1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Samsung SyncMaster 226BW 22''

Viestiketju Tietokoneen näytöt -osiossa. Ketjun avasi Sokar80 09.03.2007.

1. Sebu92

Sebu92 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Niinpä. Mutta harva tulee foorumeille kertomaan että näyttönsä on hyvä. Useammin ne, kenellä on huono näyttö sattunut kohdalle, tulee valittamaan. Sama pätee lähes kaikkeen.

2.  
  3. jartar

jartar Senior member

Kiitokset:
    111
    Pisteet:
    143
    Aivan totta. Nyt kuitenkin noita valituksia on tullut niin paljon että Samsungin laadussa on pakko olla jotain vikaa tällä hetkellä...
    Toivottavasti saisivat ne kuntoon, nimittäin hyvä näyttöhän tuo on kun kunnon yksilön saa oikealla paneelilla :)

4. Sebu92

Sebu92 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Niinpä. Toisaalta ei sitä näyttöä hyväksi voi sanoa, jos joka toinen näyttö on maanantaina tehty.

5. Sokar80

Sokar80 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    olisko että samsungia on myyty enemmän kuin esim HP s-panelia

jos samsungia myydään esim 1000kpl ja HP 100kpl niin tietysti tohon 1000kpl mahtuu enemmän huonoja yksilöitä [​IMG]
    no ehkä mulla vaan kävi hyvä tuuri ja sain "aidon" samsungin ite ollut tosi tyytyväinen [​IMG]

ei mulla mitään syytä kehua samsung merkkiä mut kuten topicin alussa sanoin että kun omalle kohdalle tulee että samsug pettää mut sitten katselen muita merkkejä ihan ekä näyttö mulla oli Sony trinitron LCD 19" sitten kun olin vaihtamassa LCD -> TFT niin samsung 9*** malli oli saanut paremmat kehut sillä hetkellä ja nyt tää on 4 eri samsung malli toistaisekssi olen ollut tyytyväinen [​IMG]

6. CoB92

CoB92 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    itselläni on A paneelilla tuo 226bw mutta valovuotoa en huomaa ollenkaan vaikka laitan mustan näytönsäästäjän päälle ja sammutan valot huoneesta. ruutu on täysin musta. tosin itseltä löytyy yksi kuollut pikseli mutta eipä se kovin haittaa.

7. HorZor

HorZor Guest

Samsung SyncMaster 226CW Onko tämä parempi kuin 226BW tai mitä eroja näillä oikeastaan on?

8. jartar

jartar Senior member

Kiitokset:
    111
    Pisteet:
    143
    Ovat hyviä näyttöjä ja oikealla kalibroinilla S-paneelin tasosia.
    Ihan hyvä pointti, kuitenkin nuo HP:n mallit käyttävät ainoastaan samsungin oikeita S-paneeleita ja maksavat vielä vähemmän :)
    Joo, sellainen S-paneelillinen mikä sinullakin on jossa lukee S-takana ja myös huoltovalikossa se kerrotaan on taatusti huippu näyttö.
    Ostit sen hyvään aikaan :)

9. Sokar80

Sokar80 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    niin ostin sen heti kun niitä oli verkkokaupassa myynissä tosin sillon se makso 419.90€
    kerrankin oli hyötyä olla nopee [​IMG]
    ite en löytänyt mitään muutakuin että suomi ja pohjoismaiden samsung sivuilla sitä ei ole mutta samsung kotimaa (etelä korea) sivulla oli specit

Samsung SyncMaster 226CW

Samsung SyncMaster 226BW

HP w2207

10. Mysky

Mysky Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itse tilasin pixmaniasta ja tuli R(?) paneeli :D. Ei valovuotoa juuri lainkaan, värit kunnossa ja testattu. Täydellinen malli

11. jartar

jartar Senior member

Kiitokset:
    111
    Pisteet:
    143
    Hyvä juttu :)

12. Sokar80

Sokar80 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    jollakin taas outo huumorin taju [​IMG]

13. Mysky

Mysky Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tämä on siis totta. En nyt jaksa enää näytön takakantta avata. Googlestakin löytyy jo juttua tästä.
    http://www.tomshardware.com/forum/52685-3-samsung-226bw

Viimeksi muokattu: 26.07.2007
  14. Sokar80

Sokar80 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    226BW R -> Now the "R" normally means refurbished (kierätetty\korjattu) The rumor about a forth panel being used from CPT will make getting the S panel even harder. Supposedly CPT's panel quality is even lower than CheMie's C panel.

R panel ?

tosi outoa noi samsungin puuhat meneekö heillä liian hyvin jollon kokeillaa "uusia" toiminta tapoja

alla kaikki panelin valmistajat

Samsung

AU Optronics (AUO)

Chi Mei Optoelectronics (CMO)

Chunghwa Picture Tubes (CPT)

BOE Hydis

LG.Philips

Sharp

Hitachi

NEC

15. staner

staner Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    siis häh! onks mun näyttö joku kieratetty/korjatu näyttö? kun mulla on toi R kirain sielä takana. miten ton asian sais varmisettua

sellainen kysymys? onko tuo 226bw malli silti parempi kuin muut sen hintaiset vaikka onkin eri paneleita niissä ja valovuoto ongelmia .

16. Mysky

Mysky Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kattokaas sieltä salaisesta valikosta. Itselläni tarrassa R, mutta valikosta selviää että kyseessä on C.

17. staner

staner Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    no mulla ei sitä panel infossakaan näy mikä paneeli on kyseessä....

18. Sokar80

Sokar80 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    olen ymmärtänyt että samsung poisti paneli merkinnät takaa tarrasta ja "salaisesta" Service menusta kun usealle netti sivulle vuoti tieto miten service menuun pääsi ja mitä ne kirjaimet tarkoitti
    se [R] EI tarkoita merkkiä tai mallia vaan Registered Trademark = R \ ®

kaikilla on tarassa tuo R merkki koska samsung tuotteet on rekisteröity tavara merkki

19. Porshe

Porshe Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
  20. Mysky

Mysky Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tarrassa on [R] R

21. Sokar80

Sokar80 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    no sitten se on joko korjattu tai CPT ( Chunghwa Picture Tubes ) paneli

The rumor about a forth panel being used from CPT will make getting the S panel even harder. Supposedly CPT's panel quality is even lower than CheMie's C panel.

tosta en tiedä muutakuin mitä olen netistä lukenut että
    S (samsung) paras A (AU Optronics) on hyvä C (Chi Mei Optoelectronics) on huono CPT (Chunghwa Picture Tubes) huonoin paneli

luulis että kun samsung lupasi että kaikissa on S paneli kun service menu tieto levisi julkisuuteen mut ei ne poistivat kirjaimen tarrasta ja service menusta ja nyt tunkevat vieläkin huonompia paneleita näytöihin eikö ne tajuu että ostajat ei uskalla ostaa enää samsung merkkiä kun ei tiiä mitä saa [​IMG]

Jaa tämä sivu