1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Satelliittikeskustelu....

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta videosta -osiossa. Ketjun avasi GrooveMan 06.10.2002.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. wanker

    wanker Member

    Liittynyt:
    06.11.2002
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    stomppa82:
    niin eihän asia tietenkään kaikkia kiinnosta mutta tulevan lakiehdotuksen myötä voi uuden vuoden pippalot mennä vituis kun STOP karauttaa m.i.b looking kera pihaan virkavallan kanssa etsimään "mahdollisia kulunvalvonta kortteja / laitteistoja / ohjelmistoja" uhkaillen ja skitsoten.

    Tälläinen boardi on juuri hyvä paikka kerätä ihmisten yhteystietoja, sosiaaliturva tunnuksia, emaileja & ip osoitteita

    ------------------------------------------------

    Ja mitä mrs. Teemu V Groovemanin keskusteluihin tulee:

    - hämmästyttävä viisastuminen jo parin postauksen jälkeen |--> (ehkä järjen valo syttyi) tai (tuli päivitetty mappi työpisteeseen {eli kellariin} yleisistä sat harrastajan tiedoista) <--

    - juuri täsmälleen samanlainen asenne joka on tullut tutuksi kaikille STOPin DK SE / ComHemmin sekoiluista sat groupeissa.
    (kaikki vanhemmat D2mac harrastajat muistavat tapaus ufomanin)

    - erittäin pessimistinen (conax ei ikinä murru.. niin ehkä ei ilmaiseksi goldwaferille / julkiseen jakoon..)

    - kaavan mukainen "yleinen" avautuminen

    - Sat kaman kauppaaminen hyvällä 3 vuoden takuulla. (Expertiltä saa 5 vuoden takuun! hehe tuskin) {hyvä keino saada yhteystietoja}


    Yksi asia on varma.. Enää ei kiinnosta tukea kumpaakaan sat operaattoria missään muodossa...

    Terv. Suomen Sat Harrastajat RY puh. joht.


    No niin lopetetaan pottuilu ja jatketaan..

    aloitetaan yleistiedolla

    uudet kanavat & listat
    http://www.kingofsat.net
    http://www.satcity.nl

    boardit
    http://www.sat4all.com/

    newsit
    http://www.satkurier.com/ tai .pl
    http://sat-update.com/

    lisää linkkejä
    http://www.sat-links.com

    ja sitten vastauksia tällä aiemmin olleisiiin kysymyksiin

    Irdeto allcam

    Vanhan mallisen Irdeto modulin päivitys ALLCAMMIKSI (6in1) onnistuu
    kannettavalla tietokoneella helposti (Käyttöjärjestelmä Windows 95 / 98)
    Jos päivitys menee pieleen onnistuu modulin korjaaminen avaamalla se ja ohjelmoimalla piiri irtokannassa.

    Irdeto ALLCAM toimii kaikissa virittimissä loistavasti. (Tosin Nokia merkkisiin virittimiin en sitä suosittele johtuen huonosta virransyötöstä kys. laitteissa)


    Samsung 9500

    Softa versio "118"
    500 loaderilla varustettu toimii ongelmitta mutta 501 loader versio koneissa on ongelmia.

    Astra bugi poistuu käyttämällä samsungi kanavalista editoria poistamalla kyseiset transpolderit pois koneesta / lataamalla valmiin kanavalistan koneeseen.
     
  2.  
  3. GrooveMan

    GrooveMan Guest

    sorba:

    Mitä sä oikein sekoilet?? Kuka noin on sanonut??? Mistä moiset lainaukset on kotoisin??? Jos saan tän myrkyttäjän kiinni, niin turpaan tulee... Toi juttu ei todellakaan pidä paikkaansa... Luuletteko te tosiaan, että kaikilla on täällä vakionimimerkit... maailmassa on varmaan satoja tyyppejä joilla on sama alias... Tuo tyyppi voi olla ihan hyvin joku mun kaveri joka haluu pilata mun maineen näillä palstoilla...

    Terv. Tha (aino ja oikea) GrooveMan
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 06.11.2002
  4. GrooveMan

    GrooveMan Guest

    Stomppa82:

    äm toivon, että sä ja Blind olisitte mun puolella, koska meillä on niin paljon tietoa, jota voidaan hyödyntää yhdessä...

    Terv. Groove
     
  5. wanker

    wanker Member

    Liittynyt:
    06.11.2002
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    --> "Niitä kiinostaa myös teidän kanavalla oleva hexabot, joka jakelee päivitettyjä hexoja...!!!! Että suu suppuun vaan... "


    go groove go go go go... sieltä kellarista yläkertaan. Viasat Boss wanna talk to you..

    irc:ssä/netissä jaetaan ilmases waree,hexoja,persettä,yms.. kehä se haittaa..
    no tietysti Groovea.. oma perse puutuu penkkiin ja on pelko että jää kuukausi palkka + hollywoood provikat saamatta
     
    Viimeksi muokattu: 06.11.2002
  6. sorba

    sorba Guest

    muistatko groove tätä sanomaas ees:
    elikkä serveri on irc.webmaster.com
    kanava on : sathack.ee
    mun nimimerkki on.: GrooveMan
    hexboten myös sms (tekstiviesti) botten tulossa.. remote koodit näppärästi suoraan kännykkään.
    SMS palvelu lanseerataan käyttöön ennen viasatin uuden disney kanavan lähetysten alkamista.
    Pitäähän lasten nähnä piirrettyjä.



    joo maailmassa on varmaan satoja tyyppejä joilla on sama alias mutta entä Suomessa ja vielä irc kanavat on sulle tuttuja ja varmasti oot myös rekisteröinyt nimimerkkisi ircissä.
    Itte oot ittes myrkyttänyt ,toivottavasti saat viasatilta palkankorotuksen hyvästä yrityksestä
     
  7. wanker

    wanker Member

    Liittynyt:
    06.11.2002
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
  8. GrooveMan

    GrooveMan Guest

    Ihan miten vain..
    Jos kerta olette tuota mieltä niin.. ihan miten vain..
    Musta vain tuntuu, että te olette kateellisia kun olen saanut täällä niin paljon keskustelua... jotta teidän kanavavilla on kävijämäärät laskeneet... mä sanon sen että jossain vaiheessa viranomaiset kolkuttelee kaikkien sathack.fi sathck.ee ja sathack kanavilla oleskelevien henkilöiden ovella..
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 06.11.2002
  9. wanker

    wanker Member

    Liittynyt:
    06.11.2002
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11

    Syystä että?


     
  10. Ketola

    Ketola Turned ninja Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.06.1999
    Viestejä:
    1,233
    Kiitokset:
    102
    Pisteet:
    78
    GrooveManin tunnus on suljettu. Emme hyväksy tällaista toimintaa sivuillamme. Piratismia emme katso suopeasti, mutta emme myöskään käyttäjiimme kohdistuvaa uhkailua. Ilmeisesti tarkoituksena on ollut etsiä henkilöitä, joilla tietotaso on niin korkea, että on syytä epäillä heidän syyllistyvän rikokseen, ja sen jälkeen hankkia heidän yhteystietonsa.
     
  11. jalde

    jalde Member

    Liittynyt:
    04.11.2002
    Viestejä:
    30
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    kiitos
     
  12. sensor

    sensor Member

    Liittynyt:
    10.11.2002
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    onks toi grooveman juttu varmaa tietoa???
    meinaan mää tyhmä menin kysyyn siltä infoo mut lähinnä virittimistä ja tulevaisuudessa noista crakki jutuist ja se sendi mulle jotain filuja et voin tutkailla niitä onneks mulla kaikki on viä suunnitteluasteella mutta on sit visiin odotettavissa et jonki ajan päästä koputellaan ovella vai ?? -vituttaa-
     
  13. Gmies

    Gmies Guest

    Noh, tota.. mä ainakin olen edelleenkin sitä mieltä, että tässä on nyt joku vakava väärinkäsitys... Nimittäin joku pelle on lähetellyt mun maililootasta jotain ihan ihmeellisiin osoitteisiin... yks osoite oli aD:n administraattorin..

    Mä olen ilmeisesti suututtanut jonkun ja pahasti, kun tekee tollasta... Mä en todellakaan ole sitä mitä musta väitetään... Kiitos vain kaikille tukijoille, jotka on mulle mailaillut!!! :)))) Onneksi sentään jotkut luottavat miehen sanaan... Toisin kuin nää aD:n neidit (adminit) <-sanan vapaus... ette saa bannata mua!!!

    SAT-sivut on tulossa keväällä ja lupaan että täällä ei enään tarvii kenenkään käydä keskustelemassa SAT-systeemeistä... lisäksi sivut laajenee ensi kesään mennessä siten, että ne käsittää myös mikro-ohjaimien rakennetta, jossa tutustutaan, mitä siellä älykortin sisällä tapahtuu... Lisäksi sivuille tulee (kouluni lopputyönä) suuri tietoliikennetekniikka-sivusto josta löytyy paljon oppimateriaalia, ohjeita tee-se-itse -miehille... yms..

    Kiitoksia kaikille tukijoille! ja kysymyksiä saa edelleenkin lähettää tonne boksiini: grooveman@surfeu.fi

    Terveisin, Groove

    Ps. Jos joku tietää kuka tää terrori, joka on täällä levittänyt musta tätä skeidaa ja terrorisoinut mun mailia yms. ilmoittakaa mulle kaikki mahdollinen tieto... Kaikkein hauskinta tässä nimittäin on se, että mä loin uuden mailiosoitteen ja mailasin tonne mun boksiini... Joku vastasi mun mailiin... (siis mä itse en vastannut) joku on urkkinut mun salansanan ja päässyt mun maileihin... Nyt oon vaihtanut kaikki salasanat, joten luulis tyypin rauhottuvan...
     
  14. Ketola

    Ketola Turned ninja Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.06.1999
    Viestejä:
    1,233
    Kiitokset:
    102
    Pisteet:
    78
    No johan tulee tekstiä. Älä, Groove, yllytä.
     
  15. wipe2000

    wipe2000 Senior member

    Liittynyt:
    05.08.2002
    Viestejä:
    6,109
    Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    118
    Onneksi Suomessa viranomaisillakaan ei ole lupa kerätä tuolla lailla tietoa rekisteriin, joten jos joku muu kuin joulupukki koputtelee ovelle, niin voi ainakin yrittää saada häiskän kuseen.
     
  16. Ketola

    Ketola Turned ninja Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.06.1999
    Viestejä:
    1,233
    Kiitokset:
    102
    Pisteet:
    78
    Minuun voi tuollaisessa tapauksessa ottaa tarvittaessa yhteyttä.
     
  17. wanker

    wanker Member

    Liittynyt:
    06.11.2002
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No.. jopas

    Nyt on Groove saanut uuden lääkityksen (Skitso-freniaan) / uusi taktiikka mappi käytössä..

    Groove: Erilaiset uhkailusi pistävät ihmettelemään.. kuitenkin kävit sitten siivoamassa ne pois täältä.. pomon määräyksestä kenties?




    [wipe2000]
    [12 Nov 2002 2:01 PM Onneksi Suomessa ][viranomaisillakaan ei ole lupa kerätä tuolla ][lailla tietoa rekisteriin, joten jos joku muu ][kuin joulupukki koputtelee ovelle, niin voi ][ainakin yrittää saada häiskän kuseen. ]

    .DK:ssa (Tanskassa) riitti visiittiin sat harrastajan luona ip osoite.

    Syyte: Saksalaisen & saksankielisen satelliittikeskustelu palstan pyörittäminen & Master avaimien vaihto palstalla.

    Sinänsä mielenkiintoista koska syytetty ei osannut saksaa ja sivuston kirjoitusasu oli aidon sakemannin käsialaa - ei kääntökoneen.

    Tällaista siis tanskanmaalla..


    http://www.advanced-television.com/pages/pagesb/newsarchive2/nov4_11.html#viasat
     
    Viimeksi muokattu: 13.11.2002
  18. jalde

    jalde Member

    Liittynyt:
    04.11.2002
    Viestejä:
    30
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    kattoimpa tuon linkin...

    kommentoisin sitä sillä tavalla, että ei piratismi ole yksin syynä siihen, että viasat
    on menettäny ne 50000 asiakasta, vaan osasyy
    on myös

    a) viasat on jakanu ilmaisia virittimiä
    asiakkaille, jotka on ottanu kortin vain saadkseen virittimen, ja vuoden kuluttua
    lopettaneet sopimuksen...

    tietysti omista mokista on kiva syyttää muita...

    b) viasatin ohjelmatarjonta on suorastaan kelvotonta. itselläni on virallinen viasatin
    kortti, laskin juuri katsoneeni viimeisen vuoden
    aikana vain 3 elokuvaa tv tonnilta (!!!).
    nyt vissin moni aattelee, et oompas minä idiootti ku maksan vaikka en ees kattele...


    no, muija ees kattelee vähäsen, ehkä siksi
    mul on vielä sopimus, tosin oon aatellu vaihtaa
    sen canaaliin, en siksi, että voisin kattella
    piraatilla, vaan six, et siellä on niin huonoa
    ohjelmaa, ettei sitä viitti kattella ees piraatilla... toisekseen en halua käyttää
    tällaisia menetelmiä telkkarin katseluun
    jos voin ostaa palvelun myös rehellisin keinoin.


    c) tonnilla ei ole lainkaan suomalaisia textejä,
    jos ei lasketa mukaan 1000/cinema kanavia,
    se ei yksinkertaisesti näin ruotsikeskeisenä
    ole suomalaisia varten.


    viäs g... tää palaute sinne pomolles,
    ku näät sen seuraavan kerran...
     
  19. karle

    karle Regular member

    Liittynyt:
    10.06.2013
    Viestejä:
    172
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No jo on keskustelu menny aika syvälle p..seeseen,kun vaan toisia osoitellaan ja syytellään!!!

    No Conax ja Viasat toimii mulla siitä huolimatta!

     
  20. monroe

    monroe Guest

    kaarle hyvä! mitens se conax mukas toimii?
     
  21. satman

    satman Guest

    Tietääkö kukaan, mistä löytyy nagravision hex filet fun cardille. 6 in 1 ei käy, vaan pitää olla pelkästään nagra!
     
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu