1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Samsung tab pro 10.1 tallennustila aina laite

Viestiketju Android -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi WhipPie 11.08.2015.

  1. WhipPie

    WhipPie Member

    Liittynyt:
    12.03.2009
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minulla on sama ongelma kuin Cannylla. Lättyni tallentaa aina vain laittelle, joka on hidastunut huomattavasti ja muutenkin harmittaa, kun kuvia, videoita ja muita fileitä on kyllä hyvässä tallessa, mutta ei myöskään esim. muiden vehkeiden tavoitettavissa. Kaksi kysymystä:

    1) Miten saan laitteen tallentamaan kortille, ja mieltuiten vielä, miten saan osan applikaatioista kortille, ne siellä kovalevyllä eniten tilaa vievät, käytän paljon erilaisia hyötyappeja.

    2) Miten olette järjestäneet pilvenne? Minulla on laitteelle ihan oma google-tili, jonka salasanaakaan en muista, ellen kaiva sitä salapaikasta. En periaatteesta halua Googlen yhdistävän minua ja kaikkia google- tai muita tilejäni, joten laite on omansa, minulla on noin 7 eri spostia eri asioille (olen freelanceri) ja pitäisin mielelläni kaiken erillään, enkä halua antaa palveluntarjoajille kokonaiskuvaa itsestäni, ihan vain periaatteesta.

    Muutaman minuutin videoita tulee jatkuvasti lisää, ne pitäisi tunkea jonnekin. Samoin tietysti muutakin.
    Käytössä on katoton liittymä, 4G, wlan.
    Videoiden olisi kiva olla käytettävissä mobiilisti. Mieluiten tietysti käyttäisin ilmaista tallennustilaa. Periaatteessa voin luoda monta tiliä, mutta entä silloin reaalibackup, synkronointi jne.
    Missä teillä on backupit?

    Anteeksi alkeistason kysymykset, tämä on läppäri+ulkoinen kovalevy -kauden jälkeen aivan uutta.
    Kiitos jo etukäteen!
    WhipPie
     
  2.  
  3. Tkonemies

    Tkonemies Regular member

    Liittynyt:
    09.07.2015
    Viestejä:
    249
    Kiitokset:
    26
    Pisteet:
    28
    Samsungin laitteiden hidastuminen johtuu yleensä siitä kun niissä on paljon sellaisia sovelluksia, joilla ei käyttäjä tee mitään. Myöskin Samsungin käyttöliittymä hidastaa Androidin toimintaa.

    1. Kortille saa tallennettua kuvia ja videoita tiedostonhallinnan kautta. ( Samsungissa Omat tiedostot sovellus). Sovelluksia ei kannata sinne siirtää koska niissä koituu ongelmia jos joutuu palauttamaan tehdasasetukset laitteeseen.

    2. Google tili ja Lastpass, jossa on kaikki salasanani. Näillä pärjää hyvin ja on turvallistakin. Lisäksi molemmissa käytössä Googlen kaksivaiheinen tunnistautuminen ja siihen kuuluva kertakäyttöinen koodi joka tulee Googlen sovellukseen.
     

Jaa tämä sivu