tietääkö joku kenen valmistama tuo samsung 226bw paneeli on kun takana siinä tarrassa ei ollut mitään kirjainta kuten S??
ovela markkinointi kikka jimms pc on kummiskin suurin osa saa S panelin 226bw näytöstä itellä on verkkokaupasta ostettu S paneli ja moni muukin on saanut S paneli 226bw mut 206bw on tulut sekä että näin olen kuulut niipäs näkyy oleva mut mikä on saatavuus on ? no jos ei ole kiire niin toi on halvin mitä nähnyt tai kuulut ite kun etin joskus kannetavaa missä halvin niin löyty rekkalastillinen halpoja netti kauppoja mut aina kun lähetin kyselyn niin tuli että tulossa tai tilapäisesti loppu tulee kohta tai viikolla x
Itse tiedän sen, että vain n. puolet verkkokaupan paneeleista on ollut S-mallia, mm. muropaketin foorumeilta lukeneena en sieltä tohon kiskurihintaan edes harkinnut ja kun kerta saa paneeliloton kaupan päälle.
Samsung on antanut vihdoin ja viimein "S-paneeli takuun". Ne eivät nimittäin toimita enää näyttöjä millään muulla paneelilla. Tietty jos on vanhoja näyttöjä vielä varastossa niin riski on olemassa...
kumpi kannataa ostaa Samsung SyncMaster 225BW 22 / Samsung SyncMaster 226BW 22 ne on melkein samanhintaisia. mut 225/on mikrobittivoittaja
Selkeennykseksi, jos saat samaan tai suunnilleen samaan hintaan, otat todellakin tuon 226bw:n. Se kun on yksinkertaisesti parempi.
Joo kai mä sitten ostan sen! tässä olis video kuinka iso 226BW 22 näyttö oikeeasti on http://youtube.com/watch?v=qGY3fVOed34&mode=related&search=
ajattelin ostaa 2 226BW 22 näyttöö (teen 3d graffaa sen takii) mut mulla on suht vanha näytönohjain radeon 9800 pro jaksaako se pyörittää kahta näyttöä? ei ole ajjempaa kokemusta mulla 2näytöstä joten en tiedä miten homma toimii käytännössä.
2D tilassa varmasti, mutta 3D tehojen riittämisestä en kyllä uskalla sanoa mitään etenkin jos jotain todella raskasta mallintamista teet. Tosin tohon vaikuttaa prosessori ja muistikin aika ratkasevasti.
Ihan yhtä hyvin se pyörittää kahta näyttöä. Riippuu tosin siitä, että rasitatko näyttistä kahden kertaa enemmän eli teet kaksi kertaa enemmän grafiikkaa kuin ennen. Kahden näytön käyttö ei kuitenkaan vaikuta oikeastaan mitenkään näytönohjaimeen.
kiittii vastauksista! ois lisää kysymyksii... eli tilaan sen netanttilasta 226bw 349e en tajuu miks verkkokaupassa se on 40e kalliimpi. ja voisko joku selittää tätä paneeli juttuu mitä noi kirjaimet tarkoittaa s/c/jne... kaikki sanoo et kantsii ottaa ainoastaan sitä S panelia. voisko anttilan hinta johtua just sen takii et se ei oo S paneeli
Ne ei luultavasti tiedä niistä paneeleista edes anttilassa mitään, ja S-paneelin saat ellei anttilassa ole jotain vanhoja jäänyt varastoon.