1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Samurize Opas (20.3.2006 Opasta jatkettu ja linkit korjattu!)

Viestiketju Käyttäjien tekemät oppaat -osiossa. Ketjun avasi Skedeejä 12.08.2005.

  1. Mupsteri

    Mupsteri Regular member

    Liittynyt:
    13.06.2005
    Viestejä:
    135
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mutta eikös tuo mittari tee sillai että näkee kuinka monta kilotavua tai megatavua on ladannut tai uppinut? Haluaisin siis vaan että näkee kuinka monta kilotavua sekunnissa joku tiedosto latautuu, kun lataa jotai tiedostoa netistä
     
  2.  
  3. Ripper13

    Ripper13 Regular member

    Liittynyt:
    02.03.2003
    Viestejä:
    147
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  4. heiksi

    heiksi Regular member

    Liittynyt:
    10.02.2005
    Viestejä:
    840
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    mutta jos internetistä jotain lataat ja käytät firefoxia/exploreria niin kyyllähän niis näkyy sen ladattavan tiedoston latasunopeus?
     
  5. joshi

    joshi Regular member

    Liittynyt:
    18.12.2003
    Viestejä:
    107
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ei helekatti... Miten tuon progress bar -toiminnon saa pelittään tuossa FinTV-hommelissa? Saan kyllä ohjelmatiedot näkymään oikein, mut tuo palkki ei vaan suostu toimimaan... Readmessa sanotaan et tuossa listassa pitäs valita "progres bar" mut samalla kuitenki "RunMeInBackgroundinki" pitäs olla valittuna... niinku wattafak? Auttakkie.


    Edittiä:
    Äh, homma tais selvitä jo. :iamdumbo:
     
    Viimeksi muokattu: 19.10.2005
  6. joshi

    joshi Regular member

    Liittynyt:
    18.12.2003
    Viestejä:
    107
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No nythän se TV-plugini vasta alkoki bugittaan...

    Jostain kumman syystä tuo plugini näyttää aina kaikki ohjelmatiedot, vaikka sen asetuksia muokkais niin et laittais näytettävien ohjelmien kohdalle 1 per kanava, ja formaattiin pelkän [subtv]:n, eli jolloin pluginin pitäis näyttää pelkästään yks ohjelma ja seki vain subTV:ltä. Mutta kas kummaa sehän näyttääki kaikki...

    Ku mulla on niinku tällä hetkellä kaks finTV-pluginia mun configissa: se ensimmäinen näyttää niinku 6 kanavan ohjelma tiedot (3 ohjelmaa per kanava) ja tämän ohjelmiston fonttiväri on musta, koska se toimii tavallaan varjona sille "oikealle" ohjelmistolle. Sitten mulla on vielä se toinen ohjelmisto jonka olis tarkotuksena näyttää vaan subTV:n ensimmäinen jakso (fonttiväri on valkea jotta se erottuis), mut tietenkään tää ei onnistu koska tuo paxa plugini menee ja näyttää ne kaikki ohjelmat vaikka mitä tekis... :/ Joten mikä neuvoksi?

    Eli siis sama vielä suomeks: mulla on kaks finTV-pluginia käytössä yhtäaikaa: toisella haluan näyttää kaikki ohjelmat yhtäaikaa, toisella pelkästään subTV:n ensimmäisen ohjelman. Plugi joka näyttää nuo kaikki ohjelmat on tummalla värillä (toimii tavallaan varjona) ja se jonka tarkotuksena olis vaan näyttää se subin eka ohjelma on valkealla fontilla, jotta se erottuisi paremmin. Vaikka muokkaisin tuon jälkimmäisen subTV-ohjelmisto-plugin asetuksia miten, se siltikin näyttää kaikki sama ohjelmat kuten tuo "varjo-ohjelmistokin" - mutta minkä helevetin takia?
     
    Viimeksi muokattu: 20.10.2005
  7. heiskanen

    heiskanen Guest

    mulla on semmonen ongelma tän ohjelman kanssa et mul on koffit valmiina ja tehtäväpalkissa siis tuolla oikeesalakumlas samurais joka lataa ne konffit mutta, sit tapahtuu näin: se lataa ne eikä tapahdu mitään joten onko tähän jotain neuvoa?
     
  8. joshi

    joshi Regular member

    Liittynyt:
    18.12.2003
    Viestejä:
    107
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hei osaisko joku neuvoo et miten ton fetch_imagella sais tehtyä niin et se hakee esim. joka tunti jonku tietyn kuvan? Siis niin että sen kuvan voi ite määritellä jokaiselle tunnille, eli ei tyyliin sääkartta.
     
  9. hennri

    hennri Member

    Liittynyt:
    13.12.2004
    Viestejä:
    33
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Miksi ilmailulaitoksen sivut päivittyvät noin 10 minuutin välein joten siis Helsinki-Vantaanki sää päivittyy silloin, mutta miksi samurizeni sää päivittyy tunnin välein? Miltä serveriltä se ottaa sen lämpötilan ja saako serverii muutettuu??

    Eli haluaisin nämä tiedot:
    HELSINKI/VANTAA 20:50 -2°C 1.5 m/s 300° 10 km
     
    Viimeksi muokattu: 24.10.2005
  10. numpska

    numpska Member

    Liittynyt:
    25.10.2005
    Viestejä:
    63
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Viimeksi muokattu: 25.10.2005
  11. hennri

    hennri Member

    Liittynyt:
    13.12.2004
    Viestejä:
    33
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Siis saisko TARKAT ohjeet miten sais samanlaisen sääjutun ku aaatulla
    http://img300.imageshack.us/img300/865/desktoppi4ru.jpg
    eli miksi mulla ei päivity toi tekstisää se pitää manuaalisesti päivittää??
    Ja miten saa tuollaiset kuvakkeet kun siinä alla tehtyä??
     
  12. Jebuss

    Jebuss Regular member

    Liittynyt:
    17.04.2005
    Viestejä:
    176
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Koska olet valinnut väärän weather.tmp tiedoston... Se oikea on siinä samurizen pää kansiossa... Olet ilmeisesti valinnut sen sieltä Scripts kansiosta....


    Tarkotatkos tota viiden päivän sää-ennustetta...? Se on tehty tolla fetch image scriptillä... Ohjeet aikaisemmin tässä ketjussa...
     
  13. Tomba_76

    Tomba_76 Regular member

    Liittynyt:
    25.07.2004
    Viestejä:
    197
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Elikkäs säähän liittyen, ei löytynyt suoraan keravan säätä tuolt ketjun alussa ku oli tosta sääjutust,,, mutta keravalla on http://www.hlp.fi/lampo_kva.php <--- sivusto joka päivittää säätä, eli miten saisin ton pelkän sään vedettyy työpöydälle?
     
  14. hennri

    hennri Member

    Liittynyt:
    13.12.2004
    Viestejä:
    33
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    kun teen sääkartan ja valitsen sääkartaksi "Ilmatieteenlaitos 5vrk Ennuste"
    ja painan testaa skripti ni tulee kuvaksi teksti että dl error, mitä meinaa??

    <strip name="Ilmatieteenlaitos 5vrk Ennuste">
    <homepage>http://www.fmi.fi/saa/paikalli.html?kunta=Sein%E4joki</homepage>
    <searchpattern>gramPieni_(.+?\.gif)</searchpattern>
    <imagebaseurl>http://www.fmi.fi/img/saa/gramPieni_</imagebaseurl>
    <meter_linkage>False</meter_linkage>
    <delete_old>True</delete_old>
    <expiry_time>360</expiry_time>
     
  15. z3nz3

    z3nz3 Regular member

    Liittynyt:
    19.08.2004
    Viestejä:
    269
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Viimeksi muokattu: 26.10.2005
  16. z3nz3

    z3nz3 Regular member

    Liittynyt:
    19.08.2004
    Viestejä:
    269
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    milläs saan kuvakkeet tollein tonne ylös kuin aaatulla on ???

    edit: ratkasin jo :D
     
    Viimeksi muokattu: 27.10.2005
  17. colazo

    colazo Regular member

    Liittynyt:
    25.01.2004
    Viestejä:
    272
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    voi olla pikkasen tyhmä kysymys mut kun teette noita työpöytiänne niin kun siellä on noi winukan pikakuvakkeet vasemmassa laidassa kaikista ohjelmistasi niin pitäisikö niiden toimia??? koska kun mä olen tehny noit tol samurizella niin ei ne kuvakkeet toimi. :( joten mitäs tehdä ???
     
  18. numpska

    numpska Member

    Liittynyt:
    25.10.2005
    Viestejä:
    63
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Varmaankin tuossa sulla vikana on se että sä et oo antanu sille kuvakkeelle tehtäväks et se tekis nii. Mun työpöydällä kun painaa noit tv-kanavien merkkejä nii se heittää sinne sivulle http://img381.imageshack.us/img381/3447/tausta1115pa.jpg
    Tein sen tän ohjeen mukaan:

    Mun veikkaus on ett jos vaihtas tohon osoitteen tilalle sen tiedostopolun mis se sun tiedostos on esim vaik c:/ohjelmat/winukka/winamp.exe
    En oo testannu mut kannattaa kokeilla ;D

     
  19. colazo

    colazo Regular member

    Liittynyt:
    25.01.2004
    Viestejä:
    272
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    katos perkule se toimii. no hyvä koska mä kelailin et onhan toi aika tyhmää jos olis aina joutunu siirtämään eka ton samurize työpöydän pois et saa ohjelmat päälle. tein just silleen et c/programfiles/ja esim atitool/ ja siit se ati exe.
    entäs voitteko te kattoo samaan aikaan esim leffoja imuttaa dc++, ja bittorrentilla samaan aikaan ettei leffa pyi??? ja samurize tietysti pääl?
     
  20. numpska

    numpska Member

    Liittynyt:
    25.10.2005
    Viestejä:
    63
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Örhn...
    En oikein ymmärtäny kysymystä. Siis tarkottaako toi et pystytääkö me imuttaa dc:l ja torrenteil samaa aikaan että viel samurize olis päällä? ei tod voida :D
     
  21. colazo

    colazo Regular member

    Liittynyt:
    25.01.2004
    Viestejä:
    272
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    siis häh. siis tarkotin et pystyttekö te muut katsomaan elokuvia samaan aikaan kun päällä on samurize dc ja torrent??? koska mä pystyn mut välil alkaa pikkasen pykii ja mietin vaan johtuuko se aukinaisisa ohjelmista
     

Jaa tämä sivu