1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Selaimen tarkat historiatiedot

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi AfterTytto 03.03.2023.

  1. AfterTytto

    AfterTytto Member

    Liittynyt:
    19.06.2012
    Viestejä:
    43
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    16
    Hei! Mulla on ongelma. Lähetin sähköpostiviestin tänään selaimesta, mutta en muista mistä. Mulla on niitä useampi. Firefox, microsoft edge, opera ja google chrome. (Sähköpostiviestin lähetin webmail.dnainternet.net s-postista.)

    Miten selvitän että lähetinkö viestin webmailista firefoxselaimella tai jollain muulla selaimella? Mistä näen tarkan päivämäärän ja kellonajan. (epäilen lähettäneeni firefoxilla)

    Älkää kysykö miksi kysyn. Tämä on nyt vain tärkeää henkilökohtaisista syistä.

    Kiitos jos joku on niin fiksu että pystyy auttamaan!
     
  2.  
  3. 1pertti

    1pertti Senior member

    Liittynyt:
    10.09.2008
    Viestejä:
    9,094
    Kiitokset:
    1,208
    Pisteet:
    243
    Ainoa, mikä minulle tuli mieleen, on mennä tarkastelemaan selaimien historiatietoja, ja katsoa, mistä löytyy tuo webmail.dnainternet.net.

    Esimerkiksi Firefoxissa valitset siis Asetukset -> Sivuhistoria -> Hallitse historiaa

    Sivulta Tänään näet sitten osoitteet, joissa olet tänään käynyt ko. selaimella edellyttäen, ettet ole poistanut historiatietoja. Tietenkin, jos sinulla on päällä asetus, joka tyhjentää selaushistorian automaattisesti, kun selain suljetaan, ei tietoja enää ole saatavissa.

    Firefoxin historia ei taida tallentaa kellonaikoja, mutta esim. Chrome tallentaa nekin.
     
  4. AfterTytto

    AfterTytto Member

    Liittynyt:
    19.06.2012
    Viestejä:
    43
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    16
    jooo sinne osasin mennä. mutta sekoittaa nyt kun muissakin selaimissa on näkyvillä samat millä sivuilla oon tänään käynyt. ne näköjään kopioituu niihin muihinkin selaimiin samat. en nyt sitten pysty erottelemaan että miltä selaimelta lähetin viestin jossa oli kaksi liitetiedostoa mukana. tämä kuulostaa naurettavalta ongelmalta mutta tämä on eräästä yksityissyystä tärkeää. ei kai tälle voi mitään
     
  5. 1pertti

    1pertti Senior member

    Liittynyt:
    10.09.2008
    Viestejä:
    9,094
    Kiitokset:
    1,208
    Pisteet:
    243
    Sulla täytyy sitten olla päällä joku synkronointiasetus, joka kopioi selaimeen toisten selainten tiedot.
     
  6. AfterTytto

    AfterTytto Member

    Liittynyt:
    19.06.2012
    Viestejä:
    43
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    16
    niin varmaan on sitten.
     

Jaa tämä sivu