1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Sapphire Radeon x800GT

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi Magiz 14.01.2006.

1. Magiz

Magiz Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    tossa ei ollu mitään vinkkiä siihen miten pitäisi asentaa, ja mitä. olen poistanut kaiken liittyen atiin, ja sit asentanu uudestaan catalystit. ei toimi. jotkut jotain neuvoivat, että pitää asentaa . NET framework 1.1. koneeni ei suostunut asentamaan. sitten kokeilin asentaa .NET framework 2.0. se suostui asentamaan sen, mutta catalystin asentaminen ei taaskaan toiminut. eli perkele sentään tää kone on ihan susi!! mikään ei toimi niinku pitäis!! mitä mä nyt vielä yritän tehdä tolle catalystille?

2.  
  3. Hezusch

Hezusch Guest

Ei mulla kyllä taida tieto/taito riittää tässä... Itsellänihän ei ole ati:n korttia, mutta käsittääkseni tohon catalystiin on päivityksiä... Eli voisit kokeilla esim. vanhempaa tai uudempaa catalystii.
    Kyllähän JOKU joka oikeesti tietää näistä vois sua vähän jeesata!! sitä vartenhan tää foorumi on!

4. Drizzt^^

Drizzt^^ Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
  5. Magiz

Magiz Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    tuo ei auttanut juurikaan, sillä tiesin tuon jo. tuo asennus ei kuitenkaan toimi. se vähän harmittaa. ajattelin vain formatoida koneen ja katsoa mitä tapahtuu, kun yritän sitten asentaa ne uudestaan.

Jaa tämä sivu