Kiitos vastauksesta. Vaatiiko kahden näytön yhtäaikainen käyttö sitten näytönohjaimelta/ koneelta muistia enemmän (em. Geforce 4200 ja muisti 512+256 itsellä)? Itsellä ollut käsitys, että joutuu päivittää em. näytönohjaimen/koneen, jos hommaa uuden näytön. En näistä hirveästi tiedä. Voiko joku vielä kertoa oman mielipiteen, onko em. Samsung 226bw vai tämä Mikrobitin valinta 5/2006 laadukkaampi näyttö? http://www.elektroni.fi/?product=8495
jokin verran riipuu mitä tekee itellä 2kpl 19" ja tää 226bw ne on kiini ATI 1900xt ja kannetavassani on vain yks liitin joten ei hirmu kokemuksia tupla näytöistä ole tiedän että 1kpl Samsung SyncMaster 226BW 22" toimii 64mb integroitu näytiksen kanssa ja tupla näyttö luutavasti toimi mut suosittelen varauksella ite on koskisi edes pitkällä tikulla LG malleihin työssä on 40" LCD LG malleja aulassa ja kokous huoneissa hajonnut vähän välii no se on eri koko ja malli mut en ole kuulut mitään hyvää pesukone valmistajalta merkeistä itellä on ollut aina vain Samsung merkkisiä TFT näyttöjä koska ei ole vielä tuottanut kertaakaan pettymystä no kun tulee se eka kerta sitten katon jotakin muuta merkkiä olen kuulut että Samsung,Sony,Acer,Panasonic,Philips,Pioneer,ViewSonic ovat OK merkkejä tosin sekin on malli kohtaista mikä selviää matti meikäläis testeistä kuten esim koko tää Samsung SyncMaster 226BW on ollut
Saiskos sen selityksen nyt ku en päässy perille viel että jos näyttö on pivot niin saako sitä katselukulmaa sillo muutettua ja sillon kun ei ole pivot niin siinä on tasan 1 katselukulma?
tässä 226bw ei ole pivot toimintoa joten jos käänät ruudun 90° niin kuva ei kääny jos sitä kysyit PIVOT toimintoa ei ole koska näyttö on laajakuva eli leveämpi kuin jalusta korkea pitäisi olla aika korkea jalusta että tää kääntyisi siinä sitten pitäisi olla matala pöytä jotta kuva ei menisi hiusrajan yli vanhan 19" Samsung SyncMaster mukana tuli cd jossa ajurit jossa oli Image Rotatio millä pysty kuva kääntämään 90° tai 180° 226bw mukana ei tullut no ehkä kun siitä ei ole hyötyä tän kanssa ite pidän moista juttu turhana mihin sitä tarvii edes Parempi pyy pivossa kuin 10 oksalla
Tuo kuvan kääntäminen onnistuu ainakin itselläni ihan atin catalyst control center:llä. Tuosta pivotin käytännöllisyydestä voi sitten olla montaa mieltä, se on otettava aina erikseen käyttöön kun esim pdf tiedostoa alkaa lukemaan. Itse luokittelen sen niihin pahamaineisiin ihan kivoihin ominaisuuksiin, joita ei kuitenkaan tule koskaan paljon käyttämään.
Nyt te ymmärsitte mut väärin Tarkotin voiko sitä näyttöö kääntää siinä jalustan päällä niinku kallistaa yläreunaa tai alareunaa
LG L226WTQ-SF (22") - LG L226WTQ-WF (22") - LG L226WT-SF (22") <--- onko noista jossakin kiinteä jalka ettei taivu?
Paremmissa näytöissä näyttöä voi pyörittää oman "akselinsa" ympäri, kallistaa 45° tms. eteen tai taakse, kääntää paneelin pystyyn (Pivot) eli widen tapauksessa kuva on kapea mutta korkea ja jopa katselukulmat riittävät tuohon.
Lähtikö kelleen tänää tulemaan jimmssiltä tätä näyttöä? Itse tilasin mutta ei oo mitää vielä näkyny... Tänää piti se 50kpl S-Paneelierä tulla.
Kyllä vitutti, kun joku iloisena vei pari päivää sitten postista tuollaista kotiin. Itse en kyllä tuollaista tarvitse, mutta voisi kesätyörahoilla tuollaisen hommata. Tuskin kuitenkaan, on niin paljon muutakin ostettavaa.
Ei ole näytöstä vielä kuulunut. Sivuilla lukee, että ensimmäinen erä on myyty muttei kerrota tuliko ne
Mihis aikaan itse oot ton tilannu, mä tilasin varhain sunnuntaina joten ihmettelen jos tohon erään en kerennyt, no toinen erä vasta 2 vk päästä :/ Täytyy vielä odotella jos tänää joku ilmotus tulis mutta pahalta näyttää.
Tilasin melkein heti (20.6), kun alkoivat myydä tuolla S-panelilla eli ensimmäisten joukossa tilasin.
No sitten luulis että ne vahvistukset lähtevät vasta myöhemmin tänään koska et millään ole voinut missata tuota ekaa erää, pieni toivonkipinä syttyi täälläkin
kyllä te jaksatte sitä penniä (senttiä) venyttää no on se 20€ rahaa mut ite en jaksaisi odottaa edes noin pitkään kuin te saati sitten johonki 13.7 (arvio)! saakka kuten olen tällä jo 50x sanonut niin verkkokauppasta sitä on viimeisen kuukauden ajan saanut HETI mitä olen siellä käynyt niin AINA ollut hyllyssä useita kappaleita kun nytkin alla olevasta linkistä näkyy saatavus HETI Samsung SyncMaster 226BW -> 398.90 € Samsung SyncMaster 226BW -> 379.40 €