1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Soldier of Fortune - Payback

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi LariZ 29.01.2008.

  1. LariZ

    LariZ Member

    Liittynyt:
    28.10.2007
    Viestejä:
    31
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Morjesta!

    Tällänen ongelma olis kyseessä: asennus onnistuu ihan normaalisti ja sillain, ei mitää ongelmaa. Mutta kun pitäisi alkaa pelaamaan, peli käynnistyy ihan normaalisti, mutta kuva ei näy, ainoastaan ääni kuuluu.
    Kaverini yritti asentaa samaa peliä samalta levyltä ja hänellä sentään näky kuva jotenkuten.
     
  2.  
  3. MrMickey

    MrMickey Member

    Liittynyt:
    10.11.2007
    Viestejä:
    43
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    onko tarpeeksi hyvä näytönohjain? mulla oli kans että ku alko pelaan niin kaikki näky vain valkosena, ei ollu jotain tuki hommaa siinä. nyt ku on uus näytönohjain ni no roblems
     
  4. janizu99

    janizu99 Member

    Liittynyt:
    08.10.2006
    Viestejä:
    82
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tukeehan näytönohjaimesi shader model 3.0llaa, sillä jossei, et pysty käynnistämään peliä.
     
  5. agexor

    agexor Regular member

    Liittynyt:
    02.09.2007
    Viestejä:
    209
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Oletko katsonut pelivaatimukset?

    Tämän tyyliset ongelmat viittaavat yleensä näytönohjaimen epäyhteensopivuuteen.
    Varmistathan, että peli tukee näytönohjaintasi.
     
  6. Ryanir

    Ryanir Regular member

    Liittynyt:
    09.01.2008
    Viestejä:
    133
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No et kyllä paljosta jää paitsi vaikkei toimisikaan, surkeampia räiskintöjä mies muistiin kun tuossa väänsin läpi.

     
  7. LariZ

    LariZ Member

    Liittynyt:
    28.10.2007
    Viestejä:
    31
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    On se hyvä, että sulla näky ees noin paljon, mulla näy muutakun musta ruutu.. :S

    Mutta kaipa se on sitten tuosta näyttiksestä kii.. :/ GeForce 6800Gt..

    Kaverilla on Ati Radeon 9800 Pro ja sillä näkyy siinä sentään kuva.
     
  8. deleted-user

    deleted-user Guest

    Liittynyt:
    28.04.2007
    Viestejä:
    1,905
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Ei nyt välttämättä näyttistä kannata mennä vaihtamaan, uusia ajureita ensin laittelemaan ja asetuksia kokeilemaan.

    Ja ei kyllä tuon SoF3:sen takia kannata rahojaan uuteen näyttikseen laittaa, jos muut pelit kuitenkin toimivat.
     
  9. LariZ

    LariZ Member

    Liittynyt:
    28.10.2007
    Viestejä:
    31
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tiiä oikee mistä vois johtua.. Voisin tietysti kokeilla ajureiden päivitystä.. CoD4 toimii jotenkunte (ihme kyl), mutta yks saatanan SoF3 ei voi toimia.. :/

    Pitäs muutenki päivittää konetta, mutta tuskinpa ny kuitenkaa ihan ton SoF3:n takia päivitän.. ;)
     
  10. THM

    THM Member

    Liittynyt:
    05.03.2004
    Viestejä:
    17
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hmm.. Olisikohan sama vika kuin mulla?
    Asentelin tuossa Colin McRae Dirtin ja se asentui ihan hyvin, mutta sitten kun laitoin pelin käyntiin.. Tadaa, ei kuulunut muuta kuin ääni. Ihmettelin että mikä v on vikana, kunnes kokeilin laittaa näytölle menevän DVI-piuhan näytönohjaimen kakkospaikkaan sammuttamatta näyttöä välillä.. Meni muutama sekunti ja kuvaa alkoi tulemaan. Ajelin yhden kierroksen rallia, sammutin pelin, piuha oli vieläkin kiinni kakkospaikassa ja laitoin piuhan takaisin ykköspaikkaan. Kokeilin toimiiko se nyt tuossa ykkösessä ja toimihan se..
    En tiedä mikä lie ollut, mutta GTA San Andreas ja Company of Heroes - Opposing Fronts tekivät saman tempun ja lääke siihen vaivaan oli ihan sama kuin Dirttiin.

    En usko, että se näytönohjaimien tehoistakaan oli kiinni kun on kaksi HD2900 crossfiressä, luulisi pelittävän? Dirtti tosin ei vielä silloin Crossfireä tukenut, ainakaan toiminut kun se oli päällä, mutta taitaa olla jo korjattu..

    Mutta kannattaa tuota kikkaa kokeilla.
     
  11. LariZ

    LariZ Member

    Liittynyt:
    28.10.2007
    Viestejä:
    31
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Jo just joo, Dirt taas toimii ihan kunnolla.. Alkaa pikku hiljaa tuntumaan, että mulla on ainoo viallinen SoF3 mitä maa päällään kantaa, mutta voin testata tuota kikkaa. Ja ajurit voisin päivittää, kuhan kerkeen..
     
  12. Rubertti

    Rubertti Regular member

    Liittynyt:
    30.10.2003
    Viestejä:
    581
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    28
    Muistaakseni jouduin päivittämään directX jotta alkoi toimimaan.

    http://shortlinks.net/ajx547
     
  13. THM

    THM Member

    Liittynyt:
    05.03.2004
    Viestejä:
    17
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kerro toki jos piuhan vaihto toimii. Itsellä kun ei tuota peliä ole, niin olisi hyvä tietää mikä siinä mättää ennen kuin sellaisen hankkii jostain..

    Itselläni ei ajurien, dx:n ja biosin päivittäminen auttanut..
     
  14. LariZ

    LariZ Member

    Liittynyt:
    28.10.2007
    Viestejä:
    31
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mä luovutan.

    Päivitin näyttiksen ajurit, directX:n. Mulla on kaks näyttöö, vaihdoin toisen ensisijaiksi näytöksi ei toiminut. Olkoon toimimatta.

    Täytyy nyt tässä katsella ja ihmetellä jotain muuta peliä.

    Mun puolesta tämän aihneen voi lukita.
     

Jaa tämä sivu