1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Samurize Opas (20.3.2006 Opasta jatkettu ja linkit korjattu!)

Viestiketju Käyttäjien tekemät oppaat -osiossa. Ketjun avasi Skedeejä 12.08.2005.

1. M4KS4

M4KS4 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    pistän hetken päästä oman työpöytäni näkyviin kun sain toimiin :)

Viimeksi muokattu: 15.03.2006
  2.  
  3. JoXuZ

JoXuZ Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    jepp

Viimeksi muokattu: 17.03.2006
  4. jumalc

jumalc Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    niin elikkä en saa niitä vapaa muisti prossunkäyttö ja sää ja tv ohjelmat ja muita systeemejä näkymään työpöydälläni. vaikka olen valinnut ne näytettäviksi ja samurize on siellä alapalkissa! ja olen myös painanut sitä päivitä kokoonpano juttua, mutta en saa mitään "erikoisuuksia" näkymää t:pöydälläni!

5. hennri

hennri Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    kun on se Fetch image millä saa 5 vuorokauden ennusteen kuvan eli http://www.ilmatieteenlaitos.fi/img/saa/paikallissaa/gramYo_Helsinki_2006032514_2006032415.gif
    niin miksi se ei toimi: <strip name="Ilmatieteenlaitos 5vrk Ennuste">
    <homepage>http://www.fmi.fi/saa/paikalli.html?kunta=Sein%E4joki</homepage>
    <searchpattern>gramPieni_(.+?\.gif)</searchpattern>
    <imagebaseurl>http://www.fmi.fi/img/saa/gramPieni_</imagebaseurl>
    <meter_linkage>False</meter_linkage>
    <delete_old>True</delete_old>
    <expiry_time>360</expiry_time>
    </strip>

6. Miksukka

Miksukka Guest

7. jpekkam

jpekkam Guest

[bold]Miksukka[/bold]

Piirrä jollaki tuommonen laatikko ja laita ne TV -ohjelmat sen päälle...

8. PjotrT

PjotrT Guest

Osaisko joku kertoa että minkähän takia mulla ei oikein päivity toi mun mittari joka kertoo paljon kovolla tilaa jäljellä? On näyttänyt koko ajan kun se on ollut näkyvil niin samaa lukemaa.. Refress Interval on 1000ms..

9. Miksukka

Miksukka Guest

Katselin muitten taustoja ja joillain oli semmoisia tietoja hiirestä mistä näki kuinka monta metriä se on liikkunut ja kuinka monta kertaa on painettu hiiren nappeja. Tuo olisi ihan mielenkintoinen juttu. Tietääkö joku mistä tommosen scriptan saa?

10. Drizzt^^

Drizzt^^ Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
  11. Miksukka

Miksukka Guest

Ohjeista saanut mitään selkoa miten tuon saa toimimaan. Jos joku viitsisi vähän neuvoa miten tuon scriptan sitten saisi toimimaan. Kiitos.. Ja kuinka näkee paljonko prossu on kuormitettu.

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 27.03.2006
  12. PjotrT

PjotrT Guest

Entäpä voiko joku kertoa miten ihmeessä saa noi näppiksen valot vilkkumaan? Kun sen paketin latasin tuolta mutta ei ole pienintäkään hajua miten sen saisi toimimaan, ja minne paketin kaikki osat pitäis purkaa. Yritin jo vaikka kuinka usein. Pliis kertokaa joku.

13. PjotrT

PjotrT Guest

Kai nyt joku tietää????

EDIT: ohjeiden mukaan olen kaiken tehnyt, purkanut paketin ja mielestäni oikeisiin paikkoihin mutta ei tuo Samurize löydä mitään Keyled pluginia...

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 28.03.2006
  14. PjotrT

PjotrT Guest

HUHUU?? eikö tähän osaa kukaan olla avuksi? No sanonpa vaan vielä että toi Samurize ei jostain syystä näytä että toi KeyLed juttu ois Plugin kansiossa, en tiedä sitten että miksi..

15. shoveit

shoveit Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mikähän läppä tää nyt on kun, noissa TV-ohjelmissa ykkösellä lukee Tv-uutisten tilalla tv-tissit. En tiiä onko ollu pidempää jo, mutta nauratti kyllä ku huomasin. :D

16. TuukkaZ

TuukkaZ Guest

Sille on keksittty kiva pila nimi :D koska telkussaki lukee "tv-uutiset niin sitä o vähän muutettu. :D

17. 2fast4you

2fast4you Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    mulla on sama juttu en tiedä mistä on tullu olisko aprilli päivä koska muistaakseni sitä ei ollu eile vielä tollai

18. jpekkam

jpekkam Guest

Mulla on näkyny ihan oikein kokoajan...

19. Dezliur

Dezliur Guest

Aina kun päivitän kokoonpanon, häipyy se jonnekkin oikealla näkymättömiin. Sama juttu pelatessa. Mitenkä sen saisi pysymään koko ajan paikoillaan?

20. jarzaa

jarzaa Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    mikä häipyy näkymättömiin? kokoonpanon saat lukittua paikalleen klikkaamalla oikealla hiirellä samurizen kuvaketta tehtäväpalkista ---> sijainti ja raksi kohtaan lukittu sijainti

21. Dezliur

Dezliur Guest

Joo eli näi näin juuri olen tehnyt, mutta sivupalkki häipyy oikealle näytön sivulle

Jaa tämä sivu