1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Simpsonit

Viestiketju Keskustelua TV-sarjoista -osiossa. Ketjun avasi user83 12.03.2007.

  1. Feron

    Feron Active member

    Liittynyt:
    13.11.2004
    Viestejä:
    1,125
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Tuolla on myynnissä ko. boksi. Se sisältää kuvauksen mukaan 104 DVD:tä. Hinta 179,99 dollaria. Vaikka kuva vääristäisikin, niin.. Kuvitelkaa, että laitatte 104 kpl DVD-levyjä pinoon ilman koteloita, kyllä siitä ihan mukava pino tulee. =D

    Edit: No nyt se selvisi. Tuo kuvan boksi-kotelo ei ole ihan normi DVD-koteloiden mittasuhteissa. Toisesta verkkokaupasta löytyi lisätietoa sen verran, että ko. boksi painaa 3 kiloa. =D Tuolta toisesta verkkokaupasta löytyy muitakin sarjoja niputettuna yksiin järkälebokseihin. Koskahan Suomeen saataisiin?
     
    Viimeksi muokattu: 19.02.2008
  2.  
  3. juho_man

    juho_man Regular member

    Liittynyt:
    12.06.2013
    Viestejä:
    110
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    oon ladannu koneelle 6 tuotantokautta ja lataan lisää kun on niin supersarja kun olla ja voi
     
  4. lezardous

    lezardous Guest

    Itse olen ostanut tuotantokaudet 1-10...
    Hinnat eivät mielestäni ole olleet kovin kalliita ainakaan cdon.comissa.
    Sieltä ostin ainakin 5tuotantokautta hintaan 19.90. Yleensä juuri suomeen tullut uusi tuotantokausi on maksanut siinä 49,90-59.90 mutta jos hieman malttaa odottaa niin hinta putoaa hyvin nopeasti tuohon parin kympin hintaan. Uusia tuotantokausia odotellessa,voipi olla että tulee tilattua jenkeistä tuotantokaudet etukäteen ;)
     
  5. Tamrac

    Tamrac Regular member

    Liittynyt:
    21.10.2010
    Viestejä:
    594
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Paras sarja minkä tiedän :)

    Aina saa nauraa jollekkin mitä niissä tapahtuu :D
     

Jaa tämä sivu