@temppu1 Ihan normaali ledi siinä näytössä. Tuo silmän ärsyyntyminen johtuu siitä, että pistemmäinen voimakas valonlähde rasittaa vain yhtä kohtaa silmässäsi. Silmän vaalean osan punoittava laikku johtuu juuri tästä. Voit joko lisätä taustavalaistusta tai peittää ledin. Yleisesti ottaen on kuitenkin järkevää käyttää riittävää taustavalaistusta rasituksen minimoimiseksi.
mä suosittelen välttämään koko näyttöä, paljon pieniä ärsyttäviä vikoja!! hp w2207 on joka alueella huomattavasti tasasempi, samankaltaista kuvan tummenemista siinäkin, mut ei niin pahaa ja helpompi saaha mieleiseen asentoon 8)jos välttämättä joku viel haluaa kokeilla tot samsunggii ni tilatkaa ihmees se tuolt hobby hallist ja laittakaa takas jos ei miellytä, todennäkösest niin tulee käymään. liian kallis näyttö noilla vioil. ite maksoin hp w2207 330e ja se o just ja just sen arvonen. 8)
heh samsungissa on sama paneli kuin tossa HP näytössä ( mikäli saa s-paneli ) edelleenkään en tiedä mitä "ihmiset" odottavat kun ostavat alle 400? litteän näytön ei tämä ole mikään mailmaa mullistava juttu ole vaan hieman paranneltu versio viime vuoden mallista vaikka HP toteutti loppu tuloksen paremmin samalla panelilla niin kuvan laatu on sama joka musta näytöstä se tärkein
kyllä noissa aika huima ero oli samsungin 226wbeetä testanneena voin sanoo, et tää hpeen näyttö on parempi, eli samsungin oma, en ymmärrä miks maksaa yli 400e näytöstä joka o sit jotaa 3 eri paneeli vaihtoehdosta, hpeessä o varma 22 tuumane samsungin paneeli mikä o hintaasa nähen hyvä.
226bw:hän maksaa nykyään sen 318 euroa http://www.gtimikro.fi/catalog/product_info.php?products_id=347 EDIT: Hinta ilmeisesti noussut
Tilasin näytön täältä http://www.netanttila.com/webapp/wc...Id=19651&compartmentId=10021&categoryId=28167 en tiedä sitten millä panelilla tuli.On kasattu Romaniassa. DVI-D kaapeli tuli mukana, vaikka sitä ei tässä mainita.Esitteessä puhutaan veitsenterävästä kuvasta. Se on tosiaan niin terävä,että käy ainakin minun silmiini säädän näyttöä miten vaan. Olen kytkenyt näytön sillä DVI-D kaapelilla, VGA-kaapelilla en ole näyttöä vielä kokeillut, joten en tiedä minkälainen on kuvanlaatu analogisella liittimellä.
Tilasin Nokianpuhelimet.fi ja tuli suoraan Sloveniasta. En tiedä mikä takuulapussa kestää kun sanoi lähettäväsä 2 kk sit ja nyt ositin 2 viikkoo sit ni piti tulla samana iltana. Mutta ei ole viel tullu. Onko muut saaneet takuulaput jotka ovat tilanneet Nokianpuhelimet.fi ltä.
en ko kaupasta tilannut mitään mitä olen tilannut netistä niin kyllä se takuu lappu tulee laitteen mukana esim video tykkiin se oli laitettu muovi taskussa pahvi laatikon kylkeen joskus se on erillinen kirje kuori joka on liimattu pakettiin kiini johan se samsungin oma warranty cart \ warranty agreement on siellä ohjekirja vieressä laatikon sisällä en tosin suosi netti kauppoja koska 1: asiakas palvelu kusee pahasti 2: takuu asioissa joutuu puremaan hammas kun notkut tunteja luurissa 3: takuu on epä varma tai epä varmuus takuu asioissa 4: saan tuotteen heti ilman posti kuluja kun haen sen liikkeestä suoraan 5: verkkokaupan nouto tiskillä on kiva jonottaa
iha rohkeest vaa kyselemään paikallisista liikeistä, että josko ne tilais jos ei haluaamaasi tuotetta hyllystä löydy. 8)
Ilmeisesti tuon 226BW paneelin voi päätellä edelleen huoltovalikosta Minulla on versio M-ME22HQCAA-1002.Valmistusmaa on Romania.Huoltovalikon saa näkymään. Brightness -> 0, Contrast 0, paina kerran menu näppäintä, jonka jälkeen pidä SOURCE NÄPPÄINTÄ AINOASTAAN pohjassa 5 sekunttia. http://forum.hardware.fr/hfr/HardwarePeripheriques/Ecrans/samsung-dalle-226bw-sujet_36628_1.htm
Mistä tietää että näyttö sopii koneeseen? Olisin varmaan hankkimassa tota hp:ta tai 226bw:tä. Noissa molemmissa lukee DVI-D-liitäntä ja mun näyttikses lukee DVI-I
EI SE SOVIKAAN KONEESEEN mutta koneen ulko puolelle se mahtuu hyvin no joo eli DVI kuin DVI toimii PC:een kanssa ainut ero noilla kirjaimilla tuon DVI sanan lopussa on että käytä Googlea tai edes AD omaa sanastoa DVI-D liitin sopii sekä DVI-A että DVI-I ja DVI-D pistokkeeseen. Samsung 226bw on DVI-D liitin eli siihen sopii kaikki DVI liitin mallit DVI-I DVI-A DVI-D ja tietääkseni kaikissa näytön ohjaimissakin on tuo DVI-D liitin
Onkohan BenQ G2400W (24") hyvä näyttö? Ajattelin ostaa joko tuon tai sitten Samsung SyncMaster 226BW (22") Kumpi olisi järkevämpää. Periaatteessa ihan sama mulle onko 22" vai 24".
korpaps en tiedä BenQ malleista mitään mutta mitä olen tähän mennessä kuulut niin monet on kehunut tota HP näyttöä koska se käyttää 100% Samsungin S panelia joka minulla on tässä Samsung SyncMaster 226BW olen olut täysin tyytyväinen viimeksi pelasin HL2 Ep 2 ja Crysiksen läpi ei voi muuta sanoa kuin että S paneelilla on törkeän hienon näköinen kuva mun ruudulla joten ite suosittelen 226bw tai HP_w2207 mallia hyvä peli ??? -> kuten myös tämä ?? ja peli juomat kylmänä ?
Oikein ymmärsit, sitä meinaan, sen takia ajattelinkin ostaa HP w2207 mallin. Kai se on ihan sama näyttö kuin HPw2207h s-paneelilla ja muutenkin?
Juu, verkkokauppa.comista löytyy nuo kaksi mallia ja vissii muuta eroa niissä ei oo ku se että tos "normi" mallissa on kajarit ja h:ssa ei. Mutta verkkokaupassa ne näyttäs olevan loppu just nyt