1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Samurize Opas (20.3.2006 Opasta jatkettu ja linkit korjattu!)

Viestiketju Käyttäjien tekemät oppaat -osiossa. Ketjun avasi Skedeejä 12.08.2005.

1. heko

heko Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  2.  
  3. jarzaa

jarzaa Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  4. Amatööri

Amatööri Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Olen lueskellut koko viestiketjun läpi ja olen hieman sekaisin kaikista ohjeista.

Näin omia tarpeitani vastaavan dekstopin netissä. http://koti.mbnet.fi/jatama/kuvat/desktop.png

Osaisiko joku neuvoa "kädestä pitäen" miten saan työpöydälleni noi (ilmeisesti telkku.com:in) ohjelmatiedot,mukaanlukien MTV:n ohjelmat.Lisäksi haluisin saada samanlaiset ikonit kanavasta ja telkusta.

Sekä lisäksi noi kontrollit ja vaikkapa tuon muistin tilan.

Säätiedot voisin itse ehkä onnistua saamaan näkyviin noiden ohjeiden avulla.

Olisin kiitollinen jos joku voisi auttaa.

Viimeksi muokattu: 08.04.2006
  5. Drizzt^^

Drizzt^^ Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    [bold]@Amatööri[/bold]
    Lukaseppa vielä se ensimmäinen viesti, siinä kerrotaan, miten TV ohjelmat lisätään työpöydälle ja miten muistinkäytön näyttäminen onnistuu. Noille ohjeilla ei pitäsi olla vaikeutta laittaa, jos on ongelmaa, niin sitten kysy. Turhaa kuitenkin kysellä asiaa, joka on jo opastettu tänne ihan ensimmäisessä viestissä.

6. iqq

iqq Guest

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 11.04.2006
  7. Drizzt^^

Drizzt^^ Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
  8. sg552

sg552 Guest

nolo juttu mutta en osannu tehdä analoogista kelloo, se käy väärää aikaa?

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 14.04.2006
  9. hennri

hennri Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Fetch Imagellahan pitäisi saada toimimaan ilmatieteenlaitoksen 5 vuorokauden sää, mutta miksi minulla ei toimi? Tulee vain viesti:[Virhe] Objekti puuttuu:`ComicXML´In Fetch Image.vbs(Fetch_Image)
    Line 199, Column 4

<strip name="Ilmatieteenlaitos 5vrk Ennuste">
    <homepage>http://www.fmi.fi/saa/paikalli.html?kunta=Helsinki</homepage>
    <searchpattern>gramPieni_(.+?\.gif)</searchpattern>
    <imagebaseurl>http://www.fmi.fi/img/saa/paikallissaa/gramPieni_</imagebaseurl>
    <meter_linkage>False</meter_linkage>
    <delete_old>True</delete_old>
    <expiry_time>360</expiry_time>
    </strip>

10. ghost#41

ghost#41 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Miten saisin näytönohjaimen lämmöt näkymään Samurizellä? Speed Fanilla ei taida onnistua.

11. Jaksu

Jaksu Guest

Heips!

Onkos hajua miten onnstuis saada aluks ruutuun ilmestymään sääkartta, vaikkapa 5 sekunnin jälkeen uutisotiskot, 5 sekunnin päästä now playing jne. Eli miten tuollainen vaihtuva informaatio kyetään tekemään?

12. TuukkaZ

TuukkaZ Guest

Miten saan niikun laitettu mitä nopeutta se tällä hetkellä lataa/lähettää? :/

13. jpekkam

jpekkam Guest

14. ERSKl

ERSKl Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Aivan mahtava opas! Kiitos tästä :)

15. ralla

ralla Guest

Miten saisin monta mittaria siirrettyä kerralla ryhmään? On todella turhauttavaa siirtää 20 mittaria yksitellen siirrä ryhmään.. jne. Minua kiinnostaisi myös tuo mitä Jaksu kyseli.

16. TuukkaZ

TuukkaZ Guest

@ralla

Miten "ryhmään"? semmonen että saat siirrettyä kaikki paikasta a paikkaan b on silleen että "maalaat" ne siitä ymräriltä.

17. ralla

ralla Guest

Et ymmärtänyt täysin niinkuin oli tarkoitus joten tein tälläisen "kuvan"
    jolla toivoisin että ymmärrät. http://www.arkku.net/~ralla/selitys.png vai ymmärsitkö kenties oikein mutta minä en vaan osaa?

18. TuukkaZ

TuukkaZ Guest

Jaa, sitä en kyllä tiedä.

BTW. miten saan toimimaan sen sähköposti jutun? mikä on sen www.gmail.com ja www.hotmail.com mitkä ovat niiden söhkäpostipalvelimet?

19. Anarq

Anarq Guest

Mulla olisi tosta fintv:stä kysymys: voiko sillä jotenkin pistää yhen kanavan kerrallaan, mullekun kävi sillein että kun laitoin kanavan kerrallaan ni se ei suostunu näyttämään ku yhen kanavan tiedot

20. STEAMER

STEAMER Guest

Voiko Samurizea käyttää päällekkäin ThemeXP ohjelman kanssa (joka muuttaa valikoitten ja ikkunoiden teeman) ?

21. Heviletti

Heviletti Guest

Jaa tämä sivu