1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

...Siis oikiasti tämä menee mielenkiintoseksi.. baanna+bitlord

Viestiketju Aloittelijoiden P2P-ongelmat -osiossa. Ketjun avasi Malcowich 10.12.2005.

  1. Malcowich

    Malcowich Guest

    Niin, minuahan taas kiinnostaa p2p yhteyden toimivuus, koska jos se ei toimi, niin se vi itse tarkoituksen nopeasta yhteydestä... sitä paitsi saunalahdella näyttäisi olevan 8/1 45e/kk, kun taas baanan 5/5 on 49e/kk
    ... soneralla puolestaan on 8/1 59e/kk, joka on n.5e kalliimpi kuin baanan vastaava... mutta ILMAINEN asiakaspalvelu, toisin kuinn baanalla
    Että etunsa kullakin.... mutta kuten aikaisemmin kysyin... kellä toimii minkä firman ja mikä liittymä p2p ohjelmien kanssa Oulussa..
    ..Niin dRD.... missää nopeusluokissa sulla sitten pyörii ne p2p:t sen ip:laiton jäleen ???
    Olen kokeillut dc:täkin, huonoin tuloksin
    ....Baanalla oli vielä jokin ehto tästä kaupanpäälis päätelaitteesta, että jos sitä menee ite sorkkimaan ja se haittaa jotenkin niiden liikennettä, niin minä maksan korjaukset... eli rivien välistä; ne toteaa, että mulla on se liikenne liian isoa sanovat sitä viaksi ja koodavat sen takasi tukkoon.. ja minä maksan...
    ..Lisäksi semmonen pikku ongelma, että ku täällä on sanottu jossai että se oletusyhdyskäytävä olis todnäk sen mötikän ip, ku aletaan säätän noita NATteja, ongelma on se että oletusyhdyskäytävä on sama ku minun ip, joka siis on sitä muuttuvaa sorttia... eli en pääse muuttamaan NATteja vaikka haluaisin... Mie oon Noobi näissä, jos ette oo vielä huomanneet ^^
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 15.12.2005
  2.  
  3. jokisam

    jokisam Guest

  4. dRD

    dRD I hate titles Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.06.1999
    Viestejä:
    8,312
    Kiitokset:
    191
    Pisteet:
    143
    Itse olen ollut todella tyytyväinen OPOYn tarjontaan, kun toimivuuskin on viimeisen 6kk aikana ollut hyvä. FTP-siirrot, jne liikkuvat sen 800k/sec, eli kaista on täysin käytössä. P2P ei kuulu harrastuksiin, lähinnä mielenkiinnosta noita nopeuksia tutkinut.
     
  5. Oscar_X

    Oscar_X Regular member

    Liittynyt:
    06.06.2005
    Viestejä:
    759
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo kyllä se baana P2P:tä rajoittaa, mutta mene kuulees DC:ssä Baana /OPOY hubeille (löytyy useita), ja johan alkaa bitit virtaamaan!
     
  6. NicoRR

    NicoRR Member

    Liittynyt:
    20.12.2005
    Viestejä:
    13
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itselläni oli vastaavia problemoksia itä-suomalaisen puhelinyhdistyksen liittymän kanssa. Menin kertomaan tästä puhelinyhtiöön ja kerroin aivan suoraan että käytän p2p verkkoja ja ei kulje data täydellä kaistalla. Sieltä kerrottiin myös suoraan että liikennettä priorisoidaan. Vaihdoin palveluntarjoajaksi suuren firman ja nyt liikkuu täyttä kaistaa tieto..
     
  7. Ticky83

    Ticky83 Member

    Liittynyt:
    19.12.2005
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kyllä mulla ainakin tavara liikkuu dc++:lla opoy:n alueverkon ulkopuoleltakin ihan kivasti. Alussa oli ongelmia mut nekin ratkes kun rukkas vähän dc++:n asetuksia :)
     
  8. Oscar_X

    Oscar_X Regular member

    Liittynyt:
    06.06.2005
    Viestejä:
    759
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kerros lisää niistä asetuksista :D
     
  9. ajs

    ajs Regular member

    Liittynyt:
    01.03.2002
    Viestejä:
    882
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    DC++:lla auttaa ainakin jonkin verran kun käyttää porttia 21.
     
  10. Ticky83

    Ticky83 Member

    Liittynyt:
    19.12.2005
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    jep portti 21 tai 80. En tiiä sit toimiiko kovinkaan kauaa mut tänään ainakin on toiminu
     
  11. Malcowich

    Malcowich Guest

    No mulla meni hermot sen kikkailun kanssa... nat ongelmaan ei pysytny vaikutta, ko sen cisco 575-lre:n iptä ei voinu tietää, että ois voinu kokeilla aukoa niitä vitun portteja....
    Soitin sinne ja ne kerto siitä priorisoinnista... eli nehän kiertää siinä lakia: ne ei rajota sitä -niiden mukaan- vaan vain priorisoi, rupesin miettii että tämä "myydyt nopeudet ovat mahdollisia enimmäisnopeuksia" -lause pitää sisällään hyvin paljon infoa.... Lataukset ei pelitä jos muut käyttää kaistaa... eli sitä kaistaa ei todella ole kovin paljoa...
    no nää on mun mietteet... Pistin soneran tilaukseen ja baana on menossa poikki.... saa nähä rupiaako pelittää paremmin... no ei se huonomminkaan voi toimia ^^
     
  12. Oscar_X

    Oscar_X Regular member

    Liittynyt:
    06.06.2005
    Viestejä:
    759
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    DELETED
     
    Viimeksi muokattu: 11.03.2006

Jaa tämä sivu