1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

SilverCrest KH 6507 Lidlistä 16.12

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi Villeman 12.12.2004.

1. jakontti

jakontti Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    mistähän soitinta kannattaisi metsästää, vai onkohan tässä hintaluokassa muita hyviä DivX/DVD soittimia analogisilla 5.1 lähdöillä?

2.  
  3. loordi

loordi Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Vielä löytyy soittimia. K-nummella jäljellä
    n. 15kpl. Tavara myös liikkuu. Tänään ainakin
    myymälän takaosasta etuosaan.

4. jakontti

jakontti Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    kävin sitten hakemassa myös omani Lidlistä.

Nopeasti arvioituna toimiva vehje.

Yksi asia jäi kummastuttaa: Jos haluaisin DivX leffoissa toistaa äänet Dolby Prologig 2:n kautta, en saa .1 eli bassokanavaa ulos tai ääni on ainakin tosi hiljainen.

Kuka valoittais, kuuluuko Dolby prologig (2)standardiin edes koko .1/LFE/subbarikanavaa?

Itse ratkaisin ongelman niin, että vedän DVD elokuvia varten äänet 5.1:nä analogisena vahvariin ja sitten suljin sen Prologigin pois jolloin saa normaalia stereota pääkanavien liittimistä.

Näihin liittimiin kytkin jakavat johdot, joista toiset menevät normaalisti 5.1 johtojen mukana vahvariin ja toiset stereona vanhvarin CD in liittimeen, jolloin voin valita vahvarista Dolby surround asetuksen ja vahvari osaa ohjata bassot .1 kanavaan.

Tällä patentilla saan siis helposti valittua vahvistimesta, soitanko 5.1 ääniä, vai dolby surroundia subbarilla höystettynä.

Onko muilla vastaavia kokemuksia?

5. emule

emule Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    hyvä jakontti!!!tästä oli juuri kysymys!!!ei muuta kun lisää bassoooooo!!!!

6. Wepsukka

Wepsukka Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Oon nyt hieman hukassa näitten firmiksien suhteen. Mitää muuta mun tulee tehdä, kuin ladata uusin firmware (mul on se tsekin poikien uusin jo) ja polttaa se levylle ja iskee soittimeen ja päivittää, jotta saisin divx leffojen tekstit näkymään oikein. Eka ja joskus viiminen kirjain jää pois. Ja se nyt oliki o tiedossa et myöhästely johtuu .sub muodosta. Helppoo ja nopeeta ohjelmaa tekstien vaihtoon .subista .srtksi saa suositella! Kiitokset jo etukäteen.

7. Zombie2

Zombie2 Guest

Saako näitä pk-seudulta muualta enää ku k-nummelta?

8. stume

stume Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hain omani Karakallion lidlistä,hintaa 69€ ja paketteja oli vielä tänään ~10 kappaletta jäljellä.

9. hannulle

hannulle Guest

Mitä, 69e Minä maksoin 89e. taitaa olla huono sijoitus kun hinta noin nopeasti laskee :)

10. Wepsukka

Wepsukka Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Lidli tiputttaa aina hintoja jos ei mee kaikki tuotteet kaupaksi kampanjian aikana. Laatu säilyy silti!

11. koojiim

koojiim Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Yhdessä Lidlin myymälässä sanottiin että kun soittaa aspan numeroon niin siellä nähdään että oisko vielä jossain myymälässä tuota soitinta. No, soitimpa (ti/ke) ja sanottiin että loppu kaikkialta. Mut, eipä näy pitävän paikkaansa. Stumella kävi onni :) Hitsi, tarttiskohan soittaa sinne aspaan uudestaan ja sanoa et mit v.... =)

12. hannulle

hannulle Guest

Nyt kun kaikilla on jo laite, niin olisiko jollakin täysin selvillä, miten täysin alkuperäinen laite saadaan mahdollisimman hyväksi. Eli mitkä kaikki toimenpiteet pitää tehdä, mahdollisimman yksityiskohtaisesti, vaihe vaiheelta selvitettynä.

13. Wepsukka

Wepsukka Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo itekin tarttisin vinkkejä kaiken mahdollisen parantamiseen, joten jos joku vois olla ystävällinen ja kirjottaa yhteen viestiin tarkat ohjeet. Kiitokset!

14. Jepu

Jepu Guest

Hannulle
    Wepsukka

Lataa firmis täältä:
    http://www.tenzor.cz/favo/Silvercrest/firmware.htm
    Elikkä toi Win1250v09r02 ja polta levylle ja sisään!!!

Täältä lataa ohjelma:
    http://www.tenzor.cz/favo/Silvercrest/utilities.htm
    Elikkä toi HBwrap Käytä siinä tota HB3220.hpx.

Samasta osoitteesta lataa ohjelma: MPEG4 Modifier 1.3.1
    Ja tästä ositteesta: http://www.microsoft.com/downloads/...e3-f589-4842-8157-034d1e7cf3a3&displaylang=en
    dotnetfx.exe

Avaa MPEG4:ssa leffa ja jos on packed bitstream päällä niin täällä ohje: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/104366
    Eli jos kuva pätkii!!!

Noilla pärjää jo aika pitkälle!! =)

15. OddDuck

OddDuck Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Suht aloittelija näissä divx etc maisemissa. Voisiko joku valottaa että mihin firmiksiä oikein tarvitaan, pelkkiä tekstityksiä vartenko?

Viimeksi muokattu: 09.02.2005
  16. psymbiote

psymbiote Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Firmware = Ohjelmisto päivitys, eli osapuilleen sama asia kuin päivittäisit esim. windowssin.

17. OddDuck

OddDuck Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jatkan yhä hieman tietämättömänä.. mutta firmikset siis poistaisivat sen pienen kuvan nykimisen mitä uudemmissa poltteluissa ilmenee?

18. Jepu

Jepu Guest

OddDuck

Lue vaikka aloittaen sivulta 1 eteenpäin aikas kuluks!!

19. OddDuck

OddDuck Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jepu, kultapieni, siksi kysynkin. Useimmat vaan murehtivat tekstityksistä ja niiden näkymisistä etc, itse en tekstityksiä tarvitse. Enkä itse polttele levyjä, vaan saan ne, eli tietokoneen päivitykset ja vastaavat eivät sano minulle juurikaan mitään.

20. temi

temi Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Firmware ei poista nykimistä, mutta on olemassa ohjelma
    joka poistaa Packed Bitstreamin elokuvasta ja nykiminen
    Loppuu (ongelma on vain XviD+Packed Bitstream elokuvissa)
    Ohjeet tuolta:
    http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/104366

21. liimamake

liimamake Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo. Hiukan asiasta poiketen...
    Minulla on Xoro HSD-415. Huippu soitin kakki toistuu ja nii poispäin myös tekstit. Ä:t ja Ö:t, mutta tekstitys on todella pientä ja mustat reunukset olis kiva myös saaha teksteihin. Onko ratkaisua kuinka tekstit saisi isommiksi. Pävitin uusimmalla firmwarella joka taisi tuossa jo ollakin, kun en huomannut muutosta.

Onko ratkaisua millä tekstit saisi isommiksi?
    Olen kokeillut VobSubin SubResyngiä, mutta ei auttanu tietokoneella kyllä näky isompana...

Kiitos vastanneille etukäteen ja jos jollakin on vielä ongelmia siinä ettei tekstitykset pysy mukana tai jotenki sillee ni ladatkaa TimeAdjuster. Sillä voi muuntaa tekstin muotoon hh:mm:ss Sillon mun ainaki toiminu virheettömästi sen puolee. Riippuu toki soittimesta mihi muotoo pitää laittaa. Se sub tai srt- pääte ei tarkoita että niiden pitäisi toimia soittimessa...

Jaa tämä sivu