american army voi olla ihan yvä mutta tällä hikisellä 256kbit/s netillä sitä 2gigaa lataa tomoset reippaan 40h....
Ilmaisia nettipelejä: **Räiskintä** -Wolfenstein Enemy Territory Kotisivut -America's Army Kotisivut **Roolipelit** -Maple Story Kotisivut -Ultima Online Kotisivu **Stragedia** -Bang! Howdy Kotisivut Jos oikein tylsää on niin klikkaa tästä
Joo ei o day of defeantin source voittanutta,ainakaan mitkään enemy territoryt ,counter striket.. no america´s army on taas sit ihan jees ja se ei kilpaile mielestäni samas kastis kun dod ,kun on vähän enämpi hiiveskely peli.. Ilmasista en tiiä maksaa hyvä veli vähä ja saa hjyvä peli..et tsillee
Mistäslähtien Ultima Online on ollut ilmainen? En huomannut mainintaa ilmaisuudesta pelin kotisivuilla, tosin peliä on mahdollista kokeilla ilman maksua 14vrk ajan (vaatinee ilmeisesti kuitenkin luottokortin, kuten yleensä). Sekotitko nimen mahdollisesti Anarchy Onlineen?
Tämä nyt on yksinpeli mutta joku voi innostua, eli suuri rakkkauteni Mount&Blade http://taleworlds.com/ Ilmanen 6 tasoon/30 pelipäivään asti, jos haluaa jatkaa niin on oltava serial. Latauksessa siis koneelle tulee koko peli,mutta jatkamiseen on oltava serial, maksaa muistaakseni n. 20 euroa. Mutta 6 tasoonkin asti peli on ihan täysi peli ja siinä ehtii touhuta yhtä sun toista, varsinkin tapella. Jos ei halua hommata serialia niin ainahan voi alottaa uuden pelin...
Americas Armyssa huonoa on se että joutuu suorittamaanne tylsät tehtävät ennekö pääsee pelaa. Ja peliin kylästyy tosi nopeesti. Muuten se on ihan ok.
Jaa-a. Paha sanoa. Itse pelaisin varmasti paljon mutta ei toimi niin ei toimi, joten poistin koko pelin.
americans army vaati suht hyvän koneen, paremman kun wolfenstein et.... Kannatta koitaa tätä--> www.travian.fi. Selaimessa pelattava strategia peli.
toi travian on muuten hyvä...ite pelaan .com servulla ja siellä Speed3x servu missä kaikki tapahtuu 3 kertaa nopeemmin
muuten syosittelen Gunz:ia mutta lopetin itse sen pelaamisen vaikka olin jtn 32lvl.. koska peli on täynnä hackereita, ei siinä oo enää mitäää järkeä. joku käyttää jotain speedhack,joku taas infinty grenade että jooh