1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Sony Bravia KDL32w4000 Hukkaa kanavat?

Viestiketju Televisiot -osiossa. Ketjun avasi JooLee 17.01.2009.

  1. JooLee

    JooLee Member

    Liittynyt:
    20.08.2007
    Viestejä:
    70
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eli tälläinen tv on ollut tässä nyt vajaan kuukauden käytössä ja nyt siinä on ollut muutaman kerran tälläinen vaiva:

    Se sanoo ettei valittua kanavaa ole viritetty vaikka kanavat on olleet haettuna. Saattaa hukata useamman kanavan kerrallaan mutta aina samasta nipusta olevia.

    Olemme miettineet että liittyykö vaiva siihen että on käytetty pleikka2 av kanavalla jonka jälkeen kanavat hukkuvat? Tai osa kanavista siis. Löytyvät kyllä heti kun vaan hakee ne.

    Kerran töllö teki myös niin että vaikka kuinka painoi HOME nappulaa ei siitä sitä valikkoa tullut vaan pelkkä info siitä mikä ohjelma on tulossa juuri nyt.

    Onkohan tämä joku maanantai malli?

    Muuten olen telkkarista tykännyt kovin mutta ikävää että joutuu niitä kanavia hakemaan uudelleen.
     
  2.  
  3. Kaappinen

    Kaappinen Member

    Liittynyt:
    08.12.2007
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Samaa ongelmaa on ollut minullakin Sonyn KDL-32W4000:n kanssa. Asiaan on auttanut se, että olen sammuttanut television ja käynnistänyt sen hetkisen päästä uudestaan. Kas kummaa, kanavat löytyvät. En tiedä, mistä asia johtuu, mutta vaimo keksi tämän ratkaisun.
    Ei siis kannata ainakaan ensi hätään virittää kanavia uudelleen!

    Kaukosäädin on vähän liian herkkä, mutta siihen tottuu. Muuten kyseessä on erinomainen lcd-televisio.
     
  4. JooLee

    JooLee Member

    Liittynyt:
    20.08.2007
    Viestejä:
    70
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ok. Pitääpä koettaa sitten tuota sammuttamista. Ihme homma kyllä.
     
  5. Niksulas

    Niksulas Member

    Liittynyt:
    04.03.2007
    Viestejä:
    49
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    sama homma mullaki ollu kyseisen telkkarin kans että hukkaa kanavat ja pitää ettiä uudestaan... taitaa olla ihan ominaisuus vai tietäskö joku mahdollisesti miten ton ongelman vois saaha pois? myös toinen samanlainen mutta 40 tuumanen telkkari joka mulla on tekee samaa hommaa
     
    Viimeksi muokattu: 02.02.2009
  6. Qmottaa

    Qmottaa Member

    Liittynyt:
    16.11.2005
    Viestejä:
    22
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Sama täällä. Perjantaina ostin ja lauantai aamuna TV1 ja TV2 hukassa ja tänään urheilukanava ja teema.
     
  7. Kaappinen

    Kaappinen Member

    Liittynyt:
    08.12.2007
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minulla tätä ongelmaa on esiintynyt vain harvoin. Mutta laitteen sammuttaminen minuutiksi, pariksi on tosiaan auttanut! Ensin minäkin viritin kanavat uudestaan, mutta en enää.
    Televisio on ollut minulla marraskuun alusta lähtien. Saattaisiko kyse olla minun tapauksessani heikosta kaapelisignaalista, vaikka ainakin Toffieldin MP-digiboksini näyttää täysiä signaalivoimakkuuksia. Samaa näyttää Sony eikä Toppari hukkaa kanavia.
    Pahaksi en omaa ongelmaani sanoisi, mutta kiusalliseksi kuitenkin. Asiaa voisi tietysti kysyä myös Sonylta, mitä en ainakaan itse ole vielä tehnyt.
    Kuva telkussa on erinomainen, joten olen tyytyväinen. Liitännät ovat hyvät, mutta ääni vain keskinkertainen. Telkunhan voi tietenkin liittää kotiteatteriin tai vahvistimeen, mutta minun tiloihini sellaiset eivät mahdu enkä niitä halua. Yamahan kotiteatteri (yksi ainoa elementti tv:n alapuolella) kiinnostaisi, mutta on hinnaltaan kallis.
     
  8. Opelisti

    Opelisti Member

    Liittynyt:
    23.02.2009
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minulla kadottaa myös kanavia satunnaisesti ja samalla katoaa myös kanavajärjestys virityksen jälkeiseksi. Uudelleen käynnistely ei ole auttanut. Onko kukaan saanut apuja tähän ongelmaan??
     

Jaa tämä sivu