Kumpi olisi kannattevempi ostos? Oke lähetään siitä että nyt jotenkin saisin samsungin 226bw:n s-paneelilla jota mun tuurilla epäilen, niin olisiko se parempi kuin LG L226WTQ-WF 22"? vai yhtä hyviä onko samsungi parempi kertokaa vikko viel jouluu dididi
Itse heitin WTQ:lla vesilintua, joskin paneelin takia. Ehkä paremmalla (lue: oikealla) paneelilla tuo on varsin hyvä monitori. Mutta oma yksilöni oli käyttökelvoton peli- ja elokuvakäytössä. Ei käsittääkseni enää mistään? Jotkut kaupat antavat nuita "takuita" jotka voivat ehkä parantaa mahdollisuuksiasi saada S-paneelinen jos jaksat roudata niitä vääräpaneelisia monitoreja takaisin.
Parhain mahdollisuus olis luultavasti saada S-Paneeli näyttö ostamalla vähän kalliimmasta liikkeestä.
Miten tämä vaikuttaa lopputulokseen jos esim suomen liikkeet saavat kaikki monitorinsa samasta tukusta?
Sepäse tässä onkin se pointti, paneeli ei vaikuta hintaan millään tavalla, joten korkea hinta ei takaa näytön olevan S-paneelilla varustettu.
Voi vitsi :S eikä varmaa saa s-paneelilla jso tilais SUORAAAN samsungilta haluisin tota näyttöa niin kovasti
Tai sitte pistät sormet ristiin ja käyt kaappaamassa sen näytön jostain atk-liikkestä, ei tämä A-paneeli nyt niin huono ole, kunhan eka ottaa sinistä pois ja reilusti.
tuli hankittua ko monitori hyvältä näyttää, mutta en osaa laittaa salaistavalikkoa päälle. valmistettu vko 48 edit: sain näkymään ja valikko näyttää versioksi: M-ME22H0CAA-1002
Ville: Mikäli ei ole valovuotoa järkyttävästi, tai kuva ei näytä muuten paskalta, niin onnittelut. Sait S-paneelilla olevan samsungin.
heh, ei kyl vielkää pysty käsittää, et mikä helvetin himo o saaha näyttö josta o kolmee eri laatuu liikenees, eikä ees ite pysty vaikuttaa siihe et minkä niist saa 8) suosittelen tilaamaan hobby hallist. saapaha ainaki kokeilla sen 10 päivää, enne ku päättää lähettää sen takas. onko kukaan keksiny keinoo viel poistaa tai sulkee sitä sinistä halogeenii joka loistaa virta napin alta silmään? jeesus teippi ei näyttöö komista 8)
Kahdessa edellisessä monitorissani tuon sai ihan suoraan valikosta valittua ja/tai softan kautta windowsista. Joutuu ehkä menemään hieman syvemmälle menun saloihin että tuo löytyy. Jos sitä ei taas menusta löydy, niin olen neuvoton.
sen kyllä huomaa heti kun näytön päälle iskee mikä paneeli on kyseessä. Jos kuva näyttää vähääkään siniseltä ni se on A-paneeli. ei mulla ainakaan A-paneelilla mitään järisyttävää valovuotoa ole, joten eipä tuostakaan voi sanoa
Jos tuo pitää paikkansa niin silloin luulis että minulla on s- paneeli. Kuva Kuva2 M-ME22H0CAA-1002 edit: löysin kaksi kuolluttapikseliä
Tutkin suurennuslasilla ruutua ja on tullu eteen 11 viallistapikseliä . pitäiskö käydä vaihtamassa uuteen vai ottaa rahat takas?
Tällä ohjelmalla löytää kätevästi kuolleet pikselit jos semmosia on Ei tartte suurennuslasilla tutkailla jos ei halua