Yksi parhaista sarjoista mitä telkkarista tulee/on tullut. Nämä ne jaksaa aina vain naurattaa uudelleen ja uudelleen. Pitää kyllä käydä katsastamassa The simpsons movie jahka se teattereihin ilmestyy.
Jepjep simpsonit on kivoja. Parasta on konvertoida PSP:lle joku jakso ja katsoa se kun menee nukkumaan
simpsonit on ihan hyvää sunnuntaiviihdettä, mutta ei mua ainakaan paljoa naurata. south park ja family guy on kyllä hauskimmat piirretyt mitä televisiosta tällä hetkellä tulee.
Juu Simpsonit on ihan ehdoton sarja mut nää viimäsimpien kausien jaksot ei ole vanhempien jaksojen veroisia.
18. kausi on varmaan paras tähän saakka tulleista kausista esim. se joka muistuttaa 24 sarjaa on todella huippu. Kuinka moni teistä aikoo mennä katsomaan sen leffan? Ja kuka kusipääkin on keksinyt dubata sen suomeksi? No okei Ranskassa, Saksassa, Espaniassa on dubattu myös mutta se on dubattu ensimmäisestä jaksosta saakka. Mukava nähdä ketä on Iso Arskan äänenä. Se Homerin "douh". Ihan oikeesti!! Kuka menee sinne katsomaan, ehkä muutama menee koska haluu kuulla kuinka heikosti se on dubattu. Ikäraja on 11K, joten enemistö jo osaa lukea.
Simpsonit on kyllä ihan huippu olin ensi-illassa kattomassa elokuvan. Mist sais parhaan torrentin kyseisestä...?
mulla on kaikki 18 kautta itellä simpsoneista. ja muitakin on: family guy: kaikki kaudet. american dad: kaikki kaudet. futurama: kaikki kaudet. innolla odottelen lisää uusia jaksoja d`oh!
imdb:n informaatio noista on ainakin täysin sekaisin. Tiedä sitten muista. http://imdb.com/title/tt0182576/episodes#season-6
Taisi se kuudes kausi alkaa, koska jakso löytyy jo netistä streaminä. EDIT: Kuten myös Simpsonien 19. kauden ensimmäinen jakso.
Minkäköhän niminen on se jakso jossa Homer menee johonkin musiikkileirille. Jaksossa vierailee myös muistaakseni artisti: Brian Setzer.