Seagate korruptoi tiedostot

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi jarza83 13.04.2005.

1. jarza83

jarza83 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    joo virtalähteessä ei ollut vikaa. jatketaan tutkimista

2.  
  3. jarza83

jarza83 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    terve taas!

Nyt alkaa vika selviämään.

Kaikki on vaihdettu jo moneenki otteeseen ja meinannu käämitki palaa ja on palanutki jo mutta löytyhän se vika sieltä!

Maxtorin S-ata kovalevy on ilmeisesti hajalla sen verran että se ei toimi seagaten kans yhteen mutta tuon edellisen ide maxtorin kans kyllä.

4. Drizzt^^

Drizzt^^ Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Olipas hauska juttu, jos tosiaan on siitä Maxtorista kiinni. Maxtorithan eivät ole tunnetustikaan olleet mitään luotettavia levyjä :)

5. jarza83

jarza83 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    jep. Eli takuuseen meni ja uus on paikoillaan :)

6. jukoliste

jukoliste Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jeps! Mulla oli samat kovot paitsi Maxtori oli 120Gb ja samat virheet. Maxtorin vaihto auttoi, vaikka vielä tuntuu, et ei voi??

7. FORWARD

FORWARD Active member

Kiitokset:
    18
    Pisteet:
    68
    No,ainakin sait vaihdettua monta osaa uusiin...on melkein kuin uusi kone...;)

Viimeksi muokattu: 03.09.2005
  8. jukoliste

jukoliste Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Huomasin et nyt kyllä purkaa ja kaikkea mut tuli uus vika. Hmm Tossa testailin alkuperäistä skenee leffaa(Maxtorilla), ni tulos oli ei mitään pixelimössöjä ollut missään kohdassa, mut sit kopioin sen toiselle kovolle (Seagate) niin heti alkoi näkymään mössöjä, ihme juttu ku Maxtorin kovo on noin 2 viikon ja toinen about 5 viikon vanha ja diagnostiikka ohjelmat olen ajanut ne näytti et pitäis olla ehjät ja memtestit olen ajanut ni ei sielläkään mitään vikaa ollut. Pitää jatkaa tutkiskelua
    Pitää tehdä Customleffat vain toisella kovolla tästä edespäin.
    En KEKSI enään mitään mistä vois kiikastaa. Kun ei ne rupee vaihtaankaan Seagatea kun siinä ei tunnu vikaa olevan.

9. PapaZafa

PapaZafa Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    En nyt lukenut koko juttua läpi, mutta vaihdoitko ne kammat?
    Itellä hajos maxtori(ide), joten hain segaten 200Gb (sata) tilalle. Formatointi,winukka sisään ja 5min päästä kone boottas ja käynnistyessä "Loki on muodostonut virheestä". Seuraavalla käynnistyksellä ei sitten enää kaäynnistynyt lainkaan. Vikaa etein itse minkä pystyin, mutta en löytänyt, joten vein koneen liikkeeseen. Lopuksi hain koneen, syy? Muistikampa! Korjaus makso 15€ (takuuseen meni) Eli jos jtn ihme ongelmia on ilmennyt koneissa, niin muisteista on hyvä aloittaa.

Niin, ja mulla kun kellottaa liikaa, niin sata väylä tippuu kyydistä ja emo ei löydä enää kovoa käynnistyksessä..

10. jukoliste

jukoliste Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Just kokeilin muisteja yksitellen ja eri paikoissa failettia pukkas paketit oli välillä erit. muistit on 2*256 ddr 400mzh ja 1*512 400mzh. Ei nyt kaikki rikki voi olla. Itse kasattu paketti ni ei menis ees takuuseen. Kait se on melkein pakko viedä jonnekin huoltoon, pelottaa vaan se tuleva hinta.

11. PapaZafa

PapaZafa Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Huonompi homma..
    No laitahan tulokset tänne, jos joskus vielä saat sen toimimaan.

12. jukoliste

jukoliste Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jeps. vika oli Emon sata ohjaimessa eli emo meni vaihtoon ja toimii

Jaa tämä sivu