Ei sieltä mitenkää loistavaa palvelua ole koskaan saanu. Tietty asiakaspalvelussa pitää aina olettaa että asiakas on idiootti joka ei tiedä asiasta mitään, mutta joku raja sentäs. Jos ensin asiakas selittää tunnin monitorin tyyppi/malli-vikoja ja juuri näitä paneeli-asioita, jolla selkeesti osoittaa että tietää asiasta edes jotakin, niin miksi ne neuvot mitä sieltä saa takaisin on tasoa "ootko asentanu näyttiksen ajurit?" !?
Ja luulis jo että heillä on selvillä näyttöjen paneeli ongelmat. Ei varmasti ensimmäinen kerta kun joku 226bw:n kanssa takkuaa. Verkkokaupan vastaus ku tuossa pari päivää sitten tiedustelin paneeleista.
Niin, lasketaanko valovuoto viaksi vai ei. Tai kuinka paljon pitää olla valovuotoa, että se lasketaan viaksi. Vrt. esim. kuolleet pikselit. Se itsessään, että 226bw:stä on markkinoilla useampia eri paneelimalleja, ei tietenkään ole vika. Itse palautin C-paneelisen NetAnttilaan. Mitään tiettyä vikaa siinä ei ollut (en vain ollut ominaisuuksiin itsessään tyytyväinen), mutta esim. NetAnttila ja HobbyHall eivät yleensä käy mussuttamaan palautuksista, jos hoidettu asianmukaisesti.
Tiiffi miten voi olla liian hyvä ? no on tällä kiva auto pelejäkin pelata Hyvä auto peli -> hyvällä näytöllä ite olen saanut paskaa palvelua Helsingin ruoholahden verkkokaupasta no nyt on kait vaikea saada hyvää kappaletta mut ne "alkuperäiset" jolla 226bw sai suosiota on hyviä
Itselläni on omassa 226BW:ssä valovuotoa ihan käsittämättömän paljon, joten otin yhteyttä powermilliin (powermill.fi) joka hoitaa samsungin takuuasiat ja he vastasivat sieltä, että voin vaihtaa näytön.
No perskeles.. En saanut nyt vielä sitä ostettua, mutta pitää käydä ens viikon alusta kattoon jos sinne olis niitä taas erä tullut. Pitääpä vaan pitää huoli etteivät anna mitään avattua pakettia, ettei itekin saa sitä väärää. Luulis niiden tietävän tommosistakin jotain.. Mahtavatkohan antaa oikeata näyttöä vaikka niiltä kysyy että onko S-paneeli ym...
Eiköhän tuossa ylempänä lainattu vastaus päde lähes kaikkiin jälleenmyyjiin: "Valmistaja ei erittele näyttöjään panelien tyypin mukaan."
Mutta jos myyjä lupaa tuotteen olevan s-panelia tämä täytyy myös toteuta. Muuten tilanne voidaan tulkita, että ollaan mainostettu olematontan ja luotu virheellinen vaikutelma. Täten tuotteen voi palauttaa.
Niin tarkoitin vaan että yleensä hyvissäkin paneeleissa on näkyvää valovuotoa. Tuossa kuvassa olevassa näyttää olevan todella vähäistä.
Niin koskaanhan ei voi olla liian hyvä. Huono sanavalinta. Tarkoitin vaan että yleensä hyvissäkin paneeleissa on näkyvää valovuotoa. Tuossa kuvassa olevassa näyttää olevan todella vähäistä. Melkoisen helmi yksilö.
Sokar, voit olla oikeassa, mutta ajattelisit varmasti samalla tavalla jos ne ei ota C-paneelista, valovuotoista, siniseltä näyttävää näyttöä takaisin, vain ja ainoastaan yhden myyjän takia! Pitää esimiehenkin tulla paikalle..
Moikkelis Tuli Joulun jälkeen haettua 226 BW kodin ykkösestä. Näyttö oli päivätty November 2006, Slovakia ja tietysti minun säkällä C-mallia. Ei kuolleita pixeleitä eikä valovuotoa, mutta liian sinertävä kuva, jota vaan ei voi alkaa tuijottaa seuraavaa kymmentä vuotta. Jopa vanhemmassa Syncmasterissa 710n:ssä on paljon neutraalimpi kuva. Palautin liikkeeseen ja tietystihän siinä myyjä kyseli, että miksi ja onko käytetty, mutta sanoin vaan kylmän viileesti, että hinta/laatusuhde ei kohtaa tässä kyseisessä mallissa, that`s it. Jos tämän merkin kohdalla on tällaista pelleilyä, niin pitää sitten jyräyttää esim. Eizo alle niin ei tarvitse arvailla paneelin laadusta. P.S. kyllä oli muuten syncmaster 710 kanssa aikanaan kova tappelu, jonka sain käännettyä voitoksi. Samsungin teknisessä tuessa väittivät kiven kovaan, että vika ei ole näytössä, jossa se sitten kaiken kaikkiaan olikin. Piti vaan helpparin tyypin päteä kahdella ensimmäisellä kerralla ja kolmannella kerralla pyyteli anteeksi jolloin se oli myöhäistä.
Moro Olin tässä ajatellut ostaa uuden näytön, kun uuskin kone tuli mutta vanha näyttö jäi jalkoihin. Mutta kun en näytöistä tiedä paljo mitää. Niin olin vain katsonut tuolta afterdawnin vertailuista että ahas Samsung SyncMaster 226BW on siellä komeasti ekana jne. Mutta kommenttien perusteella aika moni on palauttanut sen valovuodon tai jonku ihmeen sinertävyyden takia (???). Eli kannattaako tota nyt edes ostaa? Tietämättömänä on paha mennä ostamaan jotain. En usko, että edes huomaisin mitään valovuotoja tai sinertävyyksiä D Et jooh. Osaisko joku vähän neuvoa? ja suomentaa noi valovuodot ja sinertävyydet DD
Samsung oli sillo ku se julkaistiin, helvetin hyvä monitori. nykyään seon arpapeliä saatko hyvän, keskiverron vai kehnon paneelin. Valovuoto on sitä että monitorin reunoilla hohtaa taustavaloa "läpi" eli keskellä ruutua musta on mustaa ja reunoilla vaaleampaa/sinertävempää. Ja sinertävä kuva on sitä että kuva on sinisempi kun sen kuuluisi olla.
Valovuotoa: http://img241.imageshack.us/img241/5453/226bwviat020ke1.jpg Ruudun pitäisi siis olla lähes musta.
Oho, siistii. Toi näyttää aika kauheelt. Tossahan on sitten pahasti tota valovuoto. Eikö vain? Kiitos taisin tajuta. Mutta ei siis kannata ostaa tuota näyttöä? Vai kannattaako ostaa ja sitten mikäli valovuotoa ja sinertävyyspaskaa esiintyy nii palauttaa? Ja tätä on varmaan kysytty tässäkin keskustelussa aika moneen kertaan, mutta jos menet palauttamaan ja sanot myyjälle et joo iha paska näyttö valovuotooki oli nii perkeleesti niin saat siis vaihtaa sen johonkin toiseen? Vai sanooko se myyjä sit vaa et paska chägä life sucks?
Riippuu ihan onnesta/kaupasta/myyjästä/voimistasi tapella asian puolesta. Parasta olisi varmaan tilata netistä tuo, niin saat sen 14(?) päivän palautusoikeuden. Sitä vastaan niiden on vähä vaikeempi alkaa tapella ku et käyt suoraan kaupasta hakee ja sit yrität palauttaa.
Alright. Ja voihan sitä kysyä kaupasta ett jos nyt ostan tän ja siin on valovuotoo ja tollast shittii nii saaks palauttaa. Jos ei, nii netist sit. Kiitoos.
Harmi vain että nykyään vain ~33% nuista HP:n w2207-malleista sisältää tuon Samsungin S-paneelin. Loput ovat sitten LG:tä ja Innoluxia.