1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

SilverCrest KH 6507 Lidlistä 16.12

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi Villeman 12.12.2004.

  1. ILMO

    ILMO Guest

    Käyttökokemuksia laitteen tekstityksestä.
    Mulla laite näyttää kaikki .sub tekstitykset etuajassa, kun taas .srt päätteet toimii ok. Tekstityksen jaossa / merkkien määrässä hieman ongelmia. Hyvin pyörittää kaiken mitä oon sisään työntänyt. Tekstitys ongelmista huolimatta kokemukset laitteesta parin päivän käytöllä erittäin myönteiset.
     
  2.  
  3. reactor

    reactor Member

    Liittynyt:
    09.10.2004
    Viestejä:
    18
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    ILMO:
    "Käyttökokemuksia laitteen tekstityksestä.
    Mulla laite näyttää kaikki .sub tekstitykset etuajassa, kun taas .srt päätteet toimii ok. Tekstityksen jaossa / merkkien määrässä hieman ongelmia. Hyvin pyörittää kaiken mitä oon sisään työntänyt. Tekstitys ongelmista huolimatta kokemukset laitteesta parin päivän käytöllä erittäin myönteiset."

    Mitenkäs, katkeaako pitkät tekstitykset ja onko sinulla tämä vika, että toiselle riville mentäessä ensimmäinen kirjian puuttuu?
    Ovatko tekstien reunat mustalla/harmalla?
     
  4. nwind

    nwind Regular member

    Liittynyt:
    21.05.2003
    Viestejä:
    452
    Kiitokset:
    12
    Pisteet:
    28
    Firmware patsia odotellessa valkea teksti ilman mustia reunoja on kamalaa luettavaa. En kyllä valmistajan sivuilta saanut infoa ? Ettei vaan ole taas yksi soitin jolle ei ole tulossakaan patsia...?
     
  5. emule

    emule Member

    Liittynyt:
    21.04.2004
    Viestejä:
    82
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    voihan jeesus!kun ei saa subeja näkymään!!!!oon vääntäny sub muotoon srt directsubilla mutta ei näy!dvd:llä ei näy kun yksi kansio mut tietokoneella näkyy leffa+srt tiedosto!jeesatkaa vähä!
     
  6. lunix

    lunix Regular member

    Liittynyt:
    01.07.2004
    Viestejä:
    773
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Nimeä tiedostot elokuva.avi ja elokuva.srt ja polta levylle. Tuohon tyyliin mulla ainakin toimii (philips720, united4067k ja tuossa lidlin ihmeessä).
     
  7. emule

    emule Member

    Liittynyt:
    21.04.2004
    Viestejä:
    82
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    no niin rupes näkymään ei menny ku viis levyy harjotelles!kiitos!
     
  8. hannulle

    hannulle Guest

    Kumpikaan teksti muoto *.sub tai *.srt ei toimi (vaikka ne on oikein nimetty, eli samoin kun leffan nimi.avi) kunnolla. tekstit tulee eriaikaisesti kummassakin. Laitteeseen en ole tehnyt mitään säätöjä, eli jos pitää vaihtaa koodeja niin miten se tehdään? Vai pitääkö tekstitiedostoja jotenkin muokata?
     
  9. jva

    jva Regular member

    Liittynyt:
    23.01.2004
    Viestejä:
    140
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    laite haettu kaupasta ja huomattu että
    Packed bitstream pätkät pätkii yhtä pahasti kuin 6600 yamadalla...
    kun taas 6000 yamadalla toimii :D

    kaukosäädin parempi kun 6600 yamadassa.
    hyvä vaihtoehto yamada dvx6700 ?
     
  10. elukka79

    elukka79 Regular member

    Liittynyt:
    16.12.2004
    Viestejä:
    100
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Minkä ihmeen takia jotkut elokuvat tässä LIDLIN IHMEESSÄ ei toista ääntä elokuvan kanssa tasan??? Esmes, reservoir dogs joka on yhdellä cd:llä ja italian job, sekin yhdellä cd:llä toistaa äänen pirusti ennen elokuvaa, ja loppua kohti ongelma pahenee.. mutta sitten taas hellboy kahdella cd:llä toimii moitteetta..
    onko vika siinä että kahden cd:n leffat on niin paljon parempi laatuisia?
     
  11. jva

    jva Regular member

    Liittynyt:
    23.01.2004
    Viestejä:
    140
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  12. jtoope

    jtoope Member

    Liittynyt:
    20.12.2004
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Onko kellään toisella ollut ongelmia SilverCrest KH 6507 -soittimen äänentoistossa? Itsellä ainakin soittimeen kytketyistä kauttimista ja subbarista kuuluu äänet vain tosi hiljaa, oli soittimessa DVD-, CD-, mp3- tai SVCD-levy. Kauttimet ja subbari ovat kunnossa, testattu stereoilla.
    Samoin telkkarin kaiuttimien kautta tuleva ääni ei säväytä. Soittimen äänenvoimakkuuden saa laitaa tappiin eli 20, jos mielii jotain kuulla. Tosin ääni alkaa siinä vaiheessa jo pahasti särräämään.. Liekö vika soittimessa vai käyttäjässä..?
     
  13. Anzzy

    Anzzy Member

    Liittynyt:
    30.03.2004
    Viestejä:
    66
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mä oon kytkenyt koksulla kotiteatteriin ja audio-muotona RAW PDIF kaikille levytyypeille ja toimii moitteettomasti. Eikä dynamiikan kompressointia.
     
  14. hannulle

    hannulle Guest

    Nyt tekstitys toimii, kiitos hyvien ohjeiden. DirectSub-ohjelmaa käytettäessä en tajunnut avata myös leffa -tiedosta vaan muutin vain *.sub tiedoston *.srt -tiedostoksi, jolloin tekstit eivät olleet kohdallaan, vaan näkyivät miten sattui. Nyt jää enää pitkistä teksteistä kirjaimia puuttumaan lopusta, voikohan sitä ongelmaa korjata?

    Miten tätä soitinta voi käyttää karaoke -soittimena, kun tässä ei ole mikkien liitäntöjä. Mitä eri mahdollisuuksia olisi olememassa?
     
  15. Anzzy

    Anzzy Member

    Liittynyt:
    30.03.2004
    Viestejä:
    66
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mulla karaokesoittimena seuraavasti:
    1. SilverCrest kytketty Harman Kardonin kotiteatteriin ja samoin kasettidekki
    1. Vanhaan kasettidekkiin kytketty mikit
    2. Nauhoitus päälle ja pause päälle (jos ei halua kasetille ;)
    3. Mikin volumin säätö nauhoitustason säädöllä
    4. Ja eiku antaa palaa
     
  16. reactor

    reactor Member

    Liittynyt:
    09.10.2004
    Viestejä:
    18
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mun lidlin ihme nykii hieman kaikilla XviD/DivX leffoilla. tämä tosin saattaa olla normaalia?
    Lisäksi teksteistä katkeaa loppu pois (laskelmien mukaan) 60 merkin jälkeen. Mikä soitin olisi täydellinen tekstien suhteen :|

    Taitaa mennä takasin liikeeseen tuo, kun eipä toimi kuten pitää..
     
  17. jva

    jva Regular member

    Liittynyt:
    23.01.2004
    Viestejä:
    140
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  18. nwind

    nwind Regular member

    Liittynyt:
    21.05.2003
    Viestejä:
    452
    Kiitokset:
    12
    Pisteet:
    28
    Itseasiassa Lidl tilaa valmistajalta omalla keksityllä merkillää "uuden" laatusoittimen. Kuten Verkkokauppa teki Yamadasta -> Procaster eli SilverCrest on todellisuudessa eBench.
     
  19. Libbe

    Libbe Member

    Liittynyt:
    21.12.2004
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    poltin nerolla DVD-RW-levylle ISO/UDF tyyppisenä yhden avi-elokuvan ja sen subit. Subit näkyivät hienosti, mutta filmi pätki äänen ja kuvan suhteen pahasti. Sitten kun yritin kelata eteenpäin tai pysäytin videon niin ääni lakkasi tulemasta, mutta kuva ei enää pätkinyt. Tietääkö joku mistä johtuu ja voiko tämän korjata?

    Kiitti etukäteen avusta!
     
  20. elukka79

    elukka79 Regular member

    Liittynyt:
    16.12.2004
    Viestejä:
    100
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla oli samaa vikaa, enkä ole vieläkään sitä täysin saanut loppumaan. Onko sulla se scartilla kiinni?
     
  21. Libbe

    Libbe Member

    Liittynyt:
    21.12.2004
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ei ollu scartilla kiinni =P
     

Jaa tämä sivu