1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Soitinta metsästämässä

Viestiketju MP3-soittimet -osiossa. Ketjun avasi g0at 26.06.2010.

  1. g0at

    g0at Member

    Liittynyt:
    26.03.2008
    Viestejä:
    78
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Olen tässä hyvän aikaa miettinyt että millaisen mp3 soittimen ostan,
    aluksi harkitsin puhelinta jolla olisi mp3 mahdollisuus mutta huonot kokemukset
    Nokia N73 music editionin kanssa saivat minut päättämään että puhelin ja soitin pysyy erillään.

    Olen tässä pähkäillyt Creativen ja Ipodin välillä mutta en oo osannu viel tehdä valintaani, eniten asiaan vaikuttaa musiikin siirto esim: vanhojen / uusien koneelta löytyvien mp3-muotoisten biisien laitteeseen siirtäminen. Kuulin että ipod käyttää Itunes nimistä ohjelmaa ja pelkään ettei tämän ohjelman kautta voi siirtää kaikkia kappaleitani Itunesiin (tekijänoikeus estot jne)

    Vanhassa soittimeeni musiikin siirto toimi drag&drop systeemillä mikä oli minulle todella mieluinen mutta olen valmis siirtämään ohjelmankin kautta kuhan se ei estä minkään mp3-muotoisen biisin siirtämistä.

    Kosketusnäytöillä,videon toistomahdollisuuksilla jne ei ole väliä kuhan soitin ei hajoa pöydältä pudotessa, äänentoisto on hyvää luokkaa ja biisien selaukseen on tehty viisas järjestelmä ( kansioiden luonti tai vastaava )

    Hinta saa nousta 400euroon asti

    Pyytäisin ehdotuksia ja mielipiteitä tähän ketjuun, kiitos lukemistesta ja vastauksesta etukäteen. :)
     
  2.  
  3. Rikama

    Rikama Regular member

    Liittynyt:
    05.05.2009
    Viestejä:
    898
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    iTunes kyllä siirtää kaikki kappaleet podiisi huoletta.
    Kappaleet voivat olla myös mp3-muodossa, et joudu muuttamaan mitään.
    Videotiedostot joudut muuttamaan sopivaksi.

    Ipod olisi hyvä vaihtoehto, erityisesti touch tai nano, mutta ne ei kestä pudottelua kovinkaan paljon.
    Perushajoaminen
    Näyttö on lasia kuten huomaat
     
  4. jkstone

    jkstone Guest

    Itelläni on hyviä kokemuksia Creativesta, joten suosittelisin sitä.
    Toiminta on helppoa.
     
  5. ExE_93

    ExE_93 Regular member

    Liittynyt:
    07.01.2010
    Viestejä:
    247
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itselläni on Creative Zen X-Fi 2 soitin. Olen ollut tuotteeseen hyvin tyytyväinen. Äänenlaatu on erinomainen ja vakiona tulee Creativen EP-630 kuulokkeet. Videon toistokin toimii kiitettävästi ja soitin on melko helppokäyttöinen. Biisit löytää nopeasti. Itse siirrän musiikkia soittimeen perus Drag&Drop -menetelmällä, mutta löytyy myös softa siihen touhuun. Soitin on kosketusnäytöllinen, mutta ei ole ainakaan rikki mennyt, kun muutaman kerran lattialle tippunut.

    Itse ostin Jimm´s PC Storesta hintaan 116€ jos oikein muistan.
     
  6. teme2

    teme2 Active member

    Liittynyt:
    21.06.2006
    Viestejä:
    3,469
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    itekkin olisin vailla uutta mp3-soitinta.

    ehdotuksia?

    olisiko tämä mitään? https://www.konebox.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=109822
     
    Viimeksi muokattu: 09.12.2010

Jaa tämä sivu