1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Sony Ericsson hakusessa....

Viestiketju Uutta puhelinta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi _kooma_ 14.03.2009.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. _kooma_

    _kooma_ Active member

    Liittynyt:
    28.06.2007
    Viestejä:
    2,051
    Kiitokset:
    29
    Pisteet:
    78
    Eli olen nyt hankkimassa uutta luuria, ja ainoaksi merkiksi itse uskallan rankata Sony Ericsonin. En tarvitse mitään kummempia sovelluksia, mitä esim Nokian Symbianiin saa.
    Käyttö tarpeet ovat:

    Puhuminen
    Viestittely (sms, mms jne)
    Kuvaaminen (eli Hyvä kamera on tärkeää!!), kamera linssi-suojalla
    Musiikin kuuntelu (mp3:set ja radio, muistikorttituki)
    Netti (varauksin, Opera Mini on ihan hyvä mulle)
    3G, kannettavan kaveriksi USB:illa Bluetoothilla tai infralla

    Mulla on itsellä seuraavat matkailupuhelimet, K750i (vaikkei 3g:tä ole, jos jokin firma ton huoltaa kuntoon, niin en enää uutta/parempaa luuria tarvitse) ja K550i (paljon kivaa satasella=paskaa isolla rahalla).

    Kaikki merkit ja mallit otetaan vastaan, mutta Erkistä olen kiinnostunut, luotettavuuden ja toimivuuden takia. En kaipaa toista "tietokonetta", vaan toimivan kännykän jolla voi hoitaa yllä mainitsemani asiat! Myös jotkin Samsungit saattavat kiinnostaa, ja Isoin varauksin Nokian värkit. Jos jostain saisis toimivan N73:n, niin voisin maksaakin siitä.

    Budjetti on noin 200-350€.
    Eli venyvä, mutten kuitenkaan viitsi maksaa 400 euroa, kuin ehdottomasta huippu luurista.
    Mitään Applen virityksiä en edes aio katsoa, eli ei kiinnosta (ellei satasella sit saa :)

    Pikku juttu vielä.. Pidän normaalisti puhelinta farkkujen/housujen etu-taskussa, joten se linssi suojus kamerassa on lähes välttämätön.
     
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu