1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

sony PSP:lle subit, (tekstitykset)

Viestiketju PSP -osiossa. Ketjun avasi ertan 23.05.2008.

  1. donaldank

    donaldank Regular member

    Liittynyt:
    25.11.2007
    Viestejä:
    122
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Sen verran vielä, että olen tuota ohjelmaa aikasemminkin käyttäny (media coder)ja hyvin on pelittänyt , mutta nyt en saa subeja siihen.. voisiko syynä olla se että subit on srt muodossa?
     
  2.  
  3. joku999

    joku999 Member

    Liittynyt:
    19.07.2007
    Viestejä:
    54
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    pystyykö tolla mediacoderilla muuntaan montakin elokuvaa samaan aikaan vai pitääkö yksitellen muuntaa?
     
  4. opukka

    opukka Member

    Liittynyt:
    08.06.2008
    Viestejä:
    97
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Onko missä on psp:n muisti ja mistä tiedän että paljonko sitä on?

    jos elokuvani vie tietokoneella n. 700mt niin vieköse psp:llä saman verran että jos haluan siirtää sen psp:lle niin tarviiko minulla olla silloin vähintaa se 700 mt muistia siellä?
     
  5. hotwheelx

    hotwheelx Member

    Liittynyt:
    07.09.2007
    Viestejä:
    40
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Vähän riippuu miten hyvän laatuisen leffan haluat sinne, itsellä ainakin kaikki on alle 700mt kokoisia. mutta surkeammalla kuvanlaadulla vois saada aika pieneen tilaan. Itse ainakin luovutin MediaCoderin käytöstä ja siiryin .pmp -muodossa oleviin elokuviin katselun psp:ssä, ei vaan onnannu tai sit user error. :/ veikkaan että elokuvat tulee olemaan 300-600 mt aika monesti mutta mulla ne pysyy lähellä 700mt koska oon bitrate:a laittanu korkeamalle.
     
  6. Termis

    Termis Guest

    Uudessa media coder psp edition versiossa on bugi että se ei ota subeja mukaan. En tiedä toimiiko 32bit käyttiksissä kun itellä on 64bit vista eikä toimi. Kaivoin jostain vanhan version niin sillä pelitti hienosti.

    Taistaa kusta toi uus versio jotenkin fonttien kaa.
     
  7. jannee_

    jannee_ Member

    Liittynyt:
    14.01.2006
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jep, ei toimi minullakaan uusin versio Mediacoderissa 64bit Vistassa, vaan juuri tuo vanhempi versio. Loistava neuvo käyttää vanhempaa versiota, toimii! Times New Romanista vähän pienempi on fontti on ainakin FreesiaUPC. Kätevästi saa katsottua vaikka Wordista mikä fontti on pienempi perusasetuksiltaan.
     
  8. lepa96

    lepa96 Member

    Liittynyt:
    15.03.2009
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Saako tolla mediacoderilla pspeen kokonäytölle ton elokuvan jos saa niin kertokaa ja saako tekstitykset alas
     
  9. jumbo1234

    jumbo1234 Regular member

    Liittynyt:
    12.06.2013
    Viestejä:
    583
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  10. lepa96

    lepa96 Member

    Liittynyt:
    15.03.2009
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jumbo viit sitkö kertoa miten se onnistuu
     

Jaa tämä sivu