1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Sony PSP

Viestiketju PSP -osiossa. Ketjun avasi arcanix 04.02.2005.

  1. Jarrrmo

    Jarrrmo Member

    Liittynyt:
    06.03.2005
    Viestejä:
    48
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Joo eli nyt näkyy lik-sangin sivuilla: Order received - waiting for item(s) to arrive eli niiltä on ilmeisesti loppunu joku tuote minkä oon tilannu.. pitää vaa toivoo ettei oo psp ku siin kestäis varmaa jonkun aikaa saada niitä lisää, oispa se vaa suojakotelo :)
     
  2.  
  3. arcanix

    arcanix Active member

    Liittynyt:
    17.10.2004
    Viestejä:
    2,914
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Joo tänään tuli pelit. Ei taidakaan ihan postiluukusta kilahtaa. Pitää mennä joku tulliselvitys vääntämään... Vantaalle! Ei sinäänsä paha rasti kun asun espoossa, mutta kun ei vaan aika riitä tällaiseen pelleilyyn. Lisäksi on tulossa 3 pakettia ebayn kautta ostettua tavaraa, eli jos jokaisen takia pitää vantaalle mennä, niin ei jumalauta :D
     
  4. Jarrrmo

    Jarrrmo Member

    Liittynyt:
    06.03.2005
    Viestejä:
    48
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    :D, tuli muuten mieleen, että käykö tuommoinen tavallinen laturi ilman mitään adaptereita suomen pistorasioihin, konsoli on siis JAP versio..
     
    Viimeksi muokattu: 12.04.2005
  5. arcanix

    arcanix Active member

    Liittynyt:
    17.10.2004
    Viestejä:
    2,914
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Ei käy.
    http://www.kaatopaikka.com/arcanix/johto.jpg
    Vasemmalla töpseli ja oikealla adapteri (ihan tosi).
    Lik-sangista tuli adapteri mukana. Laturi itse on myös "import-friendly" (110V-230V), eli toimii maailmanlaajuisesti kunhan saa survaistua pistorasiaan.
     
    Viimeksi muokattu: 12.04.2005
  6. arcanix

    arcanix Active member

    Liittynyt:
    17.10.2004
    Viestejä:
    2,914
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
  7. Jarrrmo

    Jarrrmo Member

    Liittynyt:
    06.03.2005
    Viestejä:
    48
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    hmm.. niit on ilmeisesti tullu lisää kun enää lukee tilausseurannassa Order processing, aamulla ku katoin ni luki että tapaus käsitellään kun on saanut lisää pspeitä
     
    Viimeksi muokattu: 13.04.2005
  8. Jarrrmo

    Jarrrmo Member

    Liittynyt:
    06.03.2005
    Viestejä:
    48
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    joo, tänää lähti paketti tulee suomeen päin \o/ :) sit pitäs käydä varmaa tuolt espoon data systemistä ostaa 512mb muistikortti ku siel näyttää olevan valmiiks niit ettei tarvis mistään tilaa ja odottaa sitä taas pariviikkoa..
     
    Viimeksi muokattu: 14.04.2005
  9. arcanix

    arcanix Active member

    Liittynyt:
    17.10.2004
    Viestejä:
    2,914
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Jee! :) Mulle taas vastattiin lik-sangista. Sanottiin, että hyvin harva paketti pääsee tullista läpi ihan tosta vaan. Eli melkein kaikki airmail-paketit pitää tulliselvittää ennen kun ne voi saada. Ups toimii yhteistyössä tullin kanssa, eli niiden toimittaessa pitäisi asiat selvitä puhelinsoitolla jos ongelmia tulee. Tullilla ei ollut mun sosiaaliturvatunnusta niin sen takia ne ei tuonut heti sitä psp:tä. Mutta hyvin tuli kotiin asti oakleyn aurinkolasit, jotka tilasin jenkeistä :p Paketin arvoksi merkattu 20€ ja sisältö "gift" :>
     
  10. Jarrrmo

    Jarrrmo Member

    Liittynyt:
    06.03.2005
    Viestejä:
    48
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    kauankoha mahtaa tuossa mennä et saan psp:n kotiin ku tilasin upsilla? ja tänäänhän siis paketti lähti. sähköpostissa sanottiin että 2-4päivää expressillä ja 7-20päivää airmaililla mut ei mitää tietoo kummalla mä nyt oon tilannu :S
     
  11. arcanix

    arcanix Active member

    Liittynyt:
    17.10.2004
    Viestejä:
    2,914
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Jos maksoit 30$ niin tulee ups:llä varmaan ens viikon lopulla viimeistään.
     
  12. nigg

    nigg Member

    Liittynyt:
    24.03.2005
    Viestejä:
    18
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itse veikkaan että tulee jo maanantaina. Mulla lähti silloin perjantaina tulemaan ja oli tiistaina kotiovella.

    Vituttaa kun en ottanut sitä peliä PSP:n mukaan, joten edelleen odottelen Ridge Racerin saapumista. :( Huomenna 12päivä kun paketti on matkalla.
     
  13. Jarrrmo

    Jarrrmo Member

    Liittynyt:
    06.03.2005
    Viestejä:
    48
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    ok, maksoin sen 30$
     
  14. Jarrrmo

    Jarrrmo Member

    Liittynyt:
    06.03.2005
    Viestejä:
    48
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    en ottanut minäkään peliä kun ei riittäny rahat ;( joten pitää sit ostaa vähä myöhemmi se :/
     
  15. arcanix

    arcanix Active member

    Liittynyt:
    17.10.2004
    Viestejä:
    2,914
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Mulla oli dynasty warriors (jpn) myynnissä. Ei oikein ollut mun makuun.
     
  16. nigg

    nigg Member

    Liittynyt:
    24.03.2005
    Viestejä:
    18
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
  17. Jarrrmo

    Jarrrmo Member

    Liittynyt:
    06.03.2005
    Viestejä:
    48
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mulle soitettiin tänää ja sanoivat että paketti on perillä ja tuovat sen maanantaina.
     
  18. Jarrrmo

    Jarrrmo Member

    Liittynyt:
    06.03.2005
    Viestejä:
    48
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    arcanix sano vaa jos et tykkää tony hawks underground 2 remixistäkään ni ostan sen sult pois :D
     
  19. Jarrrmo

    Jarrrmo Member

    Liittynyt:
    06.03.2005
    Viestejä:
    48
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    tuli muuten mieleen, saaks psp:hen mitenkää tekstejä ellei ole jo valmiiks leffassa?

    Lisäys: Mikä on oikee resoluutio et elokuva ois koko psp näytön kokonen?
     
    Viimeksi muokattu: 16.04.2005
  20. nigg

    nigg Member

    Liittynyt:
    24.03.2005
    Viestejä:
    18
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tietääkseni 480x272 on reso. Subejakin saa jotenkin elokuvaan mukaan. Itse en ole vielä konvertoinut elokuvia mp4-muotoon, niin en näistä asioista ole niin perillä.

    Tuolla ainakin on jotain juttua noista tekstityksistä: http://www.pspvideo9.com/forums/viewtopic.php?t=528&sid=264bcb05910f978d3e8a049c6f57ad75

    Tietääkö kukaan (kumpikaan :D) mitään sivuja joista voi ladata mp4-videoita, esim tv-sarjoja, piirrettyjä yms. Itse olen löytänyt muutaman sivun joissa noita on aika niukasti - pari south parkkia, chapelle showta, pelivideoita yms. Oma ongelmani on siinä ettei tässä vanhassa paskassa ole edes DVD-asemaa, jolla voisin laittaa elokuviani PSP:lle. Pitää siis joskus jonkun kaverin koneella käydä täyttämässä gigastani.
     
  21. arcanix

    arcanix Active member

    Liittynyt:
    17.10.2004
    Viestejä:
    2,914
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    www.pspcrazy.com <- tuolta löytyy videoita ja ohjeita videon pakkaamiseen.
     

Jaa tämä sivu