1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

sony KDF-50E2000 ja reso?

Viestiketju Televisiot -osiossa. Ketjun avasi pisberg 06.01.2008.

  1. pisberg

    pisberg Guest

    elikkä mulla on olohuoneessa win MCE kone jolla katselen leffoja tolla sony vekottimella.
    En vaan oikein ymärrä mitä resoa mun pitäisi käyttää ja 60 vai 50 mhz refresh rate?
    maksimi reso on vissiin 1920x1080 onko se sitten ajettava tolla? silloin mulla tulee ruutuun 1080i kun käynnistän koneen ja jos lasken niin tulee 720p, mikä on oikea ja rasittaako väärä reso/mhz lamppua jotenkin?
    se meinaan oireilee välillä vähäsen, alkaa poksahtelemaan niin että se on suljettava kokonaan hetkeks ja sitten kun laitan käyntiin niin toimii taas,enkä tiedä mistä tällanen johtuu.
    teitokoneen välillä mulla on dvi-hdmi johto.
     
  2.  
  3. Jepu

    Jepu Guest

    parhaaseen tulokseen olen itse pääsyt säätämällä resoksi: 1232x684 60mhz jolloin kuva skaalautuu hieman ruudun ulkopuolelle,mutta on tarkka. Paukkuminen johtuu väärästä resosta ja voi hyvinkin rikkoa tai ainakin vahingoittaa telkkaria. Ääni kuuluu veikaten sulkijasta joka joutuu kovalle rasitukselle. Toivottavasti vastauksesta apua.
     
  4. pisberg

    pisberg Guest

    no vaihdoin toiseen ohjaimeen ja resolla 1280x720 60mhz ja paukkuminen loppui kokonaan ainakin tänään ei kertaakaan. kiitos vastauksesta.
     

Jaa tämä sivu