1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

samsungin kuuloke johto

Viestiketju Yleistä keskustelua kännyköistä -osiossa. Ketjun avasi satakaks 29.06.2012.

  1. satakaks

    satakaks Member

    Liittynyt:
    23.10.2011
    Viestejä:
    23
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    ostin kaveriltani micro-USB liitäntään sopivat kuulokkeet joissa oli mikki koska en lyötänyt mistään kaupasta parempia. kuulokkeet olivat kuitenkin niin pas**iset että päätin katkaista johdon ja liittää se sellaiseen 3,5mm reikään jonka olen irrottanut jostakin ja olen varma sen toimivuudesta (siinä on kolme eri kohtaa/tappia joihin voi liittää johtoja)
    Katkaisemani johdon, sisältä lyötyy sininen, punanen, violetti, ja vihreä ohut johto, lisäksi kuparin värinen ja melko musta piuha joissa ei ole päällystettä. Miten saisin liitettyä nämä .. siis johdon ja naaras liittimen toisiinsa.. niin että ääni kuuluu kun pistän siihen liittimeen kuulokkeet tai minkä vaan joka käy siihen 3,5 reikään.
     
  2.  
  3. IlmoPJ

    IlmoPJ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    17.03.2006
    Viestejä:
    6,836
    Kiitokset:
    783
    Pisteet:
    193
    Mittaat yleismittarilla pistokkeesta minkä väriseen johtoon siitä on yhteys. sen jälkeen tinaat johdon uuden pistokkeen vastaavaan paikkaan.
     
  4. satakaks

    satakaks Member

    Liittynyt:
    23.10.2011
    Viestejä:
    23
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    ai siis pistän piuhan kiinni ja sitten musiikin soimaan ja kokeilen sillä mittarilla että mihin niistä tulee virtaa tai jotakin.. mutta eikö niissä kaikissa pitäs olla jtk ku eikös sen nyt niissä mikinkin piuhoissa pitäis olla jotakin, kun olen kokeillut juuri pistämällä sen puhelimeen kiinni ja kokeillut yhdistää niitä kahteen kohtaan sitä 3,5 liitin juttua ja huomannut että kun yhdistää sinisen ja sen kuparisen niin se menee oikosulkuun tai johonkin ja se ei sitten kuulu... ja joskus vahingossa vähän aikaa jopa kuului. olisiko vihreä piuha siihen mikkiin liittyvä kun sitä kokeilee liittää johonkin niin puhelin ottaa esille edelliset puheluyt ja voi jopa soittaa sille ekalle tyypille ...

    hiukan epäselvästi kyllä selitetty :(
     
    Viimeksi muokattu: 30.06.2012
  5. satakaks

    satakaks Member

    Liittynyt:
    23.10.2011
    Viestejä:
    23
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Nyt löysin itse vastauksen kokeilemalla eri vaihto ehtoja ja tulin siihen että toiseen sininen + punanen ja toiseen kupari. ne tinasin ja sitten löin koko nipun kuumaliimalla kiinni.

    (tämä on vinkki niille joilla sama ongelma tulee vastaan:)
     

Jaa tämä sivu