Liittynyt:
    02.12.2008
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Juu eli tämä ongelma ratkesi tuossa eilen. Kumpaakan en valinnut. Gigantista lähti mukaan iPod Classic 80Gt ku myyjä pisti oikein hyvän tarjouksen, 198€. Eli 50€ pois alkuperäisestä hinnasta. Ja kaupanpäälisiks anto viel näytölle suojakalvoja :D
     

Jaa tämä sivu