No niinhän siinä kävi että maanantaina aloin näytöstä lukemaan ja heti töiden jälkeen hakemaan "viiminen" kappale paikallisesta anttilasta kun sattui löytymään . Eikä sattunut S-paneeli minullekkaan, ja tietoisen riskin ottaneena nappasin mukaan slovakia valmisteisen mallin ja CMO paneelilla tuli. Onneksi sovin jo ostovaiheessa että jos tulee väärä paneeli niin haluan vaihdon, kun näissä ei tosiaan muualla lue kuin siinä Servicemenussa mikä paneeli, sekin tuon koodin mukaan. Noh anyway, todella hyvä näyttö ollut nyt mutta tämä paneeli keskustelu kävi ahdistamaan niin paljon että nyt tämä näyttö pakettiin ja vaihtamaan anttilan näytekappale mukaan (Näytti olevan Romanialaista alkuperää joten toivottavasti nappaa.) Kohta lisää kommenttia että kuinka kävi EDIT: Niinhän siinä kävi että tammikuun romanialainen kun tuli niin johan oli tämä paljon kehuttu "S-paneeli" Vaikka en kyllä itse tunnista tästä vielä mitään kummmepia eroja.
Itse myös aikanaan nappasin anttilasta näytekappaleen mukaan (sievoisella alennuksella ) ja romaniassa tehty s-paneelilla varustettu näyttöhän se oli
Anttilan 299€ ale on varmasti suurin osa jotain aivan muuta kuin S-paneelia. Ei Anttilalla muuten olisi varaa myydä noin halvalla näyttöjä. Sen takia itse en sieltä tilannutkaan vaan odotan sen 2-3 viikkoa, että on edes mahdollisuus saada parempi paneeli.
Ainakin porin anttilassa oli pelkkiä c-paneeleja mitä siellä nyt kävin katsomassa. Kaikki oli slovakkeja ja esitteillä oli yksi ja kävin koklaamassa nii c-paneeliha se oli.
Saako tuolta Anttilasta/NetAnttilasta jotain bonusta tai plussa pisteitä? Vai minkä takia kaikki käy sieltä hakemassa? Hintakaan ei mielestäni ole hirveän edullinen muihin verrattuna. Esim. Tietoasemalta saa samalla hinnalla ja pikselitakuulla, ainakin yksi jännittämisen aihe vähemmän
Ja plussien lisäksi vielä NetAnttilassa on kahden viikon palautusoikeus tuotteelle kuin tuotteelle, joten yhtälailla saa uuden näytön, jos on viallisia pikseleitä
Enpä usko, että Anttilan "ale":lla on mitään tekemistä paneelityyppien kanssa, onhan noita muutaman euron halvemmalla esim. mbnetin hintaseurannan kaupoissa. Eli ei tuo Anttilan hinta nyt mikään polkuhinta ole. Jos tarkoitat sitä, että osa NetAnttilan kodin elektroniikan/tietotekniikan tuotteista on yleensä hieman kalliimpia kuin vaikka mbnetin hintaseurannan vastaavat, niin luulen, että se johtuu siitä, että NetAnttila myy myös osamaksulla, joiden korot ovat verraten pienet ja ottavat sitten tuotteen vähän korkeampina hintoina näitä korkokuluja takaisin. Kyllä Anttilalla (osana Keskoa) varmasti olisi varaa myydä halvemmalla kuin suurimmmalla osalla (esim. mbnetin hintaseurannan) liikkeistä, mutta tarvetta siihen ei ole.
Jos sulla on viestiketjussa oma viesti viimeisenä, niin käytä tuossa oikealla olevaa kuvaketta viestin muokkaamiseen, äläkä siis turhaan postaa omia peräkkäisiä viestejä. kiitos. ^^
Yritin muokata viestejä jälkikäteen yhdeksi viestiksi, mutta ei taida enää onnistua. Täytyy jatkossa olla tarkempi. Kiitti vinkistä. Samoin tein itse. Tämä on osittain siis myös psykologiaa. Samsungin edustajat ottanevat tästä myös opikseen.
Mulla oli sinertävä slovakialainen Chi Mein C-paneeli, joten oikeutetusti sain Powermillista uuden sen tilalle. Mutta näin jälkeenpäin kun ajattelee, niin vaikka siinä C-paneelissa ei olisi ollut mitään vikaa, olisin kumminkin tahtonut vaihtaa sen romanialaiseen S-paneeliin. Sillä muuten olisin koko ajan vaan miettinyt, että onko ne S-paneelit sittenkin parempia ja oma päänuppi siinä olisi lopulta menny vaan sekasin. ^^ Edit. typo.
Eli tämän ketjun lukeneena tiedänkin, että jos saankin C-paneelin ja siinä ei ole pahaa valovuotoa niin se on ihan hyvä verrattuna S-paneeliin? Vai mitä sanot Spot, onko ero suuri jos valovuotoja ei huomioida?
Jos siinä ei ole valovuotoja ja silmissä tuntuu, että värit on kohdallaan, niin ei sitä silloin kannata lähteä vaihtamaan. (ellei asia jää vaivaamaan henkisesti.) ^^