Pakko taas kysellä... Ei kenelläkään sattuisi olemaan ylimääräistä kaukosäädintä kyseiseen laitteeseen? Uskon että kyllä jossain välissä jollain toi Lidlin ihme kärähtää joko itsestään tai ukkosen tms. takia, ja siinä vaiheessa mulle voi kaupata kaukosäädintä. -John
john ootko kysyny lidlistä tai sieltä missä on niitten takuuhuolto? Varmasti on tullu takuuseen hajallisia vehkeitä joista löytyy kaukosäätimiä. Saattaavat vaikka lähettää ilmaseksi. Onko kukaan muuten löytänyt Bench firmiksiä kun eikös tuo vehe ole aivan sama?
No totta M00ses, heh, puhut asiaa. Tuota tietääkö kukaan missä on Lidlin takuuhuolto? Lidlin sivuilla oli asiakaspalvelun numero, pitää soittaa sinne huomenna. Jotenkin vaan jo pelkään valmiiksi että linja on varattuna koko päivän ja sit kun sieltä joku vastaa niin sillä ei ole hajuakaan koko soittimesta No kiitos vinkistä, kyllä se tästä lähtee homma etenemään.
John siinä soittimen mukana tuli lappu jossa on tukipalvelun numero. Ehkä ne tietää jotain. Tuossa numero. 6/9379700
Kiitos! Kuten arvata saattaa mulla on jo alkuperäiset paperit soittimesta hävinneet kahden muuton takia mutta soitanpa tuohon numeroon. Osaatko sanoa onko tuo siis joku ulkomaan numero kun siinä on edessä pelkkä numero 3?
mahtaisikohan onnistua oppivalla kaukosäätimellä? Itelläni ollkarin pöytä on täynnä vaikkka kuinka monta kakea ja ois kyllä kätevä löytää kake, jolla sais kaikki säädettyä vahvistimen kaitinasetuksista Lidlin ihmeen viiveisiin, sun muihin. Halppis yleiskaket ei osaa kuin muutaman tempun, kuten vaihtaa kanavaa tv:ssä ja ohjata videonauhuria, mutta eikö liene olemassa sellaisia kakeja, joihin voi vaikka kaverin Lidlin ihmeen kakella opettaa temput?
Juu onhan niitäkin, ja porukoilta löytyisi Lidlin kakekin... (siis niillä on toimiva laite, muutenhan kake olisi jo lähtenyt mun mukaani)
En tiedä mihin tuolla numerolla pääsee. On vähän oudossa muodossa. One for all:la on semmonen kake mihin voi kopioida toisen kaken toiminnot. Joku lehti tarjos sitä kylkiäisenä joku aika sitten. Olikohan mb tai tietokone. Tuolta löytyy jotain. http://www.verkkokauppa.com/?page=h...cat1=TV%2FVideo%2FHifi&cat2=Kaukos%E4%E4timet
Takuuhuollon tiedot ainakin vuosi sitten: Railmit Oy Petäjäksentie 19 26100 RAUMA p. 028222887 Tiedustelin sieltä silloin kakea takuuseen, ja olisin saanutkin sellaisen paluupostissa lähettämällä omani ensin. Kiireen takia päätin tutkia viallisen kaken, ja korjasin sen itse. Lähetinledin juotoskohta piirilevyllä on liian pieni ja murtuu helposti rikki. Varovaisella vahvistusjuotoksella ja pikaliimalla tukemalla tehty korjaus on kestänyt hienosti. Samalla viilasin ledin aukkoa alapuolelta väljemmäksi ja taivutin lediä alaviistoon, jolloin kapulan asento kädessä on käytön aikana mukavampi. Lopputulos selvästi uutta parempi.
No huhhuh että oli helppoa kun vaan aloin hommiin. Eli soitin tuonne Railmit oy:hyn, sanoin että kake hävisi johon he sanoivat että pistävät sieltä uuden kaken tulemaan pientä korvausta vastaan. En sitten alkanut kyselemään mikä on "pieni" korvaus mutta kaipa se sitten tarkoittaa alle 15 euroa tms.? Sen verran off-topicia että en valitettavasti asu Raumalla, mutta jos asuisin niin veisin kyllä kaikki Railmitin piiriin kuuluvat bisnekseni em. firmaan, asiakaspalvelu oli nopeaa ja ystävällistä. Suosittelen.
Heh! Soitin nyt sitten sanoi työsopimuksensa irti. Levy ei lähde enään pyörimään muuten tuntuu olevan kunnossa. Liekö sitten moottori tai joku kärähtänyt laitteesta. Eipä montaa levyä kerinnyt tuolla katselemaan (laite oli kakkossoittimena). Äkkiseltään laskettuna alle 30 leffaa tuolla katselin. Että näin. Laitteessa varmaan takuutakin n.kk jäljellä, mutta ne kuitit... Olisi pitänyt vaan viedä takaisin kauppaan kuten jo tuolla 21.12.2004 pohdiskelin.
Onhan sillä takuuta 3V. Pistähän sitten viestiä, että antaako rahat takas vai lähettääkö uuden vehkeen. Pitäs vissiin rikkoa tuo oma jotenkin niin tilaisin Procasterin. Periaatteessa niitten pitäisi ottaa laite vastaan ilman kuittiakin, koska sitä ei tasan varmasti muut kaupat ole myynyt. Ja kelpaahan niille kopiokin siitä kuitista.
Mullahan hajosi soitin kolmen kuukauden käytön jälkeen, eli vanha lähetetään tonne Railmitille ja tarkastavat vissiin viat ja lähettävät uuden koneen tilalle... Kauko säädin mulla hajonnu kans ja nyt käytössä one for all kamelon 6. sillä jotenkin pärjää mut pitäisi hiukan saada itse opetettua lisää.. ja toi puhelin numero asiakas palveluun on:0969379700 one for all tyyppisten yleiskaukosäätimien koodi on:1368.
Janx: Kun olet saanut toimimaan tuon Kameleonin Silvercrestin kanssa, niin voisitko hieman valaista että mistä löysit koodin? Olen hakenut Mykameleonin kautta ja siellä kyllä kerrotaan ko. laitteen koodi mutta sitten itse download site ei tiedä asiasta mitään.
soitin sinne päivitys numeroon, ja sieltä kautta päivitin kaken ensin... neuvovat siellä hyvin kyllä kuinka toimia...
Nyt löytyy Silvercrestin web-päivitys täältä: http://www.oneforall-int.com/english/kameleon.asp?page=2
Omasta soittimestani sekosi jokin ja nyt etuvasen ja etuoikea kanava soittaa samaa ääntä. No soitin Railmit Oy:hyn ja lähetän soittimen heille tutkittavaksi. Puhuivat alustavasti, että saisin uuden vastaavan tilalle. Logitech Harmony 525 tunnistaa Lidlin soittimen suoraan, mutta jostain syystä napit ovat aivan eri järjestyksessä, kuin alkuperäisessä kaukosäätimessä. No onneksi Harmonylle voi opettaa kaikki rautalangasta vääntäen alkuperäisestä kaukosäätimestä.
Eli tuo kh 6507 lidl:n malli, tuli nakattuu tuo uusi 2.0 beta: ko se ny oli nii firmis nii eipä sit enää käynistynyt koko masina lainkaa, tulee kyllä virrat siihen mutta ei mitää tekstei tai muuta, olisko mitää tehtävissä, jotain oli et datakaaapelin kans päivitteee mut en ala siihen, mut onko muuta tehtävissä joku näppäin komento sarja jne jol sit nollaa koko masiina?
takuuseen vaihtoivat uuteen, esimerkillistä asiakaspalvelua! Voi pojat, miten mahtoi käydä, jos firmis ei sitten toiminutkaan viisaammat neuvokoot. hinta/laatusuhteelta toimiessaan kyl kelpo peli, kun saa progekuvaa kompoNENTTINA tykille. Seuraavaksi katseltava HDMI/DVI liitäntäistä, mutta tällaisenaankin ok.
Jos joku haluaa ostaa kyseisen soittimen kaukosäätimen,niin ylimääräinen olisi. Masiinakin löytyy,mutta ottanut ukkosella itteensä.