Tuo on ihan karmeaa! Juuri tämän takia en katso mitään suomidupattua, minkä olen tottunut kuulemaan/katsomaan ihan sillä oikealla kielellä.
Ensimmäiset 10sek tuo melkein nauratti, sen jälkein lähinnä oksetti. Aivan hirveää. Luulin oikeasti, ettei tuo ole se oikea suomidubbi, mutta näköjään on.
Minä luulin ensin tosiaan myös, että kyseessä on joku pila tai jotain. Mutta ei! Ihan oikeasta elokuvastahan tuo pätkä onkin Täysin sanoin kuvaamattoman kauheaa Simpsonien ja Spider Pigin rienausta! Anteeksi vain Homerin suomalaiselle ääninäyttelijälle ja muillekin leffan suomalaisille ääninäyttelijöille, asia vain on näin. Tässä hyvin nähdään, että jotain tämän kaltaista taideteosta EI yksinkertaisesti voida mennä raiskaamaan. Onneksi en mennyt elokuviin katsomaan suomidupattua Possumiestä, huh..
Samoin. Piti jossain vaiheessa läpällä mennä, onneksi en kuitenkaan mennyt, se olisi saattanut olla aika piinaavaa kuunnella sellaista raiskausta. Kerta se olisi ensimmäinenkin kun lähtisin leffoista kesken elokuvan.
Itse en edes kehdannut ajatella leffaan menoa Eipä ole vielä onneksi tarvinnut lähteä pois teatterista kesken leffan, mutta kertahan se olisi ollut varmaan ensimmäinenkin.
Anttiloissa ja Kodin1 ovat tälläkin hetkellä kaudet 1-10 tarjouksessa 19.95€ (koskee digipack versioita eli ei niitä hahmoboxeja) mutta ovat suurilta osin tällä hetkellä lopussa. Jumbossa hyllyssä taitaa olla ysiä ?
http://us.st11.yimg.com/us.st.yimg.com/I/yhst-49985621198513_1990_90800 Tuo on sellainen Simpsonit kokoelma paketti jossa on 1-18 tuotantokaudet. Onko tietoa onko tulossa Suomeen?
Kuinkahan monta levyä tuossa boksissa on? Näyttää vain aika ohuelta "seasons 1-18" tyyliseksi boksiksi. =D Tekisivät vaikka nyt kausista 1-18 jonkun "collector's edition boxin", joka esittäisi sitä sohvaa ja levyt olisivat ikään kuin piilossa sohvatyynyissä. Voisi olla mielenkiintoinen näky hyllyssä. =D Edit: quote/lainaus.