Eli onko muita ns. leffojen vuokraus/katselu palveluita kuin SF-anytime? Suomalaisia edenkin. Kiitos kaikille vastaajille jo valmiiksi
Vuokraukseen netissä soveltuu NETTI-DVD (www.nettidvd.fi) (postin kautta fyysinen vuokraus) Sf-Anytime taitaa olla ainut suomalainen silmiinpistävä joka toimii täysin netin kautta... Finnetiltä tuli kirje jossa oli koodi yhden elokuvan katsomiseksi jotta voi kokeilla, eli jos sattuu olemaan ks laajakaista (PPO,OpoY KPO ym..) niin postia penkomaan ja kokeilemaan.
tuli itsellenikin kirje dna:lta, jossa oli koodi, et voi leffan katsoa sf-anytime sivuilta jne. mut eipäs vaan koodi toimi tietenkään vaatii 11 numeroista koodia, mut dna lähettämässä kirjeessä oli vaan 10 nro, hianoo
Se on varmasti tullu vahingossa mulla oli siinä 11 numeroa, kokeile laittaa esim nolla sen perään jos toimisi tai soita dna:lle et antavat uuden koodin (täytyyhän niiden antaa ku on luvattu). ;D
Sf-anytime on kyllä niitä suomessa ainoita erottuvia palveluja. Kuitekin kun itse tarkastelin tuota palvelua niin elokuvan hinta on jopa korkeampi kuin vuokraamossa saatavien leffojen vuokrauksen hinta. Ja jos elokuvan joutuu koneen näytöstä katselemaan niin ei mitään järkeä sanoisin. Laiskimmille tämähän voi soveltua mainiosti mutta itse koen hinnan olevan turhan korkea tuollaisesta palvelusta, kun saa sen leffan dvd:n samaan hintaan.