1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Samsung SyncMaster 226BW 22''

Viestiketju Tietokoneen näytöt -osiossa. Ketjun avasi Sokar80 09.03.2007.

1. Sokar80

Sokar80 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    mun kameralla ei voi kuvata pöydän läpi enkä rupee turhan takia mitään studio ominaisuuksia virittämään että saisi hyviä kuvia kun mulle on ihan sama ostavatko ihmiset tätä 226bw mallia vai ei kun en hyödy siitä mitään kun en myy tai edusta samsung malleja tai muitakaan malleja
    tuo 226bw näyttö on ainakin ruoholahden verkkokaupassa n:60cm pöydällä joten kun pompit ylös ja alas niin eiköhän kaikki kulmat tuu nähtyä [​IMG]

2.  
  3. zrg

zrg Guest

niin eihän tässä ainakaan meikäläisellä oo mitään ongelmaa katselukulmissa pelatessa tai muuten normaalikäytössä, mutta telkkaria ja leffoja kattoessa sängyltä joutuu tuskailemaan kun sitä näyttöä ei saa käännettyä yhtään suuntaamaan alaspäin, jonka ansiosta pitää se näyttö ottaa siihen sängylle että saa edes jotain tolkkua siihen kuvaan.

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 04.09.2007
  4. puppe_b

puppe_b Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    @zrg
    Kokeile laittaa näytön jalustan takaosan alle muutaman cm paksuinen kiila tai kirja niin, että näyttö kallistuu etukenoon.- vois toimia(?)

5. Sebu92

Sebu92 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Itse ajattelin tasan samaa tuohon ongelmaksi, en vain julkaissut ideaani.

6. MoiMi21

MoiMi21 Guest

mä menin astetta pitemmälle ja kelasin et värkkään sellasen tason joka kallistaa sitä eteenpäin, mut sit tuli järkipäähän 8)

7. zrg

zrg Guest

eipä toho iha parin asteen kallistukset auta ja muutenki toi jalusta on nii pieni että pienestäki kallistukseta näyttö kaatuu kumoon

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 05.09.2007
  8. Perzzza

Perzzza Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Elikkäs joo. Täytyykö olettaa että minulla on sitten huonolla paneelilla varustettu Samsunkeli jos oikeassa alalaidassa on valovuotoa runsaasti? Sitä on sen verran että se häiritsee kovasti jos katselee leffaa koneelta ja siinä on ylä- ja alapalkit (mustat). Selkeästi viime yönä erottui vaaleampana (siis kirkkaampana, sinertävänvaaleana) oikea alalaita eikä se johtunut tuosta sinisestä napista, koska peitin sen.

Öh, mitenkäs tämän kanssa? Haluaisin rahalleni kunnon vastineen eli marssin sisään kauppaan ja kerron haluavani uuden koska tässä on omalle silmälleni luvattoman paljon valovuotoa,joka tummalla taustalla oikeastikin häiritsee _paljon_.

Kiitosh.

9. PKRisFUN

PKRisFUN Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Viimeksi muokattu: 05.09.2007
  10. zrg

zrg Guest

kaikki noi pitäs olla samanhintasia paneelista riippumatta

Jos siin o todella paljon valovuotoa ni todennäkösesti joku vika laitteessa, mullaki on A-paneeli ja HYVIN vähän valovuotoa eikä sitä ees leffoja katellessa taho huomata

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 05.09.2007
  11. Perzzza

Perzzza Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No niin, otinpas tuosta valokuvan näytöstä. Brightness muistaakseni 0 ja tällaiselta näyttää:

http://picasaweb.google.com/petri87/Sekalaiset/photo#5106786384582934738

aika pahaa kyllä sinänsä!

Ja tämä häirittee kyllä jo jonkin verran leffoja katsellessa, varsinkin sellasia missä on tummat raidat ylhäällä ja alhaalla. Toivottavasti saan seuraavaksi hyvän yksilön tästä näytöstä, aivan mahtava peli. Rakastan!

12. MoiMi21

MoiMi21 Guest

heh toiha o viel iha hyvä, lisää siihen viel molempiin laitoihi samanlaiset vuodot ni o samanlainen ku mulla oli. 8) kyseessähän oli R paneeli.

13. zrg

zrg Guest

ja mitään R-paneeleja ole edes olemassa, ainoostaa S, A ja C
    jos katoit sieltä takaata ni se R tarkottaa että Registered trademark tjs

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 06.09.2007
  14. CoB92

CoB92 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    kyllä nyt on myös R

15. Perzzza

Perzzza Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ja se [R] on ollut siellä jo pitkään ja se tarkoittaa Registered Trademark. Tässä mallissa on siis "vain" se 3 paneelivalmistajaa.

16. CoB92

CoB92 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    juuri täällä puhuttiin siitä r paneelista.. katsokaas pari sivua taaksepäin

17. PKRisFUN

PKRisFUN Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mun kone 3v nii näyttäs että siinä ei DVI liitäntä mahdollisuutta... :/ nii sitku saan ton näytön nii pitää varmaan sillä VGA:lla mennä...

Viimeksi muokattu: 06.09.2007
  18. Sokar80

Sokar80 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Perzzza sulla on enemmän vuotoa kun mulla osta (osta OB) [​IMG]
    kuten CoB92 sanoi lukeminen auttaa mut tässä on paneli linkki

If it reads “Model: 226BW [R] ”, then this is a Samsung matrix. If the last letter is A or C, then the matrix is manufactured by AUO or Chi Mei, respectively.

R paneli ? R tarkoitaa rekisteröity tavara merkki jos se perässä on jokin kirjain S A tai C mutta nykysin niissä on pelkkä R koska samsung poisti kaikki merkinnät kun paneli kohu ylty mut R tarkoittaa myös korjattua (revised)

panelit

19. hojeli

hojeli Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Oon mieki pelannu kotona projektorilla CSS oli hiukkasehko vaikeeta silee :D ja kerran pistinolohuoneeseen mun tiesan 32" telkariin :pP

20. Samolito

Samolito Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ajattelin hommata uutta näyttöä 17" putkinäytön tilalle, oisko kenelläkään kokemuksia tälläisestä näytöstä Acer AL2216WSD 22"

hinta ei olisi mitenkään paha, mutta millainen kyseinen näyttö on pelikäytössä? en paljoa pelaile mutta välillä tulee FPS pelejä pelattua ja jotain autopelejä.

21. k0jootti

k0jootti Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Onhan tuo hintaluokassaan kelpo näyttö, DVI-liitäntäkin. Tuolle taisi olla oma ketjukin:
    http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/532438

Jaa tämä sivu