1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Samsung tv:n jalka rikki, mistä uutta?

Viestiketju Televisiot -osiossa. Ketjun avasi hlpt 29.10.2012.

  1. hlpt

    hlpt Member

    Liittynyt:
    07.12.2007
    Viestejä:
    33
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eli tv:ni Samsung LE40B650 jalan varsi meni poikki tv:tä siirrettäessä autoon. Rikki mennyt osa näyttää kutakuinkin tältä
    http://www.samsungparts.com/Products/Parts_and_Accessories/PID-BN96-10689A.aspx?model=

    Mahtaisikohan jostain esim gigantista löytyä samppaan uutta jalkaa, onko jotain standardimallijalkaa kaikille lcd samppatöllöille. Itse en googlettamalla löytänyt.

    Mahtanee tulla halvemmaksi ostaa tv:seen seinäkiinnike ja unohtaa jalan hommaus? Kiitos vastauksista.
     
  2.  
  3. aba120

    aba120 Regular member

    Liittynyt:
    11.06.2013
    Viestejä:
    3,564
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Tuskin noita löytyy mistään muualta,kun jostakin huoltoliikkeestä.
    Ei millään jälleenmyyjällä ole mitään varaosavarastoa,kaikki on tilaustavaraa.
    Jos asuinalueellasi on jokin TV huoltoliike,niin hehän voivat tilata uuden jalustan.

    Ja taitaa olla vielä jokaisessa mallissa varmuuden vuoksi erillainen jalusta,
    mitään standardijalustaa ei löydy.

    Mikä on sitten hinta,niin varmaankin tulee halvemmaksi hommata seinäteline ja laittaa toosa seinälle.

    http://www.samsung.com/fi/support/location/supportServiceLocation.do

    http://www.infocare.fi/fullstory.aspx?m=590&amid=8944

    Ai se on toi välikappale,mikä sulla on hajonnut.

    [​IMG]
     
    Viimeksi muokattu: 30.10.2012
  4. Gathago

    Gathago Regular member

    Liittynyt:
    09.11.2004
    Viestejä:
    179
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Viimeksi muokattu: 30.10.2012
  5. SirMatt

    SirMatt Member

    Liittynyt:
    10.02.2009
    Viestejä:
    38
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mitäs maksaisit jalasta? Mulla sama töllö jo seinällä niin voin harkita jalan myymistä.
     
  6. hlpt

    hlpt Member

    Liittynyt:
    07.12.2007
    Viestejä:
    33
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Jaa. No itsekin mietin tosiaan seinälle laittamista, kun sen verran halvalla sen sinne saa laitettua, mutta kyllä jalustakin passaisi. Jos se sulla ylimääräsenä on niin kyllä mä siitä jonkun kympin voin hyvin maksaa. Kun on tosiaan yksi osa vain haljennut, itse jalusta on vielä ihan moitteeton, niin en hirveää summaa viitsisi tarjota. Millaista hintaa itse ajattelit ja missäs päin asut? Itse olen pääkaupunkiseudulta.
     
  7. SirMatt

    SirMatt Member

    Liittynyt:
    10.02.2009
    Viestejä:
    38
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Espoosssa vaikutan. Anteeksi kun, "huumaa" jo kerkesin nostamaan. Sain niin hyvän tarjouksen eilen telkun päivitykseen, että tämä juttu taitaa kääntyä vanhan myyntiin. Käyn täysistunnon vielä emännän kanssa asiasta ja jos en saa puoltavaa päätöstä niin myyn sitten jalan! :)
     
  8. Pihlis12

    Pihlis12 Active member

    Liittynyt:
    04.04.2006
    Viestejä:
    1,312
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Valmistajalta noita jalkoja saa ostettua. Hinnat saattavat olla aika ikävän kalliit.
     
  9. hlpt

    hlpt Member

    Liittynyt:
    07.12.2007
    Viestejä:
    33
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ok, no infoile sitten miten kävi.
     

Jaa tämä sivu