Noh noh eläs S0kari haistattele Eikö se HP sitten ole aika lähellä Samsungin S-paneelia jos siinä se Samsungin valmistama S-paneeli on? Paneelin puolesta nuo kaksi näyttöä ovat siis täysin samat ja: -Molemmissa pianoblack-design. -HP:ssa glossy-pinnoitus (joka tuskin häiritsee jos käyttää näyttöä vähemmällä valolla varustetussa huoneessa). -HP:ssa paremmat katseulukulmat jne. säätömahdollisuudet. -HP:ssa usbipaikat takana. -HP:ssa (ilmeisesti) kaiuttimet. -HP on halvempi. Itse kyllä ottaisin HP:n, mutta en kyllä tuomitse Samsungin ostaneitakaan. Älkää ottako liian vakavasti..
no HP ainoat edut on katselu kulmat kun jalusta kääntyy ja halvempi hinta Kaijuttimet näytössä on yhtä turhan kanssa tai saman laatuiset kuin kannettavan kaijuttimet ja kehuuko kukaan niitä ??? HP:ssa glossy-pinnoitus : ei tuo samsungin näyttön heijastus häiritse ellei ole spotti valo suunattu siihen ja varsinkin pimeässä se ei kiiltele koska pimeässä siihen ei tule valo joka voisi kiiltää HP:ssa usbipaikat takana : tarviiko kukaan niitä mulla on jo näppiksessä 2kpl USB 2.0 paikkaa ja koneessa 10kpl joten niin harvoin niitä joutuu irrottamaan kaikki vaan ostamaan HP niin tuette samsung tehdasta kun sieltä se kallein osa hankitaan
Onko niistä usb-paikoista tai kajareista mitään haittaa? Ja periaatteessahan se on ihan sama kumpaa ostetaan, samsungia tässä tuetaan. Etkö itsekin ostaisi halvempaa, jos saisit paremman näytön samalla hinnalla. Tai vaikkei sinulle tuossa olisikaan parempaa, et varmasti löydä mitään huonompaa tuosta kuin 226bw:stä?
Niin ja ne usb-paikat. Mitä väliä onko kaiuttimet vai ei jos on samat ominaisuudet kahdessa näytössä joista halvemman saat kajareiden kanssa ja paremmilla kääntely-vääntely-ominaisuuksilla? Jos näytön kajareista puhutaan niin ei niillä nyt kyllä valitettavasti hirveemmin hifistellä että ei omaa äänentoistoluolaa varmaan niihin kannata perustaa. Kyllä varmaan jonkun satunnaisen YouTube-videon pystyy kaverille näyttään jos ei uudet Gelelecit ole vielä kytkettynä, mutta siis tuskin niistä kajareista nyt ihan älytöntä haittaa on. Tosin hyvin mahdollista että W2207 voisi olla vieläkin halvempi (mikä olisi todella hyvä juttu kuluttajan kannalta) ilman niitä kajareita jotka ei ihan ne välttämättömimmät lisäominaisuudet näytössä ole. Puhuinko jotain spottivaloista tai yleensäkään että Samsungia olisi huono katsoa? Sanoin että HP:ssa on kiiltävä pinnoite joka voi olla ärsyttävä valossa. Noh, kaikki eivät satu omistamaan Logitechin G-sarjan näppäimistöä/kautta konetta jossa on 10 usb-paikkaa. Voitko kertoa minulle mitä haittaa on ylimääräisillä usb-paikoilla? Ja jos voi samanlaisista näytöistä halvemman saada paremmilla ominaisuuksilla niin ei tartte ainakaan minun kahta kertaa miettiä kumpaan päädyn. Auttaahan ylimääräiset usb-paikat lyhentämään ainakin johtoviidakkoa jos ei niille muuta käyttöä löydä. En nyt oikein tajunnut pointtiasi, mutta eikö näin maalaisjärjellä ajateltuna ole aivan sama ostaa sama tuote halvalla mieluummin kuin kalliilla?
Nyt tuli näyttö... Ei voi ku ihastella ku entinen näyttö oli 17" CRT nii ero on SUURI... Valovuotoo on jonkin verran reunoissa mutta muuten on kyllä hyvä CSS:ää pelatessa oli huomattavissa hieman häntimistä mutta ei kovin haitannut
"-HP:ssa paremmat katseulukulmat..." Öö, mitähän nää selität. Jos kummassakin näytössä on sama paneeli, niissä on myös samat katselukulmat. Se huono katselukulma johtuu pikseleiden välissä olevasta tyhjästä tilasta. Miten HP:n näytöissä olisi sitä vähemmän?
Juu anteeksi, tuli pieni kirjoitusvirhe siihen. Eli siis katselukulmat. Mistähän katselukulmista sinä nyt puhut, et ilmeisesti ainakaan niistä samoista mistä minä. Tarkoitan että millaisista eri kulmista sitä näyttöä voi katsoa. Olen sekä W2207:aa että 226BW:tä luonnossa katsellut/käännellyt ja HP kääntyy enemmän sekä pysty-, että leveussuunnassa (ei taida Samsung edes kääntyä poikkisuunnassa vaan jos haluaa kääntää niin pitää kääntää jalustasta asti), sekä HP:ssa pystyy säätämään näppärästi näytön korkeutta. Sitä tarkoitan katselukulmilla.
Katselukulmasta puhuttaessa tarkoitetaan kuinka sivusta paneelin kuvaa voi katsoa ilman että se tummuu tai tulee muita ei toivottuja ongelmia. Sinä taisit lähinnä puhua jalustasta, etkä katselukulmista.
Ei niin. Hp käyttää vain samsungin paneelia, eli S-paneelia, kun 226bw:ssä on joko S, A, C (tai R?) paneeli.
Itselläni on tuo HP:n W2207 ja erittäin tyytyväinen olen ollut. Todella lievää valovuotoa on havaittavissa, mutta se ei ainakaan minua haittaa. Tosin eikös tuo valovuoto ole vähän näyttökohtainen juttu, eli satuin saamaan yksilön jossa vuotoa ei paljon ole. Näytössä tosiaan on melko kiiltävä pinta, joka voi varsinkin kirkkaassa valaistuksessa tai auringonpaisteessa vähän häiritä, itseäni se ei ole haitannut. Jalustan säädöt ovat erinomaiset ja muutenkin näyttö on täyttänyt kaikki odotukset!
mun 226BW:ssä oli ekaks havaittivissa melko paljonki valovuotoa mutta nyt ku on ollu pari päivää pöydällä nii ei oo paljoo ollenkaa enää...
En saanut näyttöä toimimaan dvi liitännällä, vain ja ainostaan vga liitännällä, onko näytönohjaimen ajurit pielessä vai missä on vika? kuva on musta koko ajan dvi liitännällä.. mutta kun laittaa vga liitännällä niin toimii niinkuin entinen näyttökin
painappa siitä näytöstä sitä "source" näppäintä ni vaihtaa sen siitä analogisesta digitaaliseksi (vga -> dvi)
Ei auttanut, näytön vasemmassa yläkulmassa vaihtuu teksti digital ja analog vähän väliä, sitten näyttö menee vain mustaksi ja sitten välkkyy virtanapin valo. eli voiko näytönohjaimen ajurit vaikuttaa asiaan?
Näyttösi käyttäytyy dvi:n puolelta niinkuin se ei saisi signaalia lainkaan. Kokeile ihan ensiksi toisella dvi-kaapelilla. Kaverille sattui viallinen kaapeli viime vuonna uuden näytön mukana ja se käyttäytyi juuri kuin sinullakin. Itse näytössä ei ollut mitään vikaa.
jaa a.. mistäkähän tuota semmosen löytäis tähän hätään, ei ihan turhaan viitsisi semmosta ostaa.. jos vika ei kaapelissa olekkaan
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=8012 HUOM! en oo varma onko tuo just samanmallinen kaapeli ku tuo joka ton näytön mukana tulee, tarkista jostain