1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Sony BDP-S380 HDMI-ääni katosi

Viestiketju Blu-ray -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi cubehero71 04.08.2012.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. cubehero71

    cubehero71 Member

    Liittynyt:
    04.08.2012
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ym. blu-ray soitin on siis kytketty HDMI-jakajan kautta telkkariin (ei siis mitään vahvistinta tai kotiteatterikilkkeitä). Kuva on virheetön mutta ääntä ei tule pihaustakaan. Olen koittanut vaihtaa kaapelia ja kytkeä suoraan telkkariin, mutta tulos on sama. En usko vian olevan piuhoissa tai telkussa, koska digiboksi menee saman jakajan kautta ja toimii virheettömästi.

    Olin yhteydessä Sonyn tukeen ja sieltä sanottiin HDMI-kanavan menneen "jumiin" ja että se tarvitsee huoltoa. Huolto on vaan sen verran kaukana, että ajattelin kysäistä onko jollakulla kokemuksia tämmöisestä tilanteesta, että HDMI-kanavan äänikarva menee jumiin mutta muuten toimii ok? Softatkin päivitin juuri viimeisimpään ja ajattelin että sekin saattaisi resetoida kanavan, mutta nope...

    Äänet toimivat jonkun aikaa ok, mutta sitten ne vaan katosivat johonkin. Kaukosäätimen mute-nappulakaan ei auta :) ja tehdasasetukset olen palauttanut parikin kertaa. Manuaalin vianetsintäkikoistakaan ei merkittävää muutosta tilanteeseen.
     
    Viimeksi muokattu: 04.08.2012
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu