1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Scartin ketjutus

Viestiketju Keskustelua antenniverkon digibokseista -osiossa. Ketjun avasi Eckersley 01.10.2011.

  1. Eckersley

    Eckersley Member

    Liittynyt:
    06.08.2011
    Viestejä:
    33
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eli olen ketjuttanut scartit seuraavasti: Dvd-->Boxi--->TV
    Kun vaihdan inputin televisiosta AV1 (televisiossa vain yksi paikka) näyttää se tietysti boxia, mutta kun haluaisin katsoa Dvd:tä en oikeastaan tiedä miten vaihtaa se. Olen vaihtanut boxin asetuksista inputiksi RGb ja Cvhs mutta se ei vaihda sitä joten miten saan vaihdettua sen että voin katsoa dvd:tä?
     
  2.  
  3. vps358

    vps358 Active member

    Liittynyt:
    14.11.2009
    Viestejä:
    4,491
    Kiitokset:
    227
    Pisteet:
    93
    Panet DVD:n päälle ja painat play:ta, niin se minulla aikoinaan toimi, vaihtoi boxista automaagisesti tulon ja jopa töllön automaattisesti AV:lle, ei mullakaan ollut wanhassa Finluxissa kuin yksi scart...
    Edellyttäen, ettei scarttisi ole jotain halpanaruja, jotka eivät ole täysin kytkettyjä.
    Tarkista vielä, että kaapelit ovat varmasti paikoillaan, scart on siitä kettumainen, että se voi mennä helposti vinoon...

    T: Vesku
     
  4. cpenter83

    cpenter83 Regular member

    Liittynyt:
    28.05.2005
    Viestejä:
    1,353
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Osa (vanhemmista) bokseista ei välttämättä osaa päästää kuvaa läpin boksin ollessa päällä eli kannattaa myös koittaa ensin sammuttaa digiboksi ja sitten vasta laittaa dvd-soitin päälle. Saattaa myös auttaa.
     
  5. Eckersley

    Eckersley Member

    Liittynyt:
    06.08.2011
    Viestejä:
    33
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kokeilenpa noita. Kiitos vastauksista
    E: Juu se vaihtu kun oli vaan toinen laitteista päällä.
     
    Viimeksi muokattu: 02.10.2011

Jaa tämä sivu