kokeiltu on varmaan 10 eri paikasta tota SAMIa ja sit tota img:tä yhdestä paikkaa mut siinä tiedostossa ei ole vikaa koska muilla on toiminut
Koitahan sitten Spark toolia. Melko samanlainen kuin IMG-tool ja löytyy, kun laitat Googleen Spark-0.9.2018, tiedosto löytyy zip/rar ja koko on 165kt.
Tuskinpa Vista siihen vaikuttaa. Ehkä asetuksissasi on jotain vikaa? Näkyykö muut puretut kansiot? Yksi mahdollisuus on, että avaessasi .rar -tiedoston et pura sitä vaan avaat niitä kansioita siinä winrar tilassa ja purat niitä tiedostoja erikseen...
Winrar:ssa kun näkyy ne mitä se pakattu tiedosto sisältää niin siitä voi purkaa niitä ja olen koittanut purata kaikki ja olen koittanu purata vain sen ohjelman eikä toimi
Okei Voisiko joku kiitos kertoa miten saan ton 2.0 vaihdettua 1.0 nollaan vaikka oon asentanu sanin uudestaan niin on vieläki 2.0 joten voisiko joku auttaa?
Uusimmat GTA San Andreakset on päivitetty valmiiksi 2.0. Lataa downgrade http://files.filefront.com/GTA+SA+Downgrader+Patch/;6567224;/fileinfo.html
Kerroppas sitten mulle että kuis lisätää ihan uus auto SA:han oon löytäny ohjeet netistä: http://www.gtanetwork.it/tutezone/show.php?p=addingvehicleseng_silvermanblue.txt mutta ne on enkuks, ja vitut niistä nyt ota kukaa selvää, tai en ainekaa mä, joten, suomennatko ton tänne, kiitos !
Lisätähän ei pysty, vain korvaamaan. Olen forkannut koko koneen, enkä muutenkaan ala videoita väsäämään. Youtubessa on niitä muutenkin jo tarpeeksi monta. Lataa SAMI jostain ja asenna. En välitä mistä, koska peli ei suuremmin enää itseäni kiinnosta enkä jaksa alkaa etsiä linkkiä jos joku toinen ei toimi. 1.Sen jälkeen lataa esim gtagaming.comista haluamasi auto tai muu vehje, aseita tai textuureja ei SAMI:lla voi asentaa. 2.Avaa SAMI ja paina (en nyt muista mitä, mutta ymmärrät kyllä mitä nappulaa pitää painaa). 3.Esiin tulee tiedostohaku. Valitse "etsi .rar". Sen jälkeen etsit kansion, jossa lataamasi .rar autosta on. 4.Valitset sen ja painat "avaa". 5.Painat nappulaa. 6.Ohjelma kysyy kahdella rivillä olevia koodeja. ÄLÄ MUUTA NIITÄ! Paina nappulaa. 7.Sinulle tulee lista kaikista kulkuneuvoista. Voit valita korvattavaksi minkä tahansa niistä. MUTTA! Pidä lisäämäsi ja korvattavan koko saman suuruisena. Eli ei Ferraria golf auton tai tankin tilalle. 8.Paina nappulaa Tadaa se on asennettu jos teit oikein. 9.Paina AINA "Exit"! Älä "Play SA" Niin ja ihan ensimmäiseksi mene SA-kansioon ja etsi data -kansio. Kopioi se turvaan johonkin. Jos pelisi ei aukea vaan heittää esim. virheilmoituksen vaihda vain vanha data takaisin, MUTTA MUISTA PITÄÄ KOPIO! Data-kansion vaihto ei poista lisäyksiäsi, kuten autoja, mutta sen jälkeen et voi tuunata autoja, paitsi värillä, vanteilla ja nitrolla.
Njuu.. 1) Jos katoit ton linkin minkä pistin tos aikasemmin, nii siin aineki lukee otsikossa jtn. että: "How to add new car to SA" 2)uTubessa ei oo ku surkeita videoita jossa KORVATAAN autoja 3)mikä on SAMI oikee nimi ? Koska, etin googlesta, nii tulee vaa jtn. random sami tyyppei hausta
1. En katsonut 2. En jaksa 3. http://grandtheftauto.filefront.com/file/San_Andreas_Mod_Installer_SAMI;55091 Siinä on.
Oli englantia ja liian monta URLia niin ei huvittanut alkaa lukea. Lisäksi inhoan 1. 2. 3. 4. tekstejä. Siksi käytän niitä itsekin.
joo, mutta, kun aloin tarkemmin tutkia noita työkaluja mitä täytyy ladata jos haluu lisätä uusia autoja SA:han, nii taisin päästä jyvälle siitä, laitan tänne jtn. viestejä jos saan toimimaan autojen lisäyksen ! ..Sitä odotellessa !
Tuli tässä vaiheessa tällene visainen kysymys, kun ajattelin SA:han ladata GTAGarege.com niitä stunt zone modeja, latasin sellasen jonku "Dare 4..." ja ei antanu SAMI asentaa sitä, muuten kaikki toiminu hyvin ! P.S jos laitan jonku auton päälle esim. jonku Toyotan niin, kun meen sit siihen autoon nii siin lukee silti sen SA:n auton nimi, eli kuis vaihan sitä nimee sitte ?
Autojen nimiä ei voi vaihtaa muuten kuin sörkkimällä tiedostoja. Joten älä ryhdy siihen. Sitäpaitsi onko se nyt niin suuri ongelma.. Itselläni ei ole yhtään kokemusta 'map' modeista, joten en tiedä niitten asentamisesta. Voit koittaa Spark IMG Editoria. sillä pystyt muuttamaan minkä tahansa tekstuurin pelissä. Kun avaat ohjelman etsi kansio C:....\San Andreas\models. Sieltä valitse .img tiedosto (mäppejä lisätessä se suurin) ja paina open. Sulla pitäisi olla kahdenlaisia tiedostoja siitä modista. Lisää ne kaikki listaan. En takaa että toimii sen jälkeen.
mulla toimii nopeismittari modi mikään muu ei,mutta en tiiä miten sain sen toimii voisko joku kertoo jutain turvallista ohjelmaa millä saa toimiin modit????