Seagate Barracuda ja käynnistys/lopetus ÄÄNI?

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi geerdee 28.06.2005.

1. geerdee

geerdee Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Luitko todella kaiken? Kyseessä on uudet kovalevyt. Elinkaaren toisessa päässä nyt vai? En jaksa uskoa..

Sitäpaitsi, sen takia en ole tuota Samsungiakaan mennyt vielä vaihtamaan koska oon tutustunut sellaseen että saa jonkun Factory Repaired tarralla varustetun kovalevyn tilalle, joka on vielä paskemmassa kunnossa kuin se, mikä huoltoon vietiin, joten kannattaako edes harkitakaan "pelkän" mutta todell v-mäisen ininän takia? Uutta tilalle, sanon mä, eikä mitään romurautaa.

2.  
  3. geerdee

geerdee Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    [bold]Miika.[/bold] mitäs vikaa mun viesteissä on?
    sun kuva ei toiminut/auennut jos siinä joku oli.

4. mika

mika Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    Ei sun viesteissä vikaa ole, vaan ei tarvi koko ajan uutta viestiä laittaa, jos nyt muutama minuutti sen jälkeen, kun oot kirjoittanut tulee jotain lisättävää mieleen, niin voit editoida viestiäsi.

=)
    okei, eli se pieni kuva, jonka malliksi laitoin löytyy sun kirjoittaman viestin oikeasta reunasta. Siitä voit editoida viestiäsi.

5. geerdee

geerdee Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ah, juu sorry mika. Olisin voinut tosiaan käyttää editointinappulaa.
    Ja nyt jos sulle huomautan (krhmmm), niin toi IP:n näyttö hommeli esim. vaan lisää turhaa paskaa ruudulla vai pitäsköhän iskeä adblockiin :)

6. AceBear

AceBear Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Nostetaanpas wanha ketju hetkeksi ylös...

Itselläni on nyt toista kuukautta uusi Seagate Barracuda 200Gb ATA, jonka ääntelyyn olen myös kiinnittänyt huomiota.
    Toisaalta kotelo on nyt kesäaikaan auki, joten äänet kantautuvat korviin tavallista tehokkaammin.

Noh, siis sammuttaessa kuuluu sellainen NAPS, aivan kuin joku jousi tai vastaava laukeaisi. Kuitenkin ääni tulee joka kerta ja aivan samanlaisena, joten ilmeisesti kyseessä on vain lukupäiden ajo johonkin asentoon sammutettaessa, kuten täällä jo aiemmin on mainittukin?

Mutta tosiaan kotelon ollessa auki, ääni on yllättävän voimakas. Kuuluu helposti olohuoneesta kammariin, jolloin saa varmuuden että XP todellakin sammui...

7. geerdee

geerdee Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Jotenkin tuntuu, että tuo kovo on alkanut pitämään enemmän ääntä. Kun se idlenä teki niitä ihme operaatioitaan, niin siihen on alkanut tulla kovaäänisempää raksutusta samalla, että ei toi oikein oo hyvä homma.. ja kun kone on muuten hiljainen, koppa on kiinni, ja se raksutus kuuluu sitten väliajoin niin.. aijai.

Jaa tämä sivu